sidnajse Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Noen som har bestilt fra de overnevnte og som har noen erfaringer å dele? Hvor mye ble det på frakt og toll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Husker ikke helt hva jeg betalte i frakt , en hundrelapp kanskje? Aldri betalt noen avgifter på det som kommer fra dem. Har bare kjøpt munnkurver og LC trøyer som går i postkassa og konvolutt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sona Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 (endret) Houseofdogs.no fører en del varer fra SOFA Edit: Veldig fornøyd med det jeg har handlet derfra! Endret 30. Juli 2017 av Sona 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Ja bestilt fra begge. Ingen problemer. Husker ikke frakt, kanskje 100-150 kr alt etter som. SOm nevnt over så har norske house of dogs mange varer fra Sofadogwear. Perfekte klær for mynder! Kjøper kun fra de tre stedene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 Jeg er storfornøyd med DG, både service og produktene. Passer perfekt myndekroppen! Den gangen jeg bestilte sammenlignet jeg ved å legge alt jeg skulle ha i kurgen på DG, og hva jeg kunne få tilsvarende på norske sider. Selv med toll og frakt sparte jeg på det, men det hadde samlet seg opp mye jeg "skulle hatt". Når jeg tenker meg om er alt av klær og en hundeseng her i huset fra DG. Hvor mye frakt/toll kommer på avhenger av hva for hva bestiller.. Husk at bestiller du fra utlandet kommer det dobbel moms. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts