Malinka Skrevet 15. November 2017 Rapporter Share Skrevet 15. November 2017 2 timer siden, Absolute Entertainer skrev: Da ruger jeg på fineste blastocysten ❤️ Og for første gang ligger en liten rakker i fryseren Nå ble jeg så glad at jeg fikk tårer i øynene! Og jeg satser på full foss av glade tårer om to uker når vinneregget slår til! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 15. November 2017 Rapporter Share Skrevet 15. November 2017 Åh @Absolute Entertainer nå ble jeg så glad på dine vegne at jeg har tårer i øynene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 15. November 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2017 3 timer siden, Absolute Entertainer skrev: Da ruger jeg på fineste blastocysten ❤️ Og for første gang ligger en liten rakker i fryseren Åå jeg håper så inderlig at denne lille blastoen er fremtiden deres 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 15. November 2017 Rapporter Share Skrevet 15. November 2017 Krysser alt jeg har for dere nå @Absolute Entertainer❤️❤️!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 15. November 2017 Rapporter Share Skrevet 15. November 2017 Takk alle dere fine ❤️ På bildet under er egget plassert i livmoren (pilen). Ganske fascinerende! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 15. November 2017 Rapporter Share Skrevet 15. November 2017 Lykke til @Absolute Entertainer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 15. November 2017 Rapporter Share Skrevet 15. November 2017 Krysser fingrene for dere AE!Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 15. November 2017 Rapporter Share Skrevet 15. November 2017 Nå fikk jeg tårer i øynene her Masse lykke til @Absolute Entertainer Denne gangen er det deres tur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 16. November 2017 Rapporter Share Skrevet 16. November 2017 Så spennende! Masse lykke til @Absolute Entertainer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. November 2017 Rapporter Share Skrevet 16. November 2017 23 timer siden, Absolute Entertainer skrev: Takk alle dere fine ❤️ På bildet under er egget plassert i livmoren (pilen). Ganske fascinerende! Du aner ikke hvor mye jeg heier og håper !!! Denne gangen må det gå ! Utrolig hvor engasjert man kan bli i andres liv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 16. November 2017 Rapporter Share Skrevet 16. November 2017 Er innom en sniktitt bare for å heie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. November 2017 Rapporter Share Skrevet 16. November 2017 Jeg har skikkelig godfølelse nå @Absolute Entertainer! Dette må gå veien! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 16. November 2017 Rapporter Share Skrevet 16. November 2017 Akkurat nå, SiriEveline skrev: Jeg har skikkelig godfølelse nå @Absolute Entertainer! Dette må gå veien! Håper veldig ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 19. November 2017 Rapporter Share Skrevet 19. November 2017 Tror kanskje alle gode ting er 4! Sterkere streker og det er nok ikke hCG-sprøyten som lurer lenger Bare la det fortsette slik i lang stund 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. November 2017 Rapporter Share Skrevet 19. November 2017 Akkurat nå, Absolute Entertainer skrev: Tror kanskje alle gode ting er 4! Sterkere streker og det er nok ikke hCG-sprøyten som lurer lenger Bare la det fortsette slik i lang stund Herregud !! Så utrolig spennende!! Krysser alt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 19. November 2017 Rapporter Share Skrevet 19. November 2017 3 timer siden, Absolute Entertainer skrev: Tror kanskje alle gode ting er 4! Sterkere streker og det er nok ikke hCG-sprøyten som lurer lenger Bare la det fortsette slik i lang stund Å, håper den koser seg på hybelen i 9 mnd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. November 2017 Rapporter Share Skrevet 19. November 2017 Ååh heier og håper så inderlig at det er deres tur nå, @Absolute Entertainer ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 19. November 2017 Rapporter Share Skrevet 19. November 2017 Håper og tror på at streken vil bli sterkere og sterkere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 19. November 2017 Rapporter Share Skrevet 19. November 2017 Fin stigning fra igår kveld til idag 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 19. November 2017 Rapporter Share Skrevet 19. November 2017 Jeg har sett endel rare prøver der folk ser streker som virkelig ikke er der, men der er det jo definitivt en strek! Krysser alt! Men kjenner også på meg at denne gangen sittern ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 19. November 2017 Rapporter Share Skrevet 19. November 2017 51 minutter siden, SiriEveline skrev: Jeg har sett endel rare prøver der folk ser streker som virkelig ikke er der, men der er det jo definitivt en strek! Krysser alt! Men kjenner også på meg at denne gangen sittern ? Heldigvis foreløpig vært veldig klare og tydelige streker Veldig god følelse, kroppen er helt annerledes denne gangen. Første spyrunden unnagjort også, men håper virkelig det var tilfeldig. For 3+2 er litt vel tidlig for morgenkvalme.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 19. November 2017 Rapporter Share Skrevet 19. November 2017 tilogmed jeg ser strek, jeg ser jo aldri streker! HURRA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 19. November 2017 Rapporter Share Skrevet 19. November 2017 Jeg ser også streker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 20. November 2017 Rapporter Share Skrevet 20. November 2017 Mine to fine Nyoperert hund og ivrig toddler, men de har mange fine øyeblikk fordet! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. November 2017 Rapporter Share Skrevet 20. November 2017 @Absolute Entertainer Heia heia! @Aslan Så fine! Hvordan går det i barnehagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts