Tuvane Skrevet 23. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2017 Litt usikker på hvilket forum dette passer best i, men uansett, NKK ønsker DNA-prøver fra hunder som er redde for fyrverkeri, for å forsøke å kartlegge den genetiske bakgrunnen bak slike redsler. http://web2.nkk.no/?module=Articles&action=Article.publicOpen&id=2183 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 23. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2017 Har sendt mail håper en som har søster gjør det samme. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 23. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2017 Jeg har også sendt mail og fått svar om at de sender ut svaberprøvene over nyttår Det blir interessant å høre hva de kommer frem til! Selv ser jeg at Eine ble redd for raketter etter han ble kastrert, så jeg lurer på hvordan en eventuell arvegang spiller inn der. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 24. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2017 Tror jeg er litt sent ute, mtp juleposten, men forhåpentlig kan vi bidra læll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 2. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2018 Fikk svar i dag, så da blir det et bidrag herfra også 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts