Pysa Skrevet 17. September 2017 Rapporter Skrevet 17. September 2017 Hei! Frøkna på snart 2.5 år har de siste par ukene begynt å slikke opp etter veggen. Hun er jo en "vaskeglad" hund på mennesker, men det er først i det siste jeg har sett henne slikke opp etter veggen. Det skjer som regel sent på kvelden, og har skjedd 1x midt på natten. Hun stiller seg opp på en av sidene av sengen. Det er ca 6-7 uker siden tredje løpetid var ferdig. Har ellers ikke skjedd noen særlige forandringer i livet hennes. Når jeg sier navnet hennes reagerer hun veldig fort bestandig, og virker nesten som om jeg tar henne i å gjøre det. Siter
mushi Skrevet 17. September 2017 Rapporter Skrevet 17. September 2017 Jeg hadde fysisk hindret henne ved å sperre av veggen med f eks kompostgrinder. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Siter
Wilhelmina Skrevet 17. September 2017 Rapporter Skrevet 17. September 2017 Min slikker på veggene når hun er kvalm/dårlig i magen Siter
QUEST Skrevet 17. September 2017 Rapporter Skrevet 17. September 2017 Jeg hadde fått hunden undersøkt hos dyrlege, at hunden nylig har begynt med dette, kan tyde på at det er en underliggende årsak. Siter
Mumle Mu Skrevet 17. September 2017 Rapporter Skrevet 17. September 2017 Ene min sleker på veggene fordi han er kørka, så trenger ikke bety stort. 4 Siter
Pysa Skrevet 3. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2017 De siste dagene etter jeg skrev innlegget begynte hun også å miste matlysten. Fra å kaste seg over maten til å bare gå å snuse, derretter gå vekk uten å spise noe som helst. Var relativt slapp i tillegg så tok henne med til veterinæren hvor hun inn til videre har fått innbilt svangerskap som diagnose. Hun var mega rastløs i kveld og etter å ha gått tur i 150m bare satt og la hun seg ned. Så det ble til at vi bare dro hjem igjen som hun virket mer fornøyd med. Skulle så gjerne fattet hva som skjer i det hodet der for tiden... * Har dekket og stengt av for der hun har slikket tidligere, men har nå funnet andre steder. Gjør det forsåvidt sjeldnere men. Siter
patricia Skrevet 3. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2017 En av mine hunder oppførte seg slik, det viste seg at han hadde lungebetenneslse. Siter
Recommended Posts