Gå til innhold
Hundesonen.no

Lillelulle


Calina

Recommended Posts

;) Fant ut at disse ble for stygge til å legges ut i raseleksikonet, noen kunne jo tro at det var slik en dobber skal se ut... ;) -vi har vært på fjasetur i skogen idag,og fant et supert sted å være - ingen andre folk eller hunder,og så har det vært opplett idag! ;)

Fant heller ikke min gamle billedtråd her, så da lager jeg bare en ny...hihih.. :o

Lille gullet skulle se hva det var forno`på linsa...

Odin377.jpg

Så da fikk jeg ham til å sitte på en smaaal benk, rett ved en fin foss..hirr hirr...-han holdt på å dette uti mange ganger.. :o

Odin372.jpg

Så - etter at vi hadde fått av sele og lekt litt, så måtte en pust i bakken til...jommen fant ikke dyret ut at den traaange benken var helt super til nettopp dette..

Odin380.jpg

Og rett før et fint blinkskudd, så sa batteriet på kameraet stopp...typisk..hehe...

Men uansett, så hadde vi en kjempefin tur idag! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Syke og rare bilder av Odin :o Hæhæ. Det siste var veldig stilig!

PS: Det kan hende du finner tråden din om du velger å vise innlegg som er over 30 dager gamle i alternativene nederst i emnet "Din hund."

Ja, det siste var ok - det var vel rett før han hadde ræva uti vannet igjen..hihih - fant ut at han var tørst, så han drakk litt før han gikk opp igjen..*flir*

Det øverste syns jeg var søtt - viser fiine Colgate smilet sitt, joo..! hehe :o

Søkte etter emnet, men fant det ikke. er nok kun meg som glimrer med mine datakunnskaper igjen.. :o;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P jeg kaller ham faktisk ofte mongo...hihih.... :P -og den hunden kan ikke å stokke beina sine alltid nei...! hehe - hvor mange ganger han har stupt med nesa først, eller rullet nedover skrenter, eller lagt sidelengs i en sving, har jeg ikke tall på lenger.... :rolleyes::P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jammen værgudene med oss en liten stund idag, før de bestemte øsepøseregn hvertfall....-så jeg fikk knipset litt jeg. :) (si ifra når det blir kjedelig å se på..hihihi) :P B)

Odin smiletryne..

Odin386.jpg

-skulle jeg stå her, sa du...??

Odin391.jpg

Og så et nogenlunde hodebilde... :P

Odin395.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmpf--. hvor har du vært da så har hatt sol?

ivertfall ikke her ute.. ODIN ER BESTEST!!! digger den bikkja..:) *vilhaensånn*

hihi..ikke akurat sol, men opplett! :P Vi har vært i canadaskogen,og vi var HELT alene! DIGG! :P

Når vi kom tilbake til bilen etter halvannen time, søkkvåte begge to,så var det komt flere folk da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice:) jeg og vil være med:) han er ikke alltid mongo da..

*sjekk under ultimate hund, på spm ang hund*

*ler* nei, han er ikke alltid mongo...noen ganger er han snottface også...hehe...-og idag f.eks, var han meeeget flink! Vi trente på utgangsstilling,og innkallig, samt avlevering av apporten..jammen klarte han ikke alt sammen..'flir* :)

'går for å sjekke på spm ang hund*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suss skal bli! :D og dere får besøk så snart jeg får kjøpt en bil som ikke eter bensin...volvoen er rådyr.. :) -vi bestiller varmt, fint vær og!

Prøvde på bilde slik du sier, men utysket beveger seg jo heele tiden...hihih.. :D:D

*prøver videre*

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...