Sunlily Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Skrevet 2. Juni 2017 Woops... Så havnet jeg her igjen. Nå håper jeg dette blir siste året på en god stund, men nå klarte jeg faktisk ikke å la være mer Hele livet mitt har jeg drømt om den dagen jeg en gang skulle eie en ridgeback. Jeg vet jo med meg selv at jeg har et ønske om å konkurrere med hundene mine, og drømmer jo egentlig om et LP Championat, så jeg har jo vært fornuftig nok til å ikke kaste meg over rasen da som de fleste vet ikke nødvendigvis er veldig lette å motivere og komme høyt opp i klassene Det er jo overhode ikke umulig, men det kan jo raskt være litt mer krevende å nå målet Men nå skulle en av mine absolutt favoritt-tisper ha sitt siste kull, og da ble det litt type nå eller aldri, så da ble det nå da... Men nå er det valpestopp her hjemme hvert fall fram til Tirith forhåpentligvis skal ha kull, og det blir den absolutt siste hjemme de 10 neste årene. Håper jeg Si hei til Kifani's Nandipa Navabi By Phillip "Navabi" Navabi skal få lov til å stilles ut, trene litt LP og RLP, og også litt blodspor Resten blir en bonus Jentene her hjemme elsker henne virkelig, og det er veldig gjensidig fra henne (og jeg er kjempeforelsket ) 19 Siter
Linda=D Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Skrevet 3. Juni 2017 Hentet Hera på torsdag ? Har prøvd å legge ut tidligere, men fikk ikke til å legge ved bildene. Jeg har aldri hatt valp før så har ingenting å sammenligne med. Enten så er ho drømmevalpen eller så er det veldig stille før stormen? Ho har sovet hele natta så jeg vekker henne kl 7 for lufting før vi sover videre. Det har ikke vært et eneste uhell inne enda og i går var det krise på jobb så jeg måtte kjøre blomster. Frøkna lå og sov i i buret ved siden av meg og kunne ikke brydd seg mindre når jeg gikk ut av bilen for å levere blomster. Ho elsker å leke og er så god og kosete og søker kontakt med meg. Det er sikkert småting for mange, men etter å ha hatt en fryktaggresiv hund er det en drøm å ha en så trygg og god valp. Mye kan jeg nok takke oppdretter for! Jeg som hadde så valpeangst før hun kom i hus er nå så betatt og gleder meg så til å bli kjent med frøkna? 25 Siter
MerlePerle Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Skrevet 3. Juni 2017 PÅ TIRSDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 16 Siter
mokken Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Skrevet 3. Juni 2017 3 timer siden, MerlePerle skrev: PÅ TIRSDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er litt merkelig at jo mer det nærmer seg henting dess saktere går tiden... 2 Siter
MerlePerle Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Skrevet 3. Juni 2017 41 minutter siden, mokken skrev: Det er litt merkelig at jo mer det nærmer seg henting dess saktere går tiden... Grusomt er det 1 Siter
tonjek Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Skrevet 3. Juni 2017 Det er litt merkelig at jo mer det nærmer seg henting dess saktere går tiden... [emoji14] Jeg har 2 uker og 2 dager igjen. [emoji33] Tiden går uhorvelig tregt, og jeg gleder meg masse, samtidig som jeg stadig vekk tenker "HVA HAR JEG GJORT?" [emoji23] 2 Siter
tonjek Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Skrevet 3. Juni 2017 Her er forresten babyen min, 6 uker til mandagen. Hjelpes, så fort hun vokser [emoji7][emoji7] 10 Siter
mokken Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Skrevet 3. Juni 2017 7 timer siden, MerlePerle skrev: Grusomt er det Oh yes! 3 timer siden, tonjek skrev: Jeg har 2 uker og 2 dager igjen. Tiden går uhorvelig tregt, og jeg gleder meg masse, samtidig som jeg stadig vekk tenker "HVA HAR JEG GJORT?" Kjenner meg veldig igjen, når jeg ventet på Harly skrev jeg treningsplaner. Og shoppet utstyr. Masse Siter
Anette Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Skrevet 3. Juni 2017 Vips så var det en slik en i huset, feil farge, feil rase og alt, men alt annet klaffer da 16 Siter
Snøfrost Skrevet 4. Juni 2017 Rapporter Skrevet 4. Juni 2017 Min lille 2017 frøken har blitt 7 uker gammel 15 Siter
MerlePerle Skrevet 10. Juni 2017 Rapporter Skrevet 10. Juni 2017 Hei Valpegjengen! Her var det ikke mye liv i det siste? Flere som har fått valp nå? Nala aka Lala er iallefall hjemme og har vært her siden tirsdag Hun står til forventningene for å si det sånn 11 Siter
Aob Skrevet 10. Juni 2017 Rapporter Skrevet 10. Juni 2017 Masse liv! Problemet er at det er så mye fart i berta, og som regel kommer hun stormende bort til meg når jeg forsøker å ta bilder(som jo egentlig er veldig bra)[emoji38] Albumet på iPhonen ser for det meste slik ut: Men i dag fikk jeg pappa til å holde henne igjen og fikk da til et bilde der hun ser ut som seg selv og ikke en blurrete svart skapning[emoji7][emoji1]Sent from my iPhone using Tapatalk 10 Siter
