SFX Skrevet 1. November 2016 Rapporter Share Skrevet 1. November 2016 Regler for Secret Santa 2016 Første frist: Innen 09.11 skal navn og adresse være sendt på PM til meg (@SFX). Jeg fordeler senere påmeldte mellom meg og @Snoffe, og dere får beskjed om hvem dere er Secret Santa for så fort som mulig etter dette. Makspris: 150 kroner (som de to foregående årene). Husk at det er ikke prisen på pakken som gjelder, men tanken bak. Selve pakken skal innholde: Gaven (innpakket), en liten lapp med hint om hvem den hemmelige nissen er og din koordinators adresse som avsender. Ditt navn eller sonennick skal ikke være tilgjengelig i pakken. Andre frist: Seneste frist for utsending av gaven til din sonis er satt til 30. november. Da skal det være nok av tid for pakken å komme fram i tide i forhold til treg postsending før jul, og lignende. Dokumentasjon på sendt pakke (f.eks. bilde av kvittering) skal sendes til koordinatoren du fikk utdelt sonis av. Kort oppsummering: Sonens Secret Santa er en fin tradisjon, der vi soniser får utdelt en hemmelig julenisse som gir en gave etter ønske og med mening. Du skriver selv ønskeliste for deg (og/eller hunden, om du har lyst) i egen ønskelistetråd - i denne tråden kan vi snakke om alt annet i forhold til Secret Santa. Navn og adresse sendes på PM til @SFX og merkes med "Secret Santa påmelding". Videre fordeler jeg og @Snoffe soniser hemmelige nisser. Du får da på PM tilsendt informasjon om din sonis - nick, navn og adresse. Da er det ditt ansvar å finne personens ønsker i ønskelistetråden, kjøpe gave, pakke inn og sende i posten innen 30. november Bilde av kvittering eller annen dokumentasjon på sendt pakke sendes til din koordinator. 24. desember oppretter vi en gjettetråd, hvor hver deltager forteller hva de har fått og gjetter hvem som er deres hemmelige nisse. Da gjetter du basert på hint lagt i pakken. Det er ikke lov til å åpne julegaver før julaften! Eksempler på hint: Hunderase, hundeaktiviteter, noe om hunden(e) din(e), bosted, sære ting (vi på sonen vet om deg) og lignende. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 5. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2016 Jeg bare minner om at påmelding skjer ved å sende en PM med adresse til undertegnede - ønskeliste oppført i ønskelistetråden alene gir ikke deltagelse på moroa, vi må ha en adresse å sende til Det er altså noen som kun har skrevet ønskeliste, og kanskje glemt å PM'e meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 8. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2016 Oversikt over påmeldte så langt, så kan de som eventuelt ikke finner seg selv få sendt meg en PM senest i morgen - jeg har etter beste evne sendt melding med bekreftet påmelding til de som har meldt seg på Anette Bananen Cavalierflat Enits JeanetteH Justisia Kristin_nord Laikamor Malinka Mokken Ozzy Paranomia Pixie Plutte Poter Pringlen Raksha SandyEyeCandy Siri SFX Siljus Snoffe Snøfrost Turb Tutle Wachita WelshenNemi 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2016 Da er alle påmeldinger inne, og dere vil få PM fra meg eller @Snoffe om hvem dere skal sende pakke til. Husk at fristen for å sende pakke er 30. november, og dere som ikke har skrevet ønskeliste må gjøre det Let the julestemning flow! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 10. November 2016 Rapporter Share Skrevet 10. November 2016 Er fristen ute og for sent å melde på?? Edit: Leste startinnlegget og ser jeg er for sent ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2016 Endelig oversikt over alle påmeldte: AnetteArtemis BananenCavalierflatEnitsJeanetteHJustisiaKristin_nordLaikamorMalinkaMokkenOzzyParanomiaPerfect Image PixiePluttePoterPringlenRakshaSandyEyeCandySiriSiljusSnoffeSnøfrostTMP TurbTutleWachitaWelshenNemi Yellow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 10. November 2016 Rapporter Share Skrevet 10. November 2016 Husk at fristen for å sende gaven er 30. november, dette er for at alle gavene skal få mulighet til å komme frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2016 1 time siden, tmp skrev: Er fristen ute og for sent å melde på?? Edit: Leste startinnlegget og ser jeg er for sent ute @Snoffe og jeg har hatt et møte på bakrommet, og funnet en løsning, så om du og @Perfect Image sender meg en PM med deres adresser ASAP får vi til dette. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 11. November 2016 Rapporter Share Skrevet 11. November 2016 Kan jeg også få være med? ? oppdaga dette nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 11. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2016 1 time siden, rosinbolle skrev: Kan jeg også få være med? ? oppdaga dette nå! Dessverre, nå må vi sette strek - vi begynte å snakke om dette for over to uker siden, og påmeldingsfrist ble gitt med ni-ti dagers varsel. Vi har allerede omrokkert en gang, blant annet ved at jeg droppet å være med slik at en av to etternølere overtok min plass. De som har fått beskjed om hvem deres nisse er har allerede begynt å planlegge gaver, så det blir vanskelig å gjøre om enda en gang, dessverre. Men det er ingen som har tatt initiativ til Secret Chicken, så kanskje det skjer noe igjen til påske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 12. November 2016 Rapporter Share Skrevet 12. November 2016 11 timer siden, SFX skrev: Dessverre, nå må vi sette strek - vi begynte å snakke om dette for over to uker siden, og påmeldingsfrist ble gitt med ni-ti dagers varsel. Vi har allerede omrokkert en gang, blant annet ved at jeg droppet å være med slik at en av to etternølere overtok min plass. De som har fått beskjed om hvem deres nisse er har allerede begynt å planlegge gaver, så det blir vanskelig å gjøre om enda en gang, dessverre. Men det er ingen som har tatt initiativ til Secret Chicken, så kanskje det skjer noe igjen til påske? Den er grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 20. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2016 Innen ti dager skal pakkene være sendt i posten - og et eller annet bevis skal være sendt til meg eller @Snoffe 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 27. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2016 Onsdag er siste frist for å sende ut pakkene, husk å informere undertegnede eller @Snoffe når det er gjort! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. November 2016 Rapporter Share Skrevet 28. November 2016 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 30. November 2016 Rapporter Share Skrevet 30. November 2016 Husk å send pakkene i dag! Også tenker jeg at det kan være greit at folk skriver her etterhvert som de får pakkene sine 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 30. November 2016 Rapporter Share Skrevet 30. November 2016 Fikk pakke idag. Masse pakke [emoji16]Også har jeg sendt pakke idag ogsåSent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 30. November 2016 Rapporter Share Skrevet 30. November 2016 Jeg har fått pakke! Og sender pakke i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 30. November 2016 Rapporter Share Skrevet 30. November 2016 Oj...hadde dato 1. desember i hodet Lover at den blir sendt da, i morgen, om jeg ikke rekker å sende i kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 30. November 2016 Rapporter Share Skrevet 30. November 2016 Har både sendt (for noen dager siden) og fått (forrige uke) pakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 30. November 2016 Rapporter Share Skrevet 30. November 2016 Venter i spenning her. Og spent på hintene mine, syns hint er så skrekkelig vanskelig. Syns det blir så skrekkelig åpenbart hvem jeg er Men jeg er muligens noget innbilsk og tror "alle" vet masse om meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 30. November 2016 Rapporter Share Skrevet 30. November 2016 9 minutter siden, Raksha skrev: Venter i spenning her. Og spent på hintene mine, syns hint er så skrekkelig vanskelig. Syns det blir så skrekkelig åpenbart hvem jeg er Men jeg er muligens noget innbilsk og tror "alle" vet masse om meg. Akkurat det tenkte jeg også på... de hintene tror jeg er litt vel gjennomsiktige liksom Jeg er skikkelig dårlig på morsomme gåter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 30. November 2016 Rapporter Share Skrevet 30. November 2016 Har mottatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 30. November 2016 Rapporter Share Skrevet 30. November 2016 Har sendt og venter spent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. November 2016 Rapporter Share Skrevet 30. November 2016 Sender i morgen, bilen har fått forbud om bruk mer enn absolutt nødvendig, så den går med posten i morgen når jeg må ut. Foreløpig ikke mottatt noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 30. November 2016 Rapporter Share Skrevet 30. November 2016 Venter her også Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts