Jankaa Skrevet 3. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2018 Just now, MonicaT said: Gratulerer Da håper jeg dere kommer på Fellesutstillingen som er 5mai (blir dommerendring fra hva som står på nettsiden nå) Hadde vært koselig å hilst Jepp, det er planen å komme! Melder bare på valpis, Malle er fortsatt for stygg stakkars 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 3. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2018 Akkurat nå, Jankaa skrev: Jepp, det er planen å komme! Melder bare på valpis, Malle er fortsatt for stygg stakkars Så koselig. Søte Malle Alltid moro å kosemose en valpis igjen. Vi skal også ha valp i 2018 om alt går etter planen, men blir nok ikke før nærmere sommeren det skjer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 4. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2018 On 3.1.2018 at 0:01 PM, Jankaa said: Melder meg inn her! Reiser om en liten måned for å hente flokkens nyeste tilskudd. _Endelig_ en stabij til Åå Fra hvor, om jeg kan spørre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 5. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2018 20 timer siden, Monikawt skrev: Åå Fra hvor, om jeg kan spørre? Hiver meg på denne jeg også 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 6. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 Da melder jeg meg inn her, har nå fått bekreftet at det er en hannhund til meg hos oppdretter jeg satte meg på valpeliste hos tidlig i fjor høst. Et årelangt ønske går endelig i oppfyllelse og en australsk kelpie flytter hit neste måned 21 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 6. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 Akkurat nå, Tonje skrev: Da melder jeg meg inn her, har nå fått bekreftet at det er en hannhund til meg hos oppdretter jeg satte meg på valpeliste hos tidlig i fjor høst. Et årelangt ønske går endelig i oppfyllelse og en australsk kelpie flytter hit neste måned Så gøy, gratulerer så mye!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 6. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 Akkurat nå, MarieR skrev: Så gøy, gratulerer så mye!! Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 6. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 1 time siden, Tonje skrev: Da melder jeg meg inn her, har nå fått bekreftet at det er en hannhund til meg hos oppdretter jeg satte meg på valpeliste hos tidlig i fjor høst. Et årelangt ønske går endelig i oppfyllelse og en australsk kelpie flytter hit neste måned Gøy! Trønder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 6. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 1 time siden, Kristiin skrev: Gøy! Trønder? Ja 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eliza Skrevet 13. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2018 Jeg får vel bare innrømme for meg selv at det ganske sannsynlig blir en valp på meg og i 2018 ? har to stk pomeranianvalper liggende som noen små marsvin i valpekassen ved siden av meg nå.. 2 uker gamle.. planen var vel ikke å beholde men de er jo så alt for nydelige så spørs om ikke tispa blir igjen her ? prøver så godt jeg kan å overbevise meg selv om at en pomeranian er nok og at det kanskje kan bli vanskelig å finne leilighet i Oslo med to hunder.. nei huff vanskelig å la være å beholde ? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 13. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2018 8 timer siden, Eliza skrev: Jeg får vel bare innrømme for meg selv at det ganske sannsynlig blir en valp på meg og i 2018 ? har to stk pomeranianvalper liggende som noen små marsvin i valpekassen ved siden av meg nå.. 2 uker gamle.. planen var vel ikke å beholde men de er jo så alt for nydelige så spørs om ikke tispa blir igjen her ? prøver så godt jeg kan å overbevise meg selv om at en pomeranian er nok og at det kanskje kan bli vanskelig å finne leilighet i Oslo med to hunder.. nei huff vanskelig å la være å beholde ? De er jo så små at to teller bare som en hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eliza Skrevet 14. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2018 14 hours ago, Snusmumrikk said: De er jo så små at to teller bare som en hund! Spørs om styret i de forskjellige leiglighetene som er der ute er enig ? men det er jo bedre for en hund å ha selskap er det ikke ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppi Skrevet 14. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2018 Da ble det litt plutselig valp i 2018 allikevel Etter å ha gått igjennom hundre oppdrettere og lest tusen stamtavler (sånn cirka, vi har i allefall gjort hjemmeleksa vår!! ) så fant endelig en oppdretter der vi kunne krysse av alt vi hadde av krav til helse☺ Såfremst det ikke kun dukker opp kun tisper, så kommer det en liten goldenhann hjem til oss om tre måneder☺ 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Jeg burde vel egentlig lagt meg i 2017 tråden, meeeen dette ble nå bestemt i 2018. Vi beholder Sera på deleie, og Leliana hjemme. Jeg klarer ikke gi slipp på Sera, dermed deleie, og Leliana trenger litt ekstra TLC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chiquita Skrevet 21. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2018 endelig kom denne hjem Sov hele den 6,5 timers turen alene i buret, tisset ute to ganger. I natt sov hun helt stille igjennom hele natta. REtt ut å tissa på morgenen. En skikkelig liten engel! Det er ei Bedlington terrier tispe 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 24. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2018 On 14.1.2018 at 1:58 PM, poppi said: Da ble det litt plutselig valp i 2018 allikevel Etter å ha gått igjennom hundre oppdrettere og lest tusen stamtavler (sånn cirka, vi har i allefall gjort hjemmeleksa vår!! ) så fant endelig en oppdretter der vi kunne krysse av alt vi hadde av krav til helse☺ Såfremst det ikke kun dukker opp kun tisper, så kommer det en liten goldenhann hjem til oss om tre måneder☺ Gratulerer hvor fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppi Skrevet 24. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2018 1 time siden, soelvd skrev: Gratulerer hvor fra? Vi bor i Sverige så det er en svensk opodretter☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 27. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2018 Om 4 uker henter jeg en av disse 29 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeas_89 Skrevet 28. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2018 Hvis alt klaffer så kommer det ei collie-tispe til meg på forsommeren Krysser fingrene for at alt går etter planen. Gleder meg så mye at jeg klarer nesten ikke vente 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 28. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2018 Åh herremin, nå ser jeg at hjertesmileyen på mobilen min ikke er den samme her inne . Fikk bytta fra grønt spyfjes til hjertefjes nå 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 28. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2018 Vi melder oss inn her Ikke så lenge til heldigvis 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 31. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2018 Henta hjem min 2018 valp i går 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2018 Nå teller vi dager til den nye frisiske prinsessen flytter inn! Vi gleder oss så innmari! Bare 5 dager igjen! [emoji7]Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2018 3 hours ago, Jankaa said: Nå teller vi dager til den nye frisiske prinsessen flytter inn! Vi gleder oss så innmari! Bare 5 dager igjen! Sent fra min SM-G930F via Tapatalk åååååå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts