Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

20. desember

Øvelse: Hoppe opp på vegg/tre

Ok, denne her ser jo bare søkkimponerende ut, ikke sant?! 

Jeg har ikke lært den inn selv, men synes denne videoen forklarer det på en bra måte:

 Nå gleder jeg meg masse til å se begynnelsen på denne hos dere! Og til våren så skal det vel sitte, tror dere ikke? :D

  • Like 2
Skrevet
21 minutter siden, Poter skrev:

20. desember

Øvelse: Hoppe opp på vegg/tre

 Nå gleder jeg meg masse til å se begynnelsen på denne hos dere! Og til våren så skal det vel sitte, tror dere ikke? :D

Åff cårs!!! Lett som en plett :o 

Skrevet

Eh, ja, kanskje vi kan vise frem denne i julekalenderen 2017? ? 

Mye å gjøre nå frem mot jul, men vi får kose oss med noen kalenderluker i romjulen kanskje?

Skrevet
56 minutter siden, Siri skrev:

Åff cårs!!! Lett som en plett :o 

Haha, ja isipisi :P Nei, men å gå på ei plate med alle fire beina og evt. begynne å ha den litt opp mot veggen, det må vel de fleste få til?

4 minutter siden, Artemis skrev:

Eh, ja, kanskje vi kan vise frem denne i julekalenderen 2017? ? 

Mye å gjøre nå frem mot jul, men vi får kose oss med noen kalenderluker i romjulen kanskje?

Klart!

Skrevet

Her er det høljregn og kuling fremover til over nyttår påstår TV2, så spørs om vi kommer til å øve på dette i morgen :P

 

Skrevet
20 timer siden, Avani skrev:

Vi henger skikkelig etter i julestria her også, skal klare alle utfordringene men kanskje ikke før julaften :)

Ja, det er ikke lett å rekke over alt! Og når det gjelder adventskalenderen så er det helt greit :) Denne skal det ikke være noe stress med. Man tar det man rekker over :) Så kan det kanskje fungere som inspirasjon senere.

20 timer siden, *Kat84* skrev:

Her er det høljregn og kuling fremover til over nyttår påstår TV2, så spørs om vi kommer til å øve på dette i morgen :P

 

Her også! Skikkelig drittvær! Glatt og ekkelt ute og heller få plasser det er forsvarlig å trene. Men denne øvelsen skal jo ta tid, så vi får nok tidsnok sny og bedre føre :)

8 timer siden, Anette skrev:

*dra på monter og kjøpe plank * :P

Yey! Gleder meg til å se hva dere får til!

Jeg har ikke fått trent med Eine i dag for han er skikkelig dårlig i magen. Blodig diare og oppkast :hmm: Så han må få hvile. Men jeg har lyst å prøve på denne senere, om den ikke blir for hard for kroppen hans. Ser jo så dritkult ut, da!!

Skrevet
4 timer siden, Poter skrev:

 

Her også! Skikkelig drittvær! Glatt og ekkelt ute og heller få plasser det er forsvarlig å trene. Men denne øvelsen skal jo ta tid, så vi får nok tidsnok sny og bedre føre :)

 

Treninga stopper ikke opp fordi kalenderlukene ikke er mer ;) Så det som ikke er på plass til nå, og de grunnferdighetene som ikke har vært inne frem til nå skal trenes på videre :) 

Vi har hatt stor fremgang på å sitte bamse for eksempel(som jeg har omdøpt til Teddy for å skille fra uvaner jeg har lært inn tidligere), og jeg har fått sterk bekreftelse på at spor er tingen for oss. Det har også gitt videre inspirasjon og lyst til å satse stort der :D 

Og Sjef har faktisk benyttet det å lukke dør til noe fornuftig. 
Eksen gikk ut på badet her i går, og døra var ikke helt igjen. Han setter seg ned, og Sjef dytter igjen døra når jeg sier det :D Flink gutt det :wub: 

Skrevet
15 timer siden, *Kat84* skrev:

Treninga stopper ikke opp fordi kalenderlukene ikke er mer ;) Så det som ikke er på plass til nå, og de grunnferdighetene som ikke har vært inne frem til nå skal trenes på videre :) 

Vi har hatt stor fremgang på å sitte bamse for eksempel(som jeg har omdøpt til Teddy for å skille fra uvaner jeg har lært inn tidligere), og jeg har fått sterk bekreftelse på at spor er tingen for oss. Det har også gitt videre inspirasjon og lyst til å satse stort der :D 

Og Sjef har faktisk benyttet det å lukke dør til noe fornuftig. 
Eksen gikk ut på badet her i går, og døra var ikke helt igjen. Han setter seg ned, og Sjef dytter igjen døra når jeg sier det :D Flink gutt det :wub: 

Så bra med motivasjon og retning! Også så utrolig gøy at lukke dør kunne brukes i praksis! :lol:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...