tonjek Skrevet 10. Juni 2017 Rapporter Skrevet 10. Juni 2017 Hei Valpegjengen! Her var det ikke mye liv i det siste? Flere som har fått valp nå? Nala aka Lala er iallefall hjemme og har vært her siden tirsdag Hun står til forventningene for å si det sånn Gratulerer med småttis! Jeg henter min frøken neste mandag [emoji4] 1 Siter
Guest Ebbe Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Skrevet 11. Juni 2017 Så koselig å kunne følge andre som får/har fått valper i 2017?. Vi håper på å få valp til vår lille familie også. Forhåpentligvis blir det rundt september. Det blir Podengo Portugues på oss?. Siter
MerlePerle Skrevet 12. Juni 2017 Rapporter Skrevet 12. Juni 2017 22 timer siden, Malthe skrev: Så koselig å kunne følge andre som får/har fått valper i 2017?. Vi håper på å få valp til vår lille familie også. Forhåpentligvis blir det rundt september. Det blir Podengo Portugues på oss?. Spennende! Tiden går fort til september! (Iallefall for oss som ikke venter på valp ) Siter
Gjest Skrevet 16. Juni 2017 Rapporter Skrevet 16. Juni 2017 Da er Nova hentet hjem, 9 uker gammel og 7,6 kg tung. Hun har fiksa dagen i dag veldig bra - først lang kjøretur på 75 mil - litt protester i starten, men rolig det meste av vegen - spist - tissa - drukket vann og sovet. Vel hjemme ble hun møtt av "ulveflokken" her, og etter litt skepsis i starten (hvem hadde ikke vært skeptisk), går det seg allerede til. Veeeeldig glad i alle tobente, som blir møtt med våte kyss og logring. Siter
Zitka Skrevet 16. Juni 2017 Rapporter Skrevet 16. Juni 2017 1 minutt siden, enna skrev: Da er Nova hentet hjem, 9 uker gammel og 7,6 kg tung. Hun har fiksa dagen i dag veldig bra - først lang kjøretur på 75 mil - litt protester i starten, men rolig det meste av vegen - spist - tissa - drukket vann og sovet. Vel hjemme ble hun møtt av "ulveflokken" her, og etter litt skepsis i starten (hvem hadde ikke vært skeptisk), går det seg allerede til. Veeeeldig glad i alle tobente, som blir møtt med våte kyss og logring. Det der kunne ha vært en litt uheldig rottis 1 Siter
Guest *Kat84* Skrevet 16. Juni 2017 Rapporter Skrevet 16. Juni 2017 4 minutter siden, enna skrev: Da er Nova hentet hjem, 9 uker gammel og 7,6 kg tung. Hun har fiksa dagen i dag veldig bra - først lang kjøretur på 75 mil - litt protester i starten, men rolig det meste av vegen - spist - tissa - drukket vann og sovet. Vel hjemme ble hun møtt av "ulveflokken" her, og etter litt skepsis i starten (hvem hadde ikke vært skeptisk), går det seg allerede til. Veeeeldig glad i alle tobente, som blir møtt med våte kyss og logring. Gratulere!! Nydelig uttrykk på henne. Skikkelig attitude Siter
Gjest Skrevet 16. Juni 2017 Rapporter Skrevet 16. Juni 2017 Just now, *Kat84* said: Gratulere!! Nydelig uttrykk på henne. Skikkelig attitude Krutt-tønne! Ennå ikke husvarm, men har eksplodert to ganger siden vi kom hjem. en gang fordi Diva hoppa oppi fanget mitt og DET skulle ikke frøken rødstrømpe ha noe av, så hun fløy rett i synet på henne. Andre gang da Lita ble en smule pågående. Slitsomt -freste hun med alle tenne på tørk i retning Lita - som forstod nada...hun mente jo at oppmerksomheten hun gav var positiv Siter
Gjest Skrevet 16. Juni 2017 Rapporter Skrevet 16. Juni 2017 Hvordan er den lille greia der 7,6kg? Labradorblubba var 6kg da jeg hentet henne på 9 uker, men kanskje bildet lyver noe Siter
Guest *Kat84* Skrevet 16. Juni 2017 Rapporter Skrevet 16. Juni 2017 Akkurat nå, enna skrev: Krutt-tønne! Ennå ikke husvarm, men har eksplodert to ganger siden vi kom hjem. en gang fordi Diva hoppa oppi fanget mitt og DET skulle ikke frøken rødstrømpe ha noe av, så hun fløy rett i synet på henne. Andre gang da Lita ble en smule pågående. Slitsomt -freste hun med alle tenne på tørk i retning Lita - som forstod nada...hun mente jo at oppmerksomheten hun gav var positiv Plukker ikke slike bestemte damer på nesa Tar vel ikke lang tid før de andre ikke tør annet enn å la henne være Siter
maysofie Skrevet 16. Juni 2017 Rapporter Skrevet 16. Juni 2017 Sort/tan-valper ekke min greie, ser jeg. Hvilken rase er den? Siter
Polfarer Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Skrevet 17. Juni 2017 Da er Nova hentet hjem, 9 uker gammel og 7,6 kg tung. Hun har fiksa dagen i dag veldig bra - først lang kjøretur på 75 mil - litt protester i starten, men rolig det meste av vegen - spist - tissa - drukket vann og sovet. Vel hjemme ble hun møtt av "ulveflokken" her, og etter litt skepsis i starten (hvem hadde ikke vært skeptisk), går det seg allerede til. Veeeeldig glad i alle tobente, som blir møtt med våte kyss og logring. Gratulerer! Hvilken kennel er hun fra? [emoji4] Siter
mushi Skrevet 17. Juni 2017 Rapporter Skrevet 17. Juni 2017 Dere må skrive hvilken rase valpene deres er Hvordan i alle dager skal man klare å gjette dette. Rottmann? 1 Siter
Recommended Posts