Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

20. desember

Øvelse: Hoppe opp på vegg/tre

Ok, denne her ser jo bare søkkimponerende ut, ikke sant?! 

Jeg har ikke lært den inn selv, men synes denne videoen forklarer det på en bra måte:

Nå gleder jeg meg masse til å se begynnelsen på denne hos dere! Og til våren så skal det vel sitte, tror dere ikke? :D

• Like 2
Skrevet
21 minutter siden, Poter skrev:

20. desember

Øvelse: Hoppe opp på vegg/tre

Nå gleder jeg meg masse til å se begynnelsen på denne hos dere! Og til våren så skal det vel sitte, tror dere ikke? :D

Åff cårs!!! Lett som en plett :o 

Skrevet

Eh, ja, kanskje vi kan vise frem denne i julekalenderen 2017? ? 

Mye å gjøre nå frem mot jul, men vi får kose oss med noen kalenderluker i romjulen kanskje?

Skrevet
56 minutter siden, Siri skrev:

Åff cårs!!! Lett som en plett :o 

Haha, ja isipisi :P Nei, men å gå på ei plate med alle fire beina og evt. begynne å ha den litt opp mot veggen, det må vel de fleste få til?

4 minutter siden, Artemis skrev:

Eh, ja, kanskje vi kan vise frem denne i julekalenderen 2017? ? 

Mye å gjøre nå frem mot jul, men vi får kose oss med noen kalenderluker i romjulen kanskje?

Klart!

Skrevet

Her er det høljregn og kuling fremover til over nyttår påstår TV2, så spørs om vi kommer til å øve på dette i morgen :P

Skrevet
20 timer siden, Avani skrev:

Vi henger skikkelig etter i julestria her også, skal klare alle utfordringene men kanskje ikke før julaften :)

Ja, det er ikke lett å rekke over alt! Og når det gjelder adventskalenderen så er det helt greit :) Denne skal det ikke være noe stress med. Man tar det man rekker over :) Så kan det kanskje fungere som inspirasjon senere.

20 timer siden, *Kat84* skrev:

Her er det høljregn og kuling fremover til over nyttår påstår TV2, så spørs om vi kommer til å øve på dette i morgen :P

Her også! Skikkelig drittvær! Glatt og ekkelt ute og heller få plasser det er forsvarlig å trene. Men denne øvelsen skal jo ta tid, så vi får nok tidsnok sny og bedre føre :)

8 timer siden, Anette skrev:

*dra på monter og kjøpe plank * :P

Yey! Gleder meg til å se hva dere får til!

Jeg har ikke fått trent med Eine i dag for han er skikkelig dårlig i magen. Blodig diare og oppkast :hmm: Så han må få hvile. Men jeg har lyst å prøve på denne senere, om den ikke blir for hard for kroppen hans. Ser jo så dritkult ut, da!!

Skrevet
4 timer siden, Poter skrev:

Her også! Skikkelig drittvær! Glatt og ekkelt ute og heller få plasser det er forsvarlig å trene. Men denne øvelsen skal jo ta tid, så vi får nok tidsnok sny og bedre føre :)

Treninga stopper ikke opp fordi kalenderlukene ikke er mer ;) Så det som ikke er på plass til nå, og de grunnferdighetene som ikke har vært inne frem til nå skal trenes på videre :) 

Vi har hatt stor fremgang på å sitte bamse for eksempel(som jeg har omdøpt til Teddy for å skille fra uvaner jeg har lært inn tidligere), og jeg har fått sterk bekreftelse på at spor er tingen for oss. Det har også gitt videre inspirasjon og lyst til å satse stort der :D 

Og Sjef har faktisk benyttet det å lukke dør til noe fornuftig. 
Eksen gikk ut på badet her i går, og døra var ikke helt igjen. Han setter seg ned, og Sjef dytter igjen døra når jeg sier det :D Flink gutt det :wub: 

Skrevet
15 timer siden, *Kat84* skrev:

Treninga stopper ikke opp fordi kalenderlukene ikke er mer ;) Så det som ikke er på plass til nå, og de grunnferdighetene som ikke har vært inne frem til nå skal trenes på videre :) 

Vi har hatt stor fremgang på å sitte bamse for eksempel(som jeg har omdøpt til Teddy for å skille fra uvaner jeg har lært inn tidligere), og jeg har fått sterk bekreftelse på at spor er tingen for oss. Det har også gitt videre inspirasjon og lyst til å satse stort der :D 

Og Sjef har faktisk benyttet det å lukke dør til noe fornuftig. 
Eksen gikk ut på badet her i går, og døra var ikke helt igjen. Han setter seg ned, og Sjef dytter igjen døra når jeg sier det :D Flink gutt det :wub: 

Så bra med motivasjon og retning! Også så utrolig gøy at lukke dør kunne brukes i praksis! :lol: