Pringlen Skrevet 9. August 2017 Rapporter Skrevet 9. August 2017 Men de er jo bra nok fysisk (er jo bare å ikke gå tur, ikke røre på seg når det er varmt, osv....) 1 Siter
Mirai Skrevet 9. August 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2017 Har forøvrig meldt meg ut av fransk bulldog-gruppa på Facebook. Fikk i grunn nok da jeg så en hvor øyet hadde løsnet (??) fra øyehulen og så helt sprengt ut, og flere skrev at de hadde opplevd det samme. Siter
Snøfrost Skrevet 9. August 2017 Rapporter Skrevet 9. August 2017 Jeg har ingen som helst tanker om at innkrysning av andre raser kan være bra for svært mange raser. Og til flere, større og mer utbredte problemer man jobber med til mer kan man tjene på et utkrysningsprosjekt. Det må selvsagt gjøre i ordnede former, men jeg personlig klarer ikke å se de helt store ulempene med å gjøre dette. Det tar ikke lange tiden før de fleste raseegenskapene er tilbake på plass, og forhåpentligvis med en langt sunnere og friskere rasepopulasjon. Siter
Recommended Posts