Guest 2ne Skrevet 6. November 2017 Rapporter Skrevet 6. November 2017 Fin gjeng, @Teserere! Jeg liker tispe 3 og hannen best på disse bildene Siter
Snøfrost Skrevet 6. November 2017 Rapporter Skrevet 6. November 2017 De ser fine og velfødde ut alle sammen. På den alderen der, og med litt ymse av måter og stå på klarer jeg ikke å ha noen favoritt rent eksteriørmessig, og så kjenner jeg jo heller ikke staffestandarden veldig godt selv om jeg vet hvordan en staff i grove trekk ser ut 1 Siter
LØJ Skrevet 7. November 2017 Rapporter Skrevet 7. November 2017 Så fine de er og så så gøy å se de stå på beina, ikke bare krabbe rundt som små biller Alle er min favoritt, alle sammen!!! 1 Siter
Teserere Skrevet 7. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2017 På 6.11.2017 at 9:47 PM, 2ne skrev: Fin gjeng, @Teserere! Jeg liker tispe 3 og hannen best på disse bildene Ja det var vel de to som sto stødigst også Men hannen er min favoritt av alle På 6.11.2017 at 9:57 PM, Snøfrost skrev: De ser fine og velfødde ut alle sammen. På den alderen der, og med litt ymse av måter og stå på klarer jeg ikke å ha noen favoritt rent eksteriørmessig, og så kjenner jeg jo heller ikke staffestandarden veldig godt selv om jeg vet hvordan en staff i grove trekk ser ut De er absolutt velfødde Twiggy får ikke fred når hun er der inne, da tenker de bare på melk Nei enig i at det er litt tidlig å se siden de har litt dårlig motorikk og balanse. Men ser ut som alle har bra grove trekk, type overlinje, vinkler bak, bra stopp dypt bryst. Foreløpig ihvertfall 13 timer siden, LØJ skrev: Så fine de er og så så gøy å se de stå på beina, ikke bare krabbe rundt som små biller Alle er min favoritt, alle sammen!!! Nå løper de! Bare gled deg til neste besøk 2 Siter
Rocket Skrevet 7. November 2017 Rapporter Skrevet 7. November 2017 Sender du tispe 3 i posten til meg eller? Fineste marsipangrisene sine det! 1 Siter
Kristin_nord Skrevet 9. November 2017 Rapporter Skrevet 9. November 2017 Jeg vil ha hannen [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter
Teserere Skrevet 14. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2017 Nå er vi 5 uker gamle, og supersøte På 7.11.2017 at 11:17 PM, Rocket skrev: Sender du tispe 3 i posten til meg eller? Fineste marsipangrisene sine det! 2 ledige tisper 15 Siter
Guest Michellus Skrevet 14. November 2017 Rapporter Skrevet 14. November 2017 2 hours ago, Teserere said: Nå er vi 5 uker gamle, og supersøte Ja. Ja, det er dere. Siter
Guest Klematis Skrevet 14. November 2017 Rapporter Skrevet 14. November 2017 Åh hjelp, her var det farlig å titte innom Siter
Guest 2ne Skrevet 15. November 2017 Rapporter Skrevet 15. November 2017 Er de 5 uker alt? Men ja, de er supersøte Siter
LØJ Skrevet 15. November 2017 Rapporter Skrevet 15. November 2017 De er så fine, søte, trygge, kontaktsøkende alle sammen Fineste gjengen 1 Siter
QUEST Skrevet 15. November 2017 Rapporter Skrevet 15. November 2017 For noen supersøte små marsipangriser! Flotte bilder også forresten 1 Siter
Teserere Skrevet 15. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2017 Tatt noen nye oppstillingsbilder også for de som er interessert: Axinite - Jaxx Agate Ametyst Amber Amatrix - Trixi Aquamarine - Aqua 12 Siter
maysofie Skrevet 15. November 2017 Rapporter Skrevet 15. November 2017 Aqua ser ut som en liten godplump 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 16. November 2017 Rapporter Skrevet 16. November 2017 Er Amber tispe 3? Jeg likte henne best på disse bildene i hvert fall Alle er fine altså, men jeg er avstandsforelsket i Amber Siter
Teserere Skrevet 16. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 16. November 2017 13 timer siden, maysofie skrev: Aqua ser ut som en liten godplump Hun er en skikkelig søting! Elsker å bære bamser rundt, og veldig kosete 1 time siden, 2ne skrev: Er Amber tispe 3? Jeg likte henne best på disse bildene i hvert fall Alle er fine altså, men jeg er avstandsforelsket i Amber Det stemmer! Hun ser ut til å bli veldig fin, hun og Agate (tispe 1) er mine favoritter av jentene Amber blir forøvrig bare kalt Pøbelen her hjemme, våkner først og sovner sist, og skal alltid vekke de andre, eller bite på dem 4 Siter
Guest 2ne Skrevet 16. November 2017 Rapporter Skrevet 16. November 2017 Just now, Teserere said: Det stemmer! Hun ser ut til å bli veldig fin, hun og Agate (tispe 1) er mine favoritter av jentene Amber blir forøvrig bare kalt Pøbelen her hjemme, våkner først og sovner sist, og skal alltid vekke de andre, eller bite på dem Ah, selv bare ut fra bilder klarer jeg å velge dem, med andre ord Det ville jo vært den jeg beholdt, liksom Siter
Teserere Skrevet 16. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 16. November 2017 Akkurat nå, 2ne skrev: Ah, selv bare ut fra bilder klarer jeg å velge dem, med andre ord Det ville jo vært den jeg beholdt, liksom Jeg ville uten tvil behold henne om jeg skulle hatt en til hjemme! Siter
SFX Skrevet 16. November 2017 Rapporter Skrevet 16. November 2017 Såå søte! Selv mamma Twiggy (jeg antar det er henne?) er jo søt, der hun forsøker å få seg litt leverpostei 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 16. November 2017 Rapporter Skrevet 16. November 2017 Åh så fine de er da Amber er og min favoritt 1 Siter
Kristin_nord Skrevet 16. November 2017 Rapporter Skrevet 16. November 2017 Amber er min favoritt [emoji7] hun hadde jeg stjelt om hun hadde baller og jeg var rik [emoji23]Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
SFX Skrevet 16. November 2017 Rapporter Skrevet 16. November 2017 4 timer siden, Kristin_nord skrev: Amber er min favoritt hun hadde jeg stjelt om hun hadde baller og jeg var rik Sent from my iPhone using Tapatalk Psst! Trenger ikke å være rik om du skal stjele, det er for så vidt hele poenget at det blir gratis! 2 Siter
Recommended Posts