Gå til innhold
Hundesonen.no

6 hunder døde i husbrann på Karmøy - totalt 26 hunder i huset


Gjest
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise
Akkurat nå, QUEST skrev:

Jeg undres på hvilken reaksjon jeg hadde fått, hvis dette dreide seg om ett par med 8 barn og som mistet to i brann , der jeg hadde klemt ut av meg følgende; 'ÅTTE barn?! Herrrejemini, er det religiøse tullinger som er motstandere av prevensjon?? Jaja..hadde de hatt færre barn, så hadde de nok klart å redde ut alle..' 

 

Så du mener det ikke er et sikkerhetsaspekt her? Når brannvesenet er med å stenger ned boliger med polakker stabla i høyden så er de bare ufølsomme, de vet sikkert best selv hvordan de bor flest mulig per kvadratmeter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg kjenner ikke saken, så jeg bare tenker høyt - hvis ordet "omplassert" er brukt av media, så kan det være at de bruker det på en annen måte enn vi hundefolk tradisjonelt tenker om det. Hvis folk ha

Jeg for min del synes det er legitimt å stille spørsmål når mengden hunder overskrider det et normalt menneske ville klart å følge opp på en fornuftig måte. Selvfølgelig er det det.  Det har inge

Selvfølgelig er det helt innafor å stille spørsmål om et slikt antall hunder. Det kan ingen unnslå. Men jeg tenker at når det er en slik tragedie som har oppstått så bør man også være litt varsom i hv

4 minutter siden, Kåre Lise skrev:

Så du mener det ikke er et sikkerhetsaspekt her? Når brannvesenet er med å stenger ned boliger med polakker stabla i høyden så er de bare ufølsomme, de vet sikkert best selv hvordan de bor flest mulig per kvadratmeter?

Enten så formulerte jeg meg ikke tydelig nok eller så velger du å overse hva jeg ville frem til. Som sagt, jeg har ingenting imot en slik diskusjon på ett generellt grunnlag, det jeg syns er stygt, er å koble den til en spesifikk familie. 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
12 timer siden, QUEST skrev:

Enten så formulerte jeg meg ikke tydelig nok eller så velger du å overse hva jeg ville frem til. Som sagt, jeg har ingenting imot en slik diskusjon på ett generellt grunnlag, det jeg syns er stygt, er å koble den til en spesifikk familie. 

 

Ingen av delene. Jeg stilte bare et generelt spørsmål man burde kunne snakke om i denne sammenhengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...