QUEST Skrevet 10. Januar 2018 Rapporter Skrevet 10. Januar 2018 Akkurat nå, Argyr skrev: Ja, nå er alt som det skal være. Neglelakk for å se hvem som er hvem. Er bare en lys valp som er merka, og han fikk knallrød lakk, det ser ikke helt heldig ut. Skal bytte farge på ham. Aha..ja det forklarer saken.. Siter
Argyr Skrevet 10. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2018 Her kommer bilder og vekter (fødselsvekt og vekt 1 og 2 dager gamle, for de som er interessert i sånt) Tispe 1, tricolor 282 335 353 Tispe 2, tricolor 281 299 331 Tispe 3, gul (hvit) 338 389 431 Tispe 4, svart/hvit 356 392 430 Tispe 5, svart/hvit 417 475 523 Hann 1, gul (hvit) 367 394 446 Hann 2, gyldengul med hvit flekk på hodet 327 366 403 Hann 3, gul (hvit) 314 339 376 Sånn, nå skal jeg roe ned spamminga for en stund. 15 Siter
Raksha Skrevet 10. Januar 2018 Rapporter Skrevet 10. Januar 2018 Neinei, fortsett Jeg er forelska i den lyse tispa Gleder meg til å se hvordan hele gjengen utvikler seg. 1 Siter
Argyr Skrevet 10. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2018 Akkurat nå, Raksha skrev: Neinei, fortsett Jeg er forelska i den lyse tispa Gleder meg til å se hvordan hele gjengen utvikler seg. Jeg og! Hun har sine meningers mot og er en skikkelig plugg! Men skal ikke beholde en lys en, for far til kullet måtte nylig avlives grunnet prolaps i ryggen (ti år gammel) og siden jeg skal omgås eier så skal de slippe å få den påminnelsen rett i fleisen, det er fryktelig sårt. Siter
mushi Skrevet 10. Januar 2018 Rapporter Skrevet 10. Januar 2018 Jeg og! Hun har sine meningers mot og er en skikkelig plugg! Men skal ikke beholde en lys en, for far til kullet måtte nylig avlives grunnet prolaps i ryggen (ti år gammel) og siden jeg skal omgås eier så skal de slippe å få den påminnelsen rett i fleisen, det er fryktelig sårt. Det hadde jeg ikke tenkt på! Den har bare samme farge, ikke utseende eller personlighet! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 7 Siter
Koriander Skrevet 10. Januar 2018 Rapporter Skrevet 10. Januar 2018 Akkurat nå, Argyr skrev: Jeg og! Hun har sine meningers mot og er en skikkelig plugg! Men skal ikke beholde en lys en, for far til kullet måtte nylig avlives grunnet prolaps i ryggen (ti år gammel) og siden jeg skal omgås eier så skal de slippe å få den påminnelsen rett i fleisen, det er fryktelig sårt. Huffda! Det var trist. De vil ikke ha en valp de da? Siter
Argyr Skrevet 10. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2018 1 time siden, mushi skrev: Det hadde jeg ikke tenkt på! Den har bare samme farge, ikke utseende eller personlighet! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Men det gjør de. 1 time siden, Koriander skrev: Huffda! Det var trist. De vil ikke ha en valp de da? Tviler sterkt på det! Siter
Raksha Skrevet 10. Januar 2018 Rapporter Skrevet 10. Januar 2018 2 hours ago, Argyr said: Jeg og! Hun har sine meningers mot og er en skikkelig plugg! Men skal ikke beholde en lys en, for far til kullet måtte nylig avlives grunnet prolaps i ryggen (ti år gammel) og siden jeg skal omgås eier så skal de slippe å få den påminnelsen rett i fleisen, det er fryktelig sårt. Ååh trist da Edit: ser du har skrevet de ikke vil ha. Snillt av deg å ta slikt hensyn! 2 Siter
maysofie Skrevet 10. Januar 2018 Rapporter Skrevet 10. Januar 2018 På 8.1.2018 at 8:40 PM, Stella skrev: Husk at BC kan være gule, det forekommer jo, så e-allel kan komme derfra. Det er svært, svært sjeldent i den gjengse BC. Generelt bare utstillingslinjer som har dette, og det har vi heldigvis meget lite av her til lands. Min har e-bærer i linjene sine, men det et en av to arbeidslinjer (som er det vi hovedsaklig har her til lands) jeg vet har dette Golden er jo feks. en rase det er vanlig å blande med, som da er ee. ---- Gratulerer med de små, og så morro at det kom noen lyse! 1 Siter
Guest Stella Skrevet 10. Januar 2018 Rapporter Skrevet 10. Januar 2018 1 time siden, maysofie skrev: Det er svært, svært sjeldent i den gjengse BC. Generelt bare utstillingslinjer som har dette, og det har vi heldigvis meget lite av her til lands. Min har e-bærer i linjene sine, men det et en av to arbeidslinjer (som er det vi hovedsaklig har her til lands) jeg vet har dette Golden er jo feks. en rase det er vanlig å blande med, som da er ee. ---- Gratulerer med de små, og så morro at det kom noen lyse! Ja, jeg skrev ikke at det er vanlig, jeg bare sa at det forekommer, og at e-genet KAN komme derfra. Siter
MissHeike Skrevet 11. Januar 2018 Rapporter Skrevet 11. Januar 2018 Gratulerer med kullet, så godt at det ble en enkel fødsel Jeg er veldig fan av alle de lyse skulle ønske jeg kunne hatt to hunder 1 Siter
mushi Skrevet 11. Januar 2018 Rapporter Skrevet 11. Januar 2018 44 minutter siden, MissHeike skrev: Gratulerer med kullet, så godt at det ble en enkel fødsel Jeg er veldig fan av alle de lyse skulle ønske jeg kunne hatt to hunder Det kan du vel! Veldig enkelt, det er bare å kjøpe en til. 3 Siter
MissHeike Skrevet 11. Januar 2018 Rapporter Skrevet 11. Januar 2018 10 timer siden, mushi skrev: Det kan du vel! Veldig enkelt, det er bare å kjøpe en til. Har bare lov å ha en her jeg bor og jeg har ikke mulighet til å flytte Siter
Argyr Skrevet 18. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2018 Ti dager og de første små øyeglipene har kommet til syne (så nå skal jeg ikke drive og lyse på dem med mobilkamera på en stund). Synes det er mye fluff på dem, så tipper det blir en del langhårede. Isbjørn! Begynner å få øyebryn (en av favorittene mine, tricolor tispe med rød merking) 15 Siter
QUEST Skrevet 18. Januar 2018 Rapporter Skrevet 18. Januar 2018 22 minutter siden, Argyr skrev: Ti dager og de første små øyeglipene har kommet til syne (så nå skal jeg ikke drive og lyse på dem med mobilkamera på en stund). Synes det er mye fluff på dem, så tipper det blir en del langhårede. Isbjørn! Begynner å få øyebryn (en av favorittene mine, tricolor tispe med rød merking) Å fyssjj..de var jo ikke søte i det hele tatt.. Jeg 'kjenner' hvalpelukta helt hit.. 1 Siter
Argyr Skrevet 23. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2018 De ble to uker i går, alle har bikka kiloen (størstefrøkna over 1,2kg), åpnet både øyne og ører og begynt å smake på verden, knurre og leke. Nå er det valper og ikke bare rullepølser. Jeg har fire-fem favoritter, "heldigvis" har to av dem feil kjønn. Er alt for forelska i hele gjengen, egentlig. Og så hadde vi besøk av noen med fungerende mobilkamera, så da ble det jaggu bilder også. Skal investere i en ny mobil som ikke er det billigste jeg klarer å finne, tenker jeg. Creme (eller gul, da) tispe Drama, som ofte har en hel del hun skulle sagt om tingenes tilstand. Størst av alle sammen. Gylden hann Kvitebjørn, den mest laidback av alle sammen, med god margin Lilla tispe Lilla hann Rosa tispe Rød tispe "Tante" får såvidt lov å hilse litt Tottiser! 21 Siter
Guest 2ne Skrevet 23. Januar 2018 Rapporter Skrevet 23. Januar 2018 Nå blir de morsomme fremover, Argyr Jeg pleier å falle for Drama'ene i kullene, de som protesterer høyest og gjør mest ut av seg Siter
Lemen Skrevet 23. Januar 2018 Rapporter Skrevet 23. Januar 2018 Å hellenutten Jeg falt helt for lille Kvitebjørn jeg, nydelig ansikt og "attitude". Grattis med skjønne valper! 2 Siter
simira Skrevet 23. Januar 2018 Rapporter Skrevet 23. Januar 2018 Kvitebjørn. Bra vi ikke er helt der akkurat nå... Kos deg med småttisene! 1 Siter
QUEST Skrevet 23. Januar 2018 Rapporter Skrevet 23. Januar 2018 24 minutter siden, Argyr skrev: De ble to uker i går, alle har bikka kiloen (størstefrøkna over 1,2kg), åpnet både øyne og ører og begynt å smake på verden, knurre og leke. Nå er det valper og ikke bare rullepølser. Jeg har fire-fem favoritter, "heldigvis" har to av dem feil kjønn. Er alt for forelska i hele gjengen, egentlig. Og så hadde vi besøk av noen med fungerende mobilkamera, så da ble det jaggu bilder også. Skal investere i en ny mobil som ikke er det billigste jeg klarer å finne, tenker jeg. Creme (eller gul, da) tispe Drama, som ofte har en hel del hun skulle sagt om tingenes tilstand. Størst av alle sammen. Gylden hann Kvitebjørn, den mest laidback av alle sammen, med god margin Lilla tispe Lilla hann Rosa tispe Rød tispe "Tante" får såvidt lov å hilse litt Tottiser! Åhhh..jeg vil ha den gule tispa og hannen jeg..og , og.. Jammen glad jeg bor et stykke unna deg! 1 Siter
Sprettballen Skrevet 23. Januar 2018 Rapporter Skrevet 23. Januar 2018 Så utrolig nydelige ^^ Jeg har en softspot for hvite/kremfargede hunder(det er kanskje ikke noe sjokk da, ut i fra hva slags hunder jeg har selv ), glad det er feil type hund! 2 Siter
Argyr Skrevet 23. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2018 13 minutter siden, 2ne skrev: Nå blir de morsomme fremover, Argyr Jeg pleier å falle for Drama'ene i kullene, de som protesterer høyest og gjør mest ut av seg Ja, nå begynner jobben! Må heve terskelen på valpekassa i kveld og snart må de få større område å boltre seg på, med leker og ting og tang. Jeg har falt for den lyse tispa fordi hun har vært bestemt fra dag en, mens Drama er mer... Dramatisk av seg. Finner ikke puppen? VRÆL! Noen prøver å stjele puppen? VRÆL! Noen går over henne/går bort fra henne/det kommer ikke mer melk? Guess what. VRÆL! Det blir nok bikkje av henne og, men mistenker at hun kommer til å bli en over snittet vokal hund. 3 minutter siden, Lemen skrev: Å hellenutten Jeg falt helt for lille Kvitebjørn jeg, nydelig ansikt og "attitude". Grattis med skjønne valper! Han er en av mine favoritter også, lille isbjørnen. Akkurat nå, QUEST skrev: Åhhh..jeg vil ha den gule tispa og hannen jeg..og , og.. Jammen glad jeg bor et stykke unna deg! Den som skal lengst er vel den som skal til Nordland.. Og så skal det en til Nordmøre. Liker at folk er villige til å reise litt, tyder på at det ikke er et valpevalg gjort av bekvemmelighet. 7 Siter
Recommended Posts