Tinkie Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Akkurat nå sitter jeg i senga på hotellrommet i Tyrkia. Kuro er hos mamma og pappa, og han har fått første dose Sileo. Han er ikke redd, men blir stressa og nibjeffer på fyrverkeri. Mamma og pappa må ha ham med på selskapet de skal i siden jeg er i utlandet, så jeg håååååper det funker... Noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Nå orker jeg ikke mer retting, får ta siste rest i morgen. Da har jeg rydda bort den gule gummihøna. Ørene mine orker ikke mer, sorry jenter Freya og Yumi bytter på å bite på den, og mens den ene har den så fotfølges hun av den andre som prøver å hypnotisere den første til å overgi den. Jeg burde vel hatt to, men jeg blir gal av pipinga etterhvert. Ikke ødelegger de pipen heller, udugelige bikkjer Nå er kalkunen straks ferdig, så da skal jeg kose meg Jentene også, de skal få kalkunhjerte og -lever sammen med middagen sin. Tipper det blir poppis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Gjestene har dratt hjem til hundene sine etter at vi har spist masse pinnekjøtt. Nå tar jeg med meg en juleøl, et glass solo og et glass cola og setter meg på peisestua. Lurer på om jeg får lufta Symra en gang til før det blir håpløst. Hun er relativt rolig inne, men vil ikke ut uten lokking og luring, og smeller det så vil hun i alle fall ikke ut. Men det pleier vel å være en rolig periode når de minste barna er i seng og de voksne ser på nyheter? Og fjortisene maler fjesene sine og slikt før de drar på fest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Laget middag nå, og da slo det meg at kjøkkenvifta bråker så ekstremt at om jeg lar den stå å dure rundt midnatt hører vi neppe rakettene noen av oss Hundene er luftet og skal ikke ut igjen før godt etter midnatt tenker jeg. Det verste med denne kvelden er egentlig at jeg må holde meg våken helt til over midnatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 De har begynt å skyte opp fyrverkeri rundt her. Bikkja er ikke skuddredd, men han har arva litt av « Tante Sofie»-genene fra forrige hund, den smellinga må ryddes opp i og kjeftes på... Men så snorker han rett etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 To timer nå med smell nært og fjernt,gutta sover tungt.Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Første såkalte bjeff kom fra Schipperken i dag. Noen raketter og han måtte til vinduet for å se hehe Dem skal være løsmunnede men han her er feilvare san sett enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Om-nom Laget en mos med blomkål, brokkoli, rosenkål, med fløte, kremost og smør som tilbehør til kalkunen. Det var digg!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 52 minutes ago, Tinkie said: Akkurat nå sitter jeg i senga på hotellrommet i Tyrkia. Kuro er hos mamma og pappa, og han har fått første dose Sileo. Han er ikke redd, men blir stressa og nibjeffer på fyrverkeri. Mamma og pappa må ha ham med på selskapet de skal i siden jeg er i utlandet, så jeg håååååper det funker... Noen som har erfaring med det? Snakket med en som aldri hadde brukt noe bedre før her om dagen. Hunden var veldig redd raketter selv om de ikke bor/er i sentrale strøk. Så det hørtes jo lovende ut for de som har redde hunder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 18 hours ago, Synnikken said: Nei, det har jeg ikke Skjønner at jeg ikke er oppdatert. Hvor ble det av dem, hvis jeg får lov til å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 1 time siden, Tinkie skrev: Akkurat nå sitter jeg i senga på hotellrommet i Tyrkia. Kuro er hos mamma og pappa, og han har fått første dose Sileo. Han er ikke redd, men blir stressa og nibjeffer på fyrverkeri. Mamma og pappa må ha ham med på selskapet de skal i siden jeg er i utlandet, så jeg håååååper det funker... Noen som har erfaring med det? Sileo fungerte ikke her, men min havnet på grensa mellom to doser og måtte få den laveste så det kan være derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Møkk og faenskap Hadde ikke LITT trodd at huskyen skulle reagere på raketter (hun er lydsterk ellers, og vant til skyting og sprenging m.m.), men her sitter jeg da, med en fryktelig redd unghund. Og klokka er bare halv åtte. Er til å grine av. Første gang jeg opplever dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Akkurat nå, Shokata skrev: Møkk og faenskap Hadde ikke LITT trodd at huskyen skulle reagere på raketter (hun er lydsterk ellers, og vant til skyting og sprenging m.m.), men her sitter jeg da, med en fryktelig redd unghund. Og klokka er bare halv åtte. Er til å grine av. Første gang jeg opplever dette... Det er kjipt, jeg vet! Prøv bare å holde dine egne følelser i sjakk og vær en trygg støtte for hunden din. Du