MonicaT Skrevet 5. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2016 Har en hund med liten skade på hornhinnen. Noen som har erfaring med øyeskader og vil dele? Har fått salve som skal smøres på. Siter
Djervekvinnen Skrevet 5. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2016 Nitro ble kloret i øyet av en katt. Han ble helt blodrød i øyet. Fikk også salve og det gikk over etter noen dager og fikk grodd, og heldigvis ble ikke synet skadet. (men vanskelig å smøre i øyet da, måtte være to ) Siter
SiriEveline Skrevet 5. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2016 Har ikke hundeerfaring men egen erfaring, fikk