Ozzy Skrevet 25. Januar 2017 Rapporter Skrevet 25. Januar 2017 La merke til at Iraia er rar på det ene øyet. Usikker på om hun har slått seg, eller hva.. Er det noe man ser ann, eller drar til dyrlegen med en gang med? Siter
Raksha Skrevet 25. Januar 2017 Rapporter Skrevet 25. Januar 2017 Øyne er lurt å sjekke med en gang, men mulig jeg er hysterisk 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 25. Januar 2017 Rapporter Skrevet 25. Januar 2017 Ta en tlf til veterinær og beskriv problemet? Jeg ville nok gjort det iallefall, selv om det sikkert ikke er noe farlig. Siter
Ozzy Skrevet 25. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2017 Nå er øyet normalt igjen.. Siter
Tonje Skrevet 25. Januar 2017 Rapporter Skrevet 25. Januar 2017 Mulig jeg er helt på jordet nå altså, men kan det ha vært et lite slag? Siter
Pringlen Skrevet 25. Januar 2017 Rapporter Skrevet 25. Januar 2017 Slik ser det gjerne ut når de har fått seg en liten smekk, ja. Ikke noe annet å gjøre enn å vente til det blir bra (og det har det jo alt gjort her) Siter
Meg Skrevet 25. Januar 2017 Rapporter Skrevet 25. Januar 2017 jeg ville nå ha fått en sjekk av øyet uansett jeg. Siter
Ozzy Skrevet 25. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2017 Snakka med samboeren og han sa at jeg sparka hu i ansiktet igår. Hadde helt glemt det, skulle gå over kompostgrindene inn til "valpegården" og smalt til hu i ansiktet når jeg slang beinet over. Så ringte dyrlegen igjen (som ba meg se det ann første gang) og de ba meg ta en tur tilfelle hun hadde fått sår på hornhinna. Fikk grønn guffe i øya og var ikke noe sår der, men siden siden hu hadde fått seg en smell fikk vi med en salve hun skal bruke ei uke. Ikke så lett når man mishandler valpen Siter
Guest Maries Skrevet 25. Januar 2017 Rapporter Skrevet 25. Januar 2017 36 minutter siden, Ozzy skrev: Snakka med samboeren og han sa at jeg sparka hu i ansiktet igår. Hadde helt glemt det, skulle gå over kompostgrindene inn til "valpegården" og smalt til hu i ansiktet når jeg slang beinet over. Så ringte dyrlegen igjen (som ba meg se det ann første gang) og de ba meg ta en tur tilfelle hun hadde fått sår på hornhinna. Fikk grønn guffe i øya og var ikke noe sår der, men siden siden hu hadde fått seg en smell fikk vi med en salve hun skal bruke ei uke. Ikke så lett når man mishandler valpen Uff, akkurat det har jeg gjort og Skrittet over ting med hunden rett bak og gitt hun en rett i ansiktet God bedring til valpen Siter
Ozzy Skrevet 25. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2017 13 minutter siden, Maries skrev: Uff, akkurat det har jeg gjort og Skrittet over ting med hunden rett bak og gitt hun en rett i ansiktet God bedring til valpen Ja var veldig fort gjort. Men litt flaut at jeg faktisk glemte at jeg sparka hu. Får skylde på ammetåka, selv om jeg ikke ammer hu Siter
Recommended Posts