må nesten bare tåle redselen hennes uten å la deg overvelde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Akkurat nå, Poter skrev: Det er kjipt, jeg vet! Prøv bare å holde dine egne følelser i sjakk og vær en trygg støtte for hunden din. Du må nesten bare tåle redselen hennes uten å la deg overvelde Hun ligger klistra oppå ene foten min, så her blir jeg sittende til mannebeinet kommer hjem. Han må enten overta fotvarmeren eller fortsette på middagen. Hun skjelver ikke lengre hvertfall. (Gikk for å hilse på mannen som kom inn døra nå) <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Lurer på om jeg skal tusle kveldstur nå, set smeller jevnt og trutt ute men det er ikke så fryktelig nærme enda. Vi har jo aldri bodd i bebodde strøk før, så jeg er litt usikker på hva vi har i vente Jeg er 99% sikker på at de gir beng, men de behøver jo ikke vase ute når det smeller som værst uansett. Også har jeg et dilemma, Harry Potter eller Narnia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Det ble kort tur, snør jo inne her De fikk tissa og breska seg litt mot selskapet hos naboen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Spist en aldeles nydelig hjortemiddag med portvinssaus Hundene ligger å snorker, Melvin kikker bare litt opp når det smeller veldig. Kattene er rolige enn så lenge. Hønene lar jeg bare være i fred, kikker heller inn når alt har roet seg. Nå ser vi på Stranger things, og venter på at middagen skal synke nok til at det er plass til ostekake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Lurer på om jeg skal tusle kveldstur nå, set smeller jevnt og trutt ute men det er ikke så fryktelig nærme enda. Vi har jo aldri bodd i bebodde strøk før, så jeg er litt usikker på hva vi har i vente [emoji38] Jeg er 99% sikker på at de gir beng, men de behøver jo ikke vase ute når det smeller som værst uansett. Også har jeg et dilemma, Harry Potter eller Narnia?Narnia!Valpen er uberørt av fyrverkeri foreløpig, smeller masse rundt oss. Har holdt på siden 6. Luna er litt nervøs som vanlig, men går fint med litt kos.Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Jeg fikk med Symra ut i hagen, men før hun fikk tissa begynte det å smelle såpass at hun ville inn. Åtte timer siden siste tissings nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 26 minutter siden, Shokata skrev: Hun ligger klistra oppå ene foten min, så her blir jeg sittende til mannebeinet kommer hjem. Han må enten overta fotvarmeren eller fortsette på middagen. Hun skjelver ikke lengre hvertfall. (Gikk for å hilse på mannen som kom inn døra nå) <3 Så bra å høre! Da høres det jo ut som hun greier å regulere seg fint Var og sjekka til min og han var bare sulten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Akkurat nå, mushi skrev: Narnia! Valpen er uberørt av fyrverkeri foreløpig, smeller masse rundt oss. Har holdt på siden 6. Luna er litt nervøs som vanlig, men går fint med litt kos. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Ble Harry Potter, kom på at jeg så den Narnia filmen for noen dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 38 minutter siden, Shokata skrev: Møkk og faenskap Hadde ikke LITT trodd at huskyen skulle reagere på raketter (hun er lydsterk ellers, og vant til skyting og sprenging m.m.), men her sitter jeg da, med en fryktelig redd unghund. Og klokka er bare halv åtte. Er til å grine av. Første gang jeg opplever dette... det er ikke noe gøy men⬇️ 36 minutter siden, Poter skrev: Det er kjipt, jeg vet! Prøv bare å holde dine egne følelser i sjakk og vær en trygg støtte for hunden din. Du må nesten bare tåle redselen hennes uten å la deg overvelde Jeg signerer denne! Her går det så langt greit nok. Hun trakker litt og vil ha nærhet, men hun er ikke kjemperedd. Enda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Akkurat nå, Symra&Pippin skrev: Jeg fikk med Symra ut i hagen, men før hun fikk tissa begynte det å smelle såpass at hun ville inn. Åtte timer siden siste tissings nå. Huff Min ble lufta rett før seks. Og hun får versågod bare finne frem selskapsblæra for det blir ikke mer tissing i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Her går det tålelig greit. En del bjeffing da... Men ingen av dem virker skikkelig redd hvertfall... Her smeller det mye allerede, men det er et stykke unna fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 31. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2017 Det værste med nyttårsaften er at man ikke får sove før etter midnatt... Jeg er trøtt nå liksom. Legger meg før midnatt tenker jeg, så får jeg bare våkne igjen Fikk akutt lyst på brødskive med leverpostei, har ikke fersk brød men hadde et fryst oppskjært et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts