Siri Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 51 minutter siden, Rocket skrev: Rocky kan å snurre en vei, men jeg kom aldri særlig langt på innlæring av andre veien. Brukte lokking tror jeg. Tenkte dog å ta opp dette når han er ok i ryggen igjen, men trenger tips til kommando ord! Hva bruker dere? Her er ene veien pr idag. "danse". Her heter det visst også "danse" Vi brukte litt av lunchen på å filme prosjektet.. Willys treningsseanse kommer litt senere.... 7 Siter
Sprettballen Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Video filmet ca nå. Nyinnlæring på Blitz. Noen repetisjoner med target så hun skjønte hun skulle rundt. Så prøve å samkjøre, gikk sånn 1/10 ganger [emoji23] på ingen måte pålitelig atferd [emoji23] Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 5 Siter
Siri Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Her er Willy... og vi bare nevner det - det er helt umulig å snurre begge veier altså. HELT umulig faktisk... Edit: og ingen av hundene har noen som helst formening om at det finnes en kommando 7 Siter
Cavalierflat Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Så gøy og se! skal prøve å få til og legge ut vår i kveld Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter
Wachita Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 https://vimeo.com/193896262Leela syns det var gøy! Beklager rotet, vi er midt i bytting av gulv i hele leiligheten! https://vimeo.com/193896879Khal klarte for første gang å snurre uten å stoppe halvveis! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 4 Siter
Poter Skrevet 1. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Så gøy å se alle flinkisene!! Evt. flinknissene siden det er jul Siter
maysofie Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Luke 1 - 1. desember Siden Keo kan begge veier og i allskens form, så fikk Lyn nyinnlæring i dag. Hun har snurret to økter tidligere, så det kunne hun sånn høvelig, som synes så kokte det litt i hodet på tullingen som har shapet rygging i det siste Jeg er kjedelig å har med en litt lengre video, jeg, fra helt ferskt til kombinasjon Må si det er morro å se sonenhundene i aksjon, man får et mer livlig bilde av dem! 6 Siter
Poter Skrevet 1. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 45 minutter siden, maysofie skrev: Luke 1 - 1. desember Siden Keo kan begge veier og i allskens form, så fikk Lyn nyinnlæring i dag. Hun har snurret to økter tidligere, så det kunne hun sånn høvelig, som synes så kokte det litt i hodet på tullingen som har shapet rygging i det siste Jeg er kjedelig å har med en litt lengre video, jeg, fra helt ferskt til kombinasjon Må si det er morro å se sonenhundene i aksjon, man får et mer livlig bilde av dem! Helt enig! Gleder meg til å se videre! Siter
Raksha Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Skal filme mine i kveld, så får dere litt motvekt til alle flinkisene 1 Siter
Pixie Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Kommer litt motvekt til flinkisene allerede her Og overse gjerne rotet, rakk ikke rydde unna etter baking... https://vimeo.com/193920678 3 Siter
Raksha Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 9 minutter siden, Pixie skrev: Kommer litt motvekt til flinkisene allerede her Og overse gjerne rotet, rakk ikke rydde unna etter baking... https://vimeo.com/193920678 Motvekt du liksom! Flink er han! Siter
Pringlen Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 https://youtu.be/Gj59QSebvKs Her var det mye veiving Fikk til noen nesten uten lokking, men da var det umulig å filme... 2 Siter
Snøfrost Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Hadde vært artig å prøve, men jeg er ikke hjemme i dag pga skolen. Er det mulig å ta denne i morgen, eller blir det juks? Kan selvsagt prøve, men som en del av kalenderen. Kunne vært artig og prøvd med litt ulike hunder om det er noe som passer villdyra mine Siter
Poter Skrevet 1. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 2 minutter siden, Pringlen skrev: https://youtu.be/Gj59QSebvKs Her var det mye veiving Fikk til noen nesten uten lokking, men da var det umulig å filme... Å, helledussen så søt! Akkurat nå, Snøfrost skrev: Hadde vært artig å prøve, men jeg er ikke hjemme i dag pga skolen. Er det mulig å ta denne i morgen, eller blir det juks? Kan selvsagt prøve, men som en del av kalenderen. Kunne vært artig og prøvd med litt ulike hunder om det er noe som passer villdyra mine Klart du kan! Tenker at det er helt lovlig å komme med film eller bilder senere i kalenderen hvis man ikke rakk av ulike årsaker, men at man som hovedregel tar dagens sånn at man ikke trenger å nitrene for å få øvelsen ferdig Siter
Nathalie_ Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Jeg turte å filme Se bort i fra pysj 2 Siter
Poter Skrevet 1. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Åh, så koselig det er å se filmer av alle sammen 2 Siter
Siri Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Vi gjorde et forsøk på å fade bort påvirkningen og legge på kommando. På stua. Flere forsøk. Det endte med en dekk, skikkelig bra halsgiving, og mange hopp opp i stolen som stod ved siden av (man får nemlig alltid belønning for å hoppe opp på ting ). Av og til lurer jeg på om den er litt enkelt møblert, den der Yasmine 4 Siter
Poter Skrevet 1. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Akkurat nå, Siri skrev: Vi gjorde et forsøk på å fade bort påvirkningen og legge på kommando. På stua. Flere forsøk. Det endte med en dekk, skikkelig bra halsgiving, og mange hopp opp i stolen som stod ved siden av (man får nemlig alltid belønning for å hoppe opp på ting ). Av og til lurer jeg på om den er litt enkelt møblert, den der Yasmine Pfff, det er jo bare du som er vanskelig. Hun kan jo masse. Halse. Dekke. Hoppe opp i stolen. Flere ganger! Den der lille detaljen om at man må gjøre som du sier, deeet er jo ikke så viktig 3 Siter
Siri Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 14 minutter siden, Poter skrev: Pfff, det er jo bare du som er vanskelig. Hun kan jo masse. Halse. Dekke. Hoppe opp i stolen. Flere ganger! Den der lille detaljen om at man må gjøre som du sier, deeet er jo ikke så viktig Sant nok... og det er jo tross alt bursdagen hennes i dag, så da får prinsesser gjøre akkurat det de vil 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Snurre er noe vi kunne fra før, så jobbet litt i kveld med andre veien. Var ikke like enkelt for en sliten flathjerne, så det får komme litt senere filmen viser da den ferdige fra før øvelsen. 4 Siter
Poter Skrevet 1. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Her fikk Max bli filmet: Det er vel over ett år siden vi trente på det sist og da kunne han det med target, men eldre herrer kan godt bli lokket med godis Eine kan sånn halvveis med target. Har brukt lokking for å trene mykhet og bevegelighet, så for ham er det mer en rehabøvelse. 3 Siter
Anette Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Luke 1 Ted og Vaps. Vaps viser bonus triks også 2 Siter
Raksha Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Skrevet 1. Desember 2016 Har filmet team Klotzmajor i snurring, se om jeg får til å legge ut filmen her før jeg natter. Vi står over luke nr to, men kommer sterkere tilbake senere. Edit: Får ikke lasta opp på sirupsnettet mitt, se om det løser seg over natta. 1 Siter
Raksha Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Skrevet 2. Desember 2016 Lupin Kasko Hottie For en rusten trener og tre hunder som rett og slett ikke har lært å lære - så var dette perfekt vanskelighetsgrad for oss 3 Siter
Recommended Posts