Guest Kåre Lise Skrevet 27. Desember 2016 Rapporter Skrevet 27. Desember 2016 Akkurat nå, QUEST skrev: Jeg undres på hvilken reaksjon jeg hadde fått, hvis dette dreide seg om ett par med 8 barn og som mistet to i brann , der jeg hadde klemt ut av meg følgende; 'ÅTTE barn?! Herrrejemini, er det religiøse tullinger som er motstandere av prevensjon?? Jaja..hadde de hatt færre barn, så hadde de nok klart å redde ut alle..' Så du mener det ikke er et sikkerhetsaspekt her? Når brannvesenet er med å stenger ned boliger med polakker stabla i høyden så er de bare ufølsomme, de vet sikkert best selv hvordan de bor flest mulig per kvadratmeter? Siter
QUEST Skrevet 27. Desember 2016 Rapporter Skrevet 27. Desember 2016 4 minutter siden, Kåre Lise skrev: Så du mener det ikke er et sikkerhetsaspekt her? Når brannvesenet er med å stenger ned boliger med polakker stabla i høyden så er de bare ufølsomme, de vet sikkert best selv hvordan de bor flest mulig per kvadratmeter? Enten så formulerte jeg meg ikke tydelig nok eller så velger du å overse hva jeg ville frem til. Som sagt, jeg har ingenting imot en slik diskusjon på ett generellt grunnlag, det jeg syns er stygt, er å koble den til en spesifikk familie. 2 Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 28. Desember 2016 Rapporter Skrevet 28. Desember 2016 12 timer siden, QUEST skrev: Enten så formulerte jeg meg ikke tydelig nok eller så velger du å overse hva jeg ville frem til. Som sagt, jeg har ingenting imot en slik diskusjon på ett generellt grunnlag, det jeg syns er stygt, er å koble den til en spesifikk familie. Ingen av delene. Jeg stilte bare et generelt spørsmål man burde kunne snakke om i denne sammenhengen. Siter
Recommended Posts