Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Et skudd i tåka, for denne sitter så langt inne at jeg har drøyd i det aller lengste med å prøve å finne noen som har tid og mulighet til å passe hund i påsken, fra palmelørdag til 1. påskedag. (8.-16. april)

Pie (pai) er en grei og veldig glad working kelpietispe på 3 år som er vant til unger, elsker å gå tur, trene og leke, og krever lite bortsett fra et trygt og godt sted å være. Og hun er rolig inne, renslig og vant til å være alene hjemme. Hun er en mellomstor hund på ca 17 kg, klikkertrent/positivt trent og det eneste minuset er at hun gjeter katter.

Er du voksen, snill og har lyst til å passe en hund i påsken? Ta kontakt på PM og fortell gjerne litt om deg/dere selv, og spør om du lurer på noe. 
Vi bor i Sande i Vestfold, så det er fint om du bor i relativ nærhet, men det viktigste er å finne et bra feriehjem til henne :)

12711143_10153808449875781_5089765876801

12695005_10153800025000781_4570294806506

11864756_10153458305405781_7442153718504

Skrevet
1 hour ago, mushi said:

Vil dette si fra lørdag til søndag? Hun kan godt være her, men jeg har tre sosiale katter. Bor i Sandefjord

Lørdag 8. til søndag 16. ja :P Så en uke mer enn du tenkte. Men takk for tilbudet! :D

Skrevet

Ååå, har så lyst. Hadde vi vært hjemme (noe vi svært sjelden er i påska) så hadde jeg nok slått til. En ekstra, fremmed hund med på to forskjellige steder med mye familie tror jeg blir litt mye dessverre. :(

• Like 1
Skrevet

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger :) Jeg skjønner at påsken sannsynligvis er det verste tidspunktet å finne hundepass, og jeg har jo så store kvaler med å gjøre det at jeg har utsatt det i det lengste :icon_confused:

Gårdstunet har vi brukt tidligere og vært fornøyde med, men det blir litt trist for henne, så har ikke så lyst til det. 

Skrevet
Just now, maysofie said:

Kan hun være hjemme alene et par timer et par dager? :) 

Ja, det vil jeg absolutt tro. Hun har aldri hatt noe problem med å være alene i inntil 8 timer hos oss, og når vi har hatt henne med på fremmede hytter/hotell og sånn så har hun også vært alene der flere timer. Veldig ukomplisert :) Det eneste er at hun gjeter katter :icon_redface: Hun er vant til å være i bur i bilen, men ikke hjemme.

Skrevet

Kjenner du til Underskog? Og kan jeg evt videreformidle der? Facebook-ish nettsted med mange dyrevennlige folk. Er nettopp en hel haug folk som har meldt seg tilgjengelig for hundepass i Oslo, men jeg vet det er litt folk der nedover Vestfold også.

Jeg prøvde å si at Lisa kunne ta Odin på treningsleir i påsken så kunne vi ta med Pie, men hun var ikke helt overbevist (Kanskje ikke jeg heller, egentlig).

Skrevet
2 hours ago, simira said:

Kjenner du til Underskog? Og kan jeg evt videreformidle der? Facebook-ish nettsted med mange dyrevennlige folk. Er nettopp en hel haug folk som har meldt seg tilgjengelig for hundepass i Oslo, men jeg vet det er litt folk der nedover Vestfold også.

Jeg prøvde å si at Lisa kunne ta Odin på treningsleir i påsken så kunne vi ta med Pie, men hun var ikke helt overbevist (Kanskje ikke jeg heller, egentlig).

Oj, hehe .. nei, dere skal slippe å sette himmel og jord i bevegelse, men tusen takk for tanken! :icon_redface: Har ikke hørt om Underskog, det skader ikke å høre, men begynner egentlig å tenke at vi drar til Danmark med to hunder :)

Skrevet

Jeg er interessert :ahappy: Så sant hun går ovrens med Teo. Hvordan er hun å ha løs på delvis inngjerdet hage? 

Jeg/vi bor i Øvre Eiker da, vet ikke om du synes det er for langt å dra? Send meg gjerne en PM, hvis du vil :)

• Like 1
Skrevet

Om jeg skulle vært hjemme i påska hadde jeg gjerne passet henne, kunne glatt kommet og hentet henne også :P . Hadde vært så stas å fått ha en kelpie i hus :)

• Like 1
Skrevet

Nå har det seg slik at jeg har funnet et menneske som ønsker å passe henne i påsken. Jeg skal treffe henne i løpet av helgen og magefølelsen min er veldig god, så jeg satser på at det ordner seg. Hvis ikke hadde det blitt bra hos dere begge, tror jeg :D 

• Like 5
Skrevet
6 timer siden, Helianthus skrev:

Nå har det seg slik at jeg har funnet et menneske som ønsker å passe henne i påsken. Jeg skal treffe henne i løpet av helgen og magefølelsen min er veldig god, så jeg satser på at det ordner seg. Hvis ikke hadde det blitt bra hos dere begge, tror jeg :D 

Bra det ser ut til å ordne seg! Jeg har muligens hundefri i påska og skal være i Larvik, så si gjerne i fra om det ikke skulle ordne seg likevel :) Skal tilbringe påska hos moren min der lillebror på 11 bor. Begge veldig glade i hunder og alltid en hjemme. Jeg har hverken bur eller bil, har hundepark og skau rett i nærheten :)