Wilhelmina Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Fridag så da sov vi (relativt) lenge Men dette kan vel ikke stemme? Dagene starter alltid med tur Spille litt WoW (det gjør jeg bare på onsdager ) Tur igjen. Her fant vi en elgskank i helga så hun var veldig sikker på at hun måtte sjekke om det kanskje lå en til der Handletur på hjemveien. Blåbær og sjampinjong Og her endte sjampinjongen sine dager Ser opptak av "Dødens tjern" (kjedelig) Nettkurs i finsk Kokkelering igjen - godbiter denne gangen Så kom latmakken og tok meg så det ble ikke flere bilder 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Haha, wow! Er den nye ekspansjonen noko gøy? Får litt savn av og til. Pizza... Og finsk nettkurs? Så kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 2. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 3 timer siden, plutte skrev: Haha, wow! Er den nye ekspansjonen noko gøy? Får litt savn av og til. Jeg hadde en avtale med meg selv at jeg skulle få lov til å spille ut januar, så skulle jeg slutte. Litt skummelt med aktiv konto når man egentlig skal skrive bacheloroppgave Men jeg gjør ikke så mye annet enn å ta en tur i raidfinderen når den resettes, så det blir ikke stort mer enn en knapp time spilling i uka. Tenker det går helt fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 Hvaforno spennende er det i de godbitene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 11. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 Akkurat nå, LØJ skrev: Hvaforno spennende er det i de godbitene da? Det er bare kyllingkjøttdeig og litt potetmel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 Aha! Er de kokt først? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 11. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 25 minutter siden, LØJ skrev: Aha! Er de kokt først? Jepp! Lager pølser som jeg først koker, så deler opp og tørker i ovn. Blir litt sånn gummiaktig konsistens da, perfekt å ha i lomma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 Akkurat nå, Wilhelmina skrev: Jepp! Lager pølser som jeg først koker, så deler opp og tørker i ovn. Blir litt sånn gummiaktig konsistens da, perfekt å ha i lomma Smart smart!! Takk for tips 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts