Gå til innhold
Hundesonen.no

Lillelulle


Calina

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Og mens andre sliter med berg av snø, og ekkelt vær, så nyter vi finværet! hihih ;);)

Odin venter på å komme ut av buret..

Odin439.jpg

-kom igjen å ta bilde nå daa....! Jeg vil løpe videre!!

Odin421.jpg

-gmpfh...og åssen skal jeg klare å smile til kameraet, samtidig som jeg holder ballen min, da...?

Odin428.jpg

Mamma...jeg sa SLIPP DEN.....!!!

Odin429.jpg

hihih...kom opp hit om du kan da..!! :P

Odin435.jpg

Det er snart VÅÅÅR !!juhuu! hihihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ser at du har vært i Canada skogen :) Der går vi ofte også, veldig fint turterreng. Men har ikke truffet på dere såvidt jeg kan huske ihvertfall

Ja, der er vi endel. Men jeg holder meg langt inni skogen, vekke fra alle andre. Har hatt endel ubehagelige opplevelser der inne både med hund og hest, så jeg finner det tryggest å ligge lavt. :)

Sånn er det vel når man har en fjortis hannhund...hihih :rolleyes::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he :) Ja jeg kjenner meg igjen i det :) Box er 18 mndr, så jeg også holder meg inne i skogen foreløbig. Ikke for det, han er kjempesnill mot de fleste hunder av begge kjønn, men han er ikke så flink på innkalling ennå, og så tror han at alle han ser vil være med han og springer bort.. :rolleyes: Men utifra bildene dine, så ser jeg at du går nøyaktig den samme ruten som vi gjør :) Opp til fossen og forbi "hytten" og nedover. Sjelden vi treffer folk der. Men vi pleier også bare og være rett bortenfor parkeringen,der med slengtauene. Box bare elsker å slenge seg ;) Morsomt syn ;) Jaja, kanskje vi treffes en dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...vi går nok mye på de samme stedene ja... :) det er ikke så mange som går bak til fossen.

Ellers pleier vi å svippe innom svartatjønn - der er det og få som går helt inn,og der er det kjempefint å løpe rundt for hundene.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) jaja...du bor jo uansett kun ti min unna...så særlig langt trenger jeg nok ikke gå! :(:(

-og skulle du ha valper i hus,så er vel sjansen for at en av dem forsvinner,istedet for Odin..hihihi...kan du bare ha bråkebøtten min du! For da har jeg en søøøøt liten pelsklump som bare smiler og er god,og så liten at det ikke er fare for å bli løpt over ende.. :rolleyes:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) jaja...du bor jo uansett kun ti min unna...så særlig langt trenger jeg nok ikke gå! ;):(

-og skulle du ha valper i hus,så er vel sjansen for at en av dem forsvinner,istedet for Odin..hihihi...kan du bare ha bråkebøtten min du! For da har jeg en søøøøt liten pelsklump som bare smiler og er god,og så liten at det ikke er fare for å bli løpt over ende.. :rolleyes::P

ÅÅ men bråkebøtter har vi erfaringer med(les Aiwa) så det gjør jo ingenting :P

men akkurat no er vi tom for valper men vi har jo voksne små nurk da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Svartatjønn går vi også opp til. :icon_redface: Egentlig rart at det går så lite folk på tur der, for det er jo et kjempeflott terreng der. Jeg må holde meg på slike litt "bortgjemte" steder til gutten er blitt bedre på innkalling :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Svartatjønn går vi også opp til. :) Egentlig rart at det går så lite folk på tur der, for det er jo et kjempeflott terreng der. Jeg må holde meg på slike litt "bortgjemte" steder til gutten er blitt bedre på innkalling :rolleyes:

hehe...jeg holder meg på slike steder for å unngå å komme opp i bråk...min er snill,men det er nok av halvgalne hunder i den skogen der.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Graver frem igjen denne tråden her idag jeg.

Det er 8 mai igjen,og Odin er idag 2 år gammel! :) Tiden flyr jo så fort at jeg ikke klarer å henge med her jo...hehe...solen skinner,fuglene synger og vi er på vei ut på tur.Kameraet er med, så senere er det nok stor fare for bilder. :)

bilder

:icon_fun: banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Odin!! :D banana :icon_fun:

Det bildet av Odin hvor han stter på plass ved siden av deg, så herlig! Han sitter jo og smiler, skjønningen :)

Odin er så sinnsykt NYDELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Odin! :D banana :icon_fun:

Det bildet av Odin hvor han stter på plass ved siden av deg, så herlig! Han sitter jo og smiler, skjønningen :(

Ja, det ble et gdt bilde der. :( han liker å jobbe,lille gutten. :o -jeg tror vi står og diskuterer noe der, men husker ikke helt hva... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...