Gjest Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 Er det ikke beauceron? Eller er jeg for kjapp i logisk deduksjon? Med tanke på at den er tyngre enn en labradorvalp sier det noe som størrelse, og tatt i betrakning farge. Og at man tydeligvis ønsker en arbeidshund med mye meninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 9 hours ago, Kangerlussuaq said: Hvordan er den lille greia der 7,6kg? Labradorblubba var 6kg da jeg hentet henne på 9 uker, men kanskje bildet lyver noe Er det ikke beauceron? Eller er jeg for kjapp i logisk deduksjon? Med tanke på at den er tyngre enn en labradorvalp sier det noe som størrelse, og tatt i betrakning farge. Og at man tydeligvis ønsker en arbeidshund med mye meninger. Hun er mye større enn frk mellompuddel allerede dog ser de like store ut pga puddelpelsen Jeg har nå TRE hunder med mye meninger...Diva, Lita og Nova. Lotta er easy going arbeidsjern. 9 hours ago, *Kat84* said: Plukker ikke slike bestemte damer på nesa Tar vel ikke lang tid før de andre ikke tør annet enn å la henne være Krutt-tønne, både hun og Diva, så de har krangla så pelsdotter fyker noen ganger allerede. D 8 hours ago, maysofie said: Sort/tan-valper ekke min greie, ser jeg. Hvilken rase er den? Beauceron 46 minutes ago, Polfarer said: Gratulerer! Hvilken kennel er hun fra? Kennel Silogården 16 minutes ago, mushi said: Dere må skrive hvilken rase valpene deres er Hvordan i alle dager skal man klare å gjette dette. Rottmann? Beauceron :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 Akkurat nå, enna skrev: Krutt-tønne, både hun og Diva, så de har krangla så pelsdotter fyker noen ganger allerede. D Det ante meg at Diva hadde en mening og to ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 Jeg må slutte og lese hundesonen på sengekanten, nå har jeg drømt om denne valpen i hele natt og i drømmen var det en b/t labrador 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 Just now, Wilhelmina said: Jeg må slutte og lese hundesonen på sengekanten, nå har jeg drømt om denne valpen i hele natt og i drømmen var det en b/t labrador Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MerlePerle Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 @*Kat84* Utrooolig pen valp! De ser bare 1000 ganger bedre ut når de ikke er kupert!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 3 timer siden, MerlePerle skrev: @*Kat84* Utrooolig pen valp! De ser bare 1000 ganger bedre ut når de ikke er kupert!! Ja dette er en nydelig valp har fulgt med siden hun ble født så her har @enna fått en drømmehund på alle måter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 Historien bak Nova Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 Akkurat nå, enna skrev: Historien bak Nova Hey! Jeg var jo med den gangen Dynter var i heisen Men kanskje ikke akkurat når du var der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 1 minute ago, *Kat84* said: Hey! Jeg var jo med den gangen Dynter var i heisen Men kanskje ikke akkurat når du var der. Da hadde du nok husket den gærne dama som kasta seg over Dynter og ropte: "beauceron!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 Akkurat nå, enna skrev: Da hadde du nok husket den gærne dama som kasta seg over Dynter og ropte: "beauceron!" Dynter møtte du i Drammen, sant? Han der altså! Min lille kosegutt! For han er jeg vel litt sånn Tante Godbit. Skjemmer han ut med noe godt hver gang jegbhar mulighet Da er vi ganske like! Mitt første fysiske møte med rasen var på NKK Orre og forbi meg går det en hund som ikke kunne være noe annet. Oi! Er det en beauceron?? roper jeg ut. Og etter mye kos, klapp, og sommerfugler i magen måtte jeg hente mann og barn og vise frem dette fantastiske mystiske dyret Har man først forelsket seg i rasen blir man litt tussete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 Just now, *Kat84* said: Dynter møtte du i Drammen, sant? Han der altså! Min lille kosegutt! For han er jeg vel litt sånn Tante Godbit. Skjemmer han ut med noe godt hver gang jegbhar mulighet Da er vi ganske like! Mitt første fysiske møte med rasen var på NKK Orre og forbi meg går det en hund som ikke kunne være noe annet. Oi! Er det en beauceron?? roper jeg ut. Og etter mye kos, klapp, og sommerfugler i magen måtte jeg hente mann og barn og vise frem dette fantastiske mystiske dyret Har man først forelsket seg i rasen blir man litt tussete Scandic park Drammen. I heisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2017 Akkurat nå, enna skrev: Scandig park Drammen. I heisen. Det var den gangen jeg og T reiste sammen. Dynter var 9 mnd, Aragon var akkurat blitt gammel nok til å konkurrere om NUCH Og den helgen jeg virkelig bestemte meg for at Det finnes ingen annen rase i mitt hjerte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2017 Veldig grei frøken dette som tar "husregler" (som feks at innendørs er vi rolige, ute kan vi leke og herje) raskt. Og allerede funnet ut hvem som er "mor" i heimen Og når man sover, er det best å bruke mors føtter som hodepute, så har man full kontroll på hovedressursen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 18. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2017 52 minutter siden, enna skrev: Veldig grei frøken dette som tar "husregler" (som feks at innendørs er vi rolige, ute kan vi leke og herje) raskt. Og allerede funnet ut hvem som er "mor" i heimen Og når man sover, er det best å bruke mors føtter som hodepute, så har man full kontroll på hovedressursen. Veldig søt. Hvordan uttaler man beauceron? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2017 Just now, Klematis said: Veldig søt. Hvordan uttaler man beauceron? "båsserån" på norsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 18. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2017 1 time siden, enna skrev: Veldig grei frøken dette som tar "husregler" (som feks at innendørs er vi rolige, ute kan vi leke og herje) raskt. Og allerede funnet ut hvem som er "mor" i heimen Og når man sover, er det best å bruke mors føtter som hodepute, så har man full kontroll på hovedressursen. Søt frøken! Og hun kommer ikke til å slutte med å ligge oppå deg uansett h ør stor hun blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 19. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2017 Da har vi endelig fått vite hvem som skal komme her Lille Bianca 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 19. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2017 Bilder av Dalbris, 8,5 uker gammel (hun er snart 10 uker nå riktignok - på torsdag) 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 20. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2017 15 timer siden, SaraSL skrev: Da har vi endelig fått vite hvem som skal komme her Lille Bianca Hun var nydelig!! Har hun like fine tegninger på høyresiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lisea Skrevet 22. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2017 Henter en Alaskan malador valp på 3 månder nå på lørdag, kjenner jeg gleder meg veldig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 22. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2017 5 minutter siden, lisea skrev: Henter en Alaskan malador valp på 3 månder nå på lørdag, kjenner jeg gleder meg veldig Gratulerer med valp! Hva er en Alaskan malador? Edit; kan det stemme om jeg gjetter blanding av malamute og labrador? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2017 På 18.6.2017 at 0:56 PM, enna skrev: Veldig grei frøken dette som tar "husregler" (som feks at innendørs er vi rolige, ute kan vi leke og herje) raskt. Og allerede funnet ut hvem som er "mor" i heimen Og når man sover, er det best å bruke mors føtter som hodepute, så har man full kontroll på hovedressursen. Kan jeg få kidnappe henne??? ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2017 27 minutes ago, Shlush said: Kan jeg få kidnappe henne??? ??? Nei, men oppdretter har EN tispevalp igjen. (De andre 11 er solgt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2017 12 timer siden, lisea skrev: Henter en Alaskan malador valp på 3 månder nå på lørdag, kjenner jeg gleder meg veldig Nå ble jeg veldig nysgjerrig også. Skal du ha malamuteblanding? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts