tutle Skrevet 30. November 2016 Rapporter Share Skrevet 30. November 2016 Pakke sendt idag samtidig som hentemelding kom i posten Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2016 Pakke mottatt - og pakke sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2016 Pakke sendt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 1. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2016 Folkens, det er skikkelig lurt å skrive i denne tråden at dere har sendt pakke i dag, i morgen eller i forrige uke - det blir så mye enklere å gjette for de som får pakka da, når de kan eliminere ut på det visset. Det er en grunn til at vi ba om å få på PM når pakka var sendt, for å beholde litt av julemystikken. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2016 Jeg fikk min i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2016 Pakke mottatt (og sendt for lengst) :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2016 Håper min venter litt med å komme, blir fryktelig lenge å ha den liggende helt til julaften altså om den kommer nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2016 Jeg har på en måte et hint i pakken som en del av pakken, men glemte å legge ved lapp med hint så jeg tror det er godt gjort om jeg blir funnet [emoji12]Sent from my iPad using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2016 Pakken min ble sendt for to uker siden. Eller var det forrige uke? Nei i går? Gudene vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 1. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2016 Jeg har fått en kvittering fra Posten i min epostinnboks, hvor jeg er oppført som både avsender og mottager. Hvis noen mistenker at de har skrevet feil mottager, kan de sende meg en PM, så jeg vet hvor pakken skal videresendes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2016 29 minutter siden, SFX skrev: Jeg har fått en kvittering fra Posten i min epostinnboks, hvor jeg er oppført som både avsender og mottager. Hvis noen mistenker at de har skrevet feil mottager, kan de sende meg en PM, så jeg vet hvor pakken skal videresendes? Kanskje nissen har vært snill med deg i år Og nei, jeg tuller ikke 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 1. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2016 1 time siden, Snoffe skrev: Kanskje nissen har vært snill med deg i år Og nei, jeg tuller ikke Jeg er neimen ikke sikker på om jeg har vært snill nok til at nissen skal være så snill! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 1. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2016 Akkurat nå, SFX skrev: Jeg er neimen ikke sikker på om jeg har vært snill nok til at nissen skal være så snill! Jo det har du garantert! Men, ikke lov å åpne før julaften 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2016 2 timer siden, Snoffe skrev: Jo det har du garantert! Men, ikke lov å åpne før julaften Jeg blir seriøst rørt, jeg! Sonen, altså! Eller nissen, alt ettersom 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2016 8 timer siden, SFX skrev: Jeg blir seriøst rørt, jeg! Sonen, altså! Eller nissen, alt ettersom Jeg også blir helt rørt Sonen er virkelig flott! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2016 Fått og sendt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2016 Fikk en snap akkurat av mamma, der var det en pakke. Så da har jeg nok fått Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2016 Pakke i posten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2016 Pakke i posten her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2016 22 timer siden, Turb skrev: Jeg har på en måte et hint i pakken som en del av pakken, men glemte å legge ved lapp med hint så jeg tror det er godt gjort om jeg blir funnet Sent from my iPad using Tapatalk Du får sende pm til snoffe eller sfx med hint som en av de kan gi videre da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2016 Jeg fikk ikke venta til julaften altså, pakken hadde revna på ene langsiden så posten hadde slått et par strikk rundt. Uno lukta jo selvsagt godbit siden den var åpen, så dermed ble den åpna litt til (savner en rive ting i stykker-smiley). Men både hint og innhold var intakt og midt i blinken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2016 21 minutter siden, Raksha skrev: Du får sende pm til snoffe eller sfx med hint som en av de kan gi videre da Får håpe vedkommende ikke leser her da, for det er jo rimelig enkelt å legge sammen 1+1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2016 25 minutter siden, Kangerlussuaq skrev: Får håpe vedkommende ikke leser her da, for det er jo rimelig enkelt å legge sammen 1+1 Kan vel sikkert hende det er flere som sender opplysninger osv på pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2016 Jeg har fått pakke! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 3. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2016 Henta pakke idag. Selve innpakningen var så fin at gaven egentlig er vellykket bare pga den, måtte ta den ut av posen for å se litt på den (Så det var kort i posen men så ikke på det, så ikke vær redd Hemmelig nisse, jeg har ikke juksa) 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts