SiriEveline Skrevet 7. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2017 Gratulerer @Aya!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2017 Gratulerer med 1åring @Aya ! Håper alt er bra med dere :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 8. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2017 11 timer siden, Aya skrev: Krysser fingrene for deg, @Absolute Entertainer !!!!!! Åh, dere? Kjære (forsømte) soniser? Jeg har en ettåring i dag jeg ... Hvor sprøtt er ikke det? Verdens fineste unge er tilfeldigvis min! Og ett år! Hjelpes! Gratulerer så mye:) Ettåringer er fascinerende og morsomme og veldig aktive små mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2017 14 timer siden, Kangerlussuaq skrev: Gratulerer med 1åring Aya! Jeg jobber for tiden med 14 1 åringer (+/- 4 mnd) og herregud så søte de er! Noen av de er så tankefulle, de er så interesserte i alt rundt seg. Så observante, så pratsomme (og gode til å herme!). Tyske små barn som sier "HEIAA" på kav nord-norsk er kanonkult Sukk. Kos dere med den fine tida framover! Babysjuk. Kremt Skremmende babysjuk! Ikke sant? Sånn med tanke på hvor deprimerende det er med mennesker i forhold til natur og dyr noenganger, syntes jeg det er litt godt å se hvor uskyldig vi kommer til verden, og at vi faktisk ikke har skyld for alt det gale folk har gjort før oss. Gratulerer Aya! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 8. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2017 Klarer ikke helt tro at vi har klart det (i hvertfall for nå) 2 harde år har egentlig bare "poff" blitt glemt Håper denne sitter til november! 32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 8. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2017 Akkurat nå, Absolute Entertainer skrev: Klarer ikke helt tro at vi har klart det (i hvertfall for nå) 2 harde år har egentlig bare "poff" blitt glemt Håper denne sitter til november! Blir helt rørt jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 8. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2017 Gratulerer så utrolig mye @Absolute Entertainer ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 8. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2017 3 minutter siden, *Marianne* skrev: Blir helt rørt jeg? Gråter litt om hverandre her også Skulle ringe mamma for å spørre kort om noe i telefonen og brast helt i gråt Akkurat nå, Krilo skrev: Gratulerer så utrolig mye @Absolute Entertainer ! Tusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 8. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2017 Tusen takk Gratulerer! Håper spiren klamrer seg fast! Og at du får et flott svangerskap! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 8. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2017 42 minutter siden, Absolute Entertainer skrev: Klarer ikke helt tro at vi har klart det (i hvertfall for nå) 2 harde år har egentlig bare "poff" blitt glemt Håper denne sitter til november! Dere fortjener dette så veldig! Fingrene krysses for at det blir mindre søvn og masse glede fra november! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 11 timer siden, Absolute Entertainer skrev: Klarer ikke helt tro at vi har klart det (i hvertfall for nå) 2 harde år har egentlig bare "poff" blitt glemt Håper denne sitter til november! Aldri har jeg sett to vakrere streker! Krysser alt jeg har ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 12 timer siden, Absolute Entertainer skrev: Klarer ikke helt tro at vi har klart det (i hvertfall for nå) 2 harde år har egentlig bare "poff" blitt glemt Håper denne sitter til november! Gratulerer! Og krysser alt jeg har for at dere får nattevåk fra november av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 14 hours ago, Absolute Entertainer said: Klarer ikke helt tro at vi har klart det (i hvertfall for nå) 2 harde år har egentlig bare "poff" blitt glemt Håper denne sitter til november! Krysser fingre og tær og haler og poter for nattevåk til jul! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Ble en kjapp tur til jordmor i dag pga jeg plutseligg fikk vann i beina i går, og vannet kom tilbake når jeg lagde meg frokost. Greit å sjekke at ting plutselig ikke utviklet seg altfor fort mtp protein og blod i urin for noen dager siden. Men nå var vist alt det borte, ingen blod eller protein i urin, og blodtrykket hadde sunket bittelitt. Men vann i armer og bein En bekymring mindre der. Så var nok bare den dagen, jeg ble skikkelig slapp utover dagen og, en av de værste dagene jeg har hatt siden jeg ble gravid i forhold itl trøtthet og utmattelse, så tenker det har en sammenheng. Men deilig å se at alt var bra igjen nå! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Gratulerer @Absolute Entertainer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Fikk snakket med jordmor idag og hun hadde samme tanker som meg ang. hyttetur. Så det blir hyttetur med mindre jeg føler noe er på gang eller noe i tiden før avreise. Ellers var det fin hjerterytme og det er jo alltid godt å høre 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 10. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Idag er fineste Jaran 4 år Han er blitt en liten skravlebøtte! Interessene er traktor, gravemaskin, elg og gården. (Mulig litt påvirket av stefaren [emoji14] ) Han er en hardtarbeidende gutt, og ingen ting gjør han mer glad enn å stå opp selv på morgen og finne nysnø ute så han kan dra ut tråtraktoren sin og kjøre med skuffe å måke, så dra frem strøvognen og strø gårdsplassen Han har alltid mye prosjekter på gang og er en omtenksom gutt og veldig glad i hundene sine Pippi, Lea og Carisma. Idag blir det middag ute med svigers og kakebaking, imorgen barnebursdag og søndag voksen bursdag 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Akkurat nå, Perfect Image skrev: Idag er fineste Jaran 4 år Han er blitt en liten skravlebøtte! Interessene er traktor, gravemaskin, elg og gården. (Mulig litt påvirket av stefaren ) Han er en hardtarbeidende gutt, og ingen ting gjør han mer glad enn å stå opp selv på morgen og finne nysnø ute så han kan dra ut tråtraktoren sin og kjøre med skuffe å måke, så dra frem strøvognen og strø gårdsplassen Han har alltid mye prosjekter på gang og er en omtenksom gutt og veldig glad i hundene sine Pippi, Lea og Carisma. Idag blir det middag ute med svigers og kakebaking, imorgen barnebursdag og søndag voksen bursdag Gratulerer med dagen til Jaran 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Gratulerer med dagen Jaran 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Gratulerer med dagen til Jaran Tenk at han er 4 år allerede, tiden går så fort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Gratulerer med dagen til Jaran! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Grattis, @Absolute Entertainer! ENDELIG ble det deres tur!! Håper på et fint og begivenhetsløst svangerskap Hurra hurra for Jaran! Helt vilt at han har blitt fire allerede. Han høres ut som en skikkelig kul fyr altså, tipper han får en helt fantastisk bursdag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Gratulerer med Jaran! Og selvfølgelig masse masse gratulerer til @Absolute Entertainer, det er jo helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 10. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Takk alle [emoji813] Han er en så morsom og fin liten fyr. Det fikk meg til å fundere litt, hvordan han i år skal for første gang feire "familie"bursdag. Han har jo feiret med meg, faren og søsteren men aldri hatt skikkelig bursdag før... Vi har aldri noe særlig til familie å invitere. Ikke mindre enn 26 stykker er ventet på søndag for å feire han og han gleder seg sånn! Og alle dette er folk "nær" oss nå, alle i samboers nærmeste familie. Ungene (og jeg! ) er så utrolig heldige som er inkludert i en så fin familie som går over stokk og stein for barna De har plutselig en hel skokk med tanter og onkler, besteforeldre, oldeforeldre, gamletanter osv. Og alle så opptatt av at ungene skal vite og kjenne på at de betyr like mye som de biologiske. Skylder på hormonene men blir helt rørt når jeg skriver dette [emoji14] 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Gratulerer så mye med dagen til Jaran! han ser ut som en skikkelig storsjarmør! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts