Anooni Skrevet 11. August 2017 Rapporter Share Skrevet 11. August 2017 Noen som har den i dag, tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 13. August 2017 Rapporter Share Skrevet 13. August 2017 På 7.8.2017 at 4:53 AM, Kaja skrev: *får ikke bort* Så hva synes dere om agilitydag? Ble filmene litt rotete..? Svært lite feedback idag, kontra en vanlig dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. August 2017 Rapporter Share Skrevet 13. August 2017 Hahaha, så sykt mye utstyr du har @Kristiin!! Jeg har nettopp ryddet gjennom mitt før flytting og jeg har ikke i nærheten av det der! Jeg tror jeg er sær da. De fleste har jo masse ting til hundene sine. Mine har knapt nok noen ting ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 13. August 2017 Rapporter Share Skrevet 13. August 2017 Jeg tar gjerne en dag neste uke, om noe er ledig. Torsdag og helgen passer ikke, men de fire resterende passer Edit: uke 34 altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 13. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2017 Jeg tar gjerne en dag neste uke, om noe er ledig. Torsdag og helgen passer ikke, men de fire resterende passer [emoji4] Edit: uke 34 altså. Det kommer påmelding for uke 34 i morra. Førstemann til mølla når temaet slippes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. August 2017 Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 6 timer siden, Kristin_nord skrev: Det kommer påmelding for uke 34 i morra. Førstemann til mølla når temaet slippes Det er jo alltid helt umulig for oss som ikke har tid til å være mye på sonen hver dag å rekke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 14. August 2017 Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 8 timer siden, MegaMarie skrev: Hahaha, så sykt mye utstyr du har @Kristiin!! Jeg har nettopp ryddet gjennom mitt før flytting og jeg har ikke i nærheten av det der! Jeg tror jeg er sær da. De fleste har jo masse ting til hundene sine. Mine har knapt nok noen ting ? Haha Nå kan jeg iværtfall unnskylde meg med at jeg har to hunder. Men jeg er glad i å handle ting til de (..jeg har til og med mer..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. August 2017 Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 Just now, Kristiin said: Haha Nå kan jeg iværtfall unnskylde meg med at jeg har to hunder. Men jeg er glad i å handle ting til de (..jeg har til og med mer..) Jeg og har 2 hunder ? Jeg har en slik boks, den er ikke fylt opp en gang! Pluss de har en liten kurv med leker. Ellers har Blondie 1 sele, Tidi har 2 seler, og de har hvert sitt halsbånd ?Også har de et par kobbel. 1 dekken hver, Blondie har og en genser. Nå har jeg nesten listet opp alt de eier. Haha! Neida, de har litt mer. Men ikke i nærheten av ditt utstyrsrom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 14. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 Det er jo alltid helt umulig for oss som ikke har tid til å være mye på sonen hver dag å rekke [emoji20]Jeg kan til nød ta imot reservasjon lørdag & søndag da jeg holder de dagene temafri. Men hvis du reserverer en dag i uke 35 og temaet ikke passer deg blir det jo litt kjipt [emoji17]Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 14. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 PÅMELDING UKE 34!!Tema denne uken blir ;BRUKSHUNDEN. Hva ble hunden din opprinnelig brukt til? Hva gjør du for å tilfredstille bruksdelen av hunden din? Mandag:@AlviraTirsdag:@EmilieOnsdag:Torsdag:Fredag:Temafrie dager;Lørdag:@TonjeSøndag:@ChristineMan kan selvfølgelig bruke temaet også på helg om det skulle passe Førstemann til mølla! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 14. August 2017 Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 2 timer siden, Kristiin skrev: Haha Nå kan jeg iværtfall unnskylde meg med at jeg har to hunder. Men jeg er glad i å handle ting til de (..jeg har til og med mer..) Mens jeg har silkert mer enn deg hae over en kasse + en full bærepose bare med leker men hun ødelegger ikke leker, hun sliter de ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 14. August 2017 Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 Jeg tar gjerne mandag eller onsdag @Kristin_nord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 14. August 2017 Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 Tar gjerne tirsdag eller fredag, @Kristin_nord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 14. August 2017 Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 Jeg tar gjerne lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. August 2017 Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 Jeg vil ha søndag uke 34. Får jeg den kan jeg gi bort førstkommende søndag, da jeg fant ut at den passet litt dårlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. August 2017 Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 Jeg kan onsdag eller fredag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. August 2017 Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 Siden jeg fikk søndag neste uke istedenfor så er førstkommende søndag ledig om noen vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 14. August 2017 Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 8 timer siden, Tonje skrev: Jeg tar gjerne lørdag 12 timer siden, Mud skrev: Det er jo alltid helt umulig for oss som ikke har tid til å være mye på sonen hver dag å rekke Du kan få lørdagen min om du vil Jeg har hatt snap'en en gang før så kan godt slippe til andre også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. August 2017 Rapporter Share Skrevet 15. August 2017 9 timer siden, Tonje skrev: Du kan få lørdagen min om du vil Jeg har hatt snap'en en gang før så kan godt slippe til andre også. Så snilt! Ja takk ! Blir mye snaper av sovende bikkjer da , siden det stort sett er det de gjør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 15. August 2017 Rapporter Share Skrevet 15. August 2017 1 minutt siden, Mud skrev: Så snilt! Ja takk ! Blir mye snaper av sovende bikkjer da , siden det stort sett er det de gjør Bare hyggelig . Da tar @Mud lørdag uke 34, @Kristin_nord. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. August 2017 Rapporter Share Skrevet 15. August 2017 Kan ikke folk kopiere lista og skrive seg inn? Så er det mye lettere å holde oversikt. Hva er ledlg nå uke 34? Jrg kan hvilken dag som helst. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. August 2017 Rapporter Share Skrevet 15. August 2017 28 minutes ago, Kaja said: Kan ikke folk kopiere lista og skrive seg inn? Så er det mye lettere å holde oversikt. Hva er ledlg nå uke 34? Jrg kan hvilken dag som helst. Signeres! Vanskelig å se hva som er ledig. Jeg kan også ta en dag om noe er ledig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. August 2017 Rapporter Share Skrevet 15. August 2017 Er det noe interesse for snap uten hund? Jeg kan f.eks ta snappen 28 August når jeg flyr til Island, kanskje det er spennende å være med? Jeg kjører fra Tyskland, gjennom Nederland til Amsterdam og flyr derfra til Island Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 15. August 2017 Rapporter Share Skrevet 15. August 2017 Jeg tar gjerne fredag neste uke. Da skal vi på fjellet og trene fuglehund. Passer jo fint med tema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 15. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2017 Jeg skal skrive lista etterpå [emoji849][emoji4]Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts