Pixie Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Dere som har kickbike eller annen type sparkesykkel, hvilken har dere valgt og hvorfor? Er det bare du som bruker den, eller fungerer den for flere i familien? Vi har veldig lyst på en men vil gjerne ha en både jeg og gubben kan bruke. Jeg er knappe 1.60 og han er 1.80, så det er jo litt forskjell... er det i det hele tatt mulig å finne en som passer oss begge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 har kickbike cross max - jeg er 1.60 og mannen 1.80, det går fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 11. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Akkurat nå, Meg skrev: har kickbike cross max - jeg er 1.60 og mannen 1.80, det går fint Han kan bruke den uten at det blir slitsomt? Gubben har ikke verdens beste rygg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 12. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2017 Tipper det er like lett å justere høyde på styret på den som på kickspark. Og da er det superenkelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 17. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2017 Vi har cross max. Jeg er også 1.60 og han 1.80. Aldri tenkt på det. Og han har ryggskade men heller aldri tenkt på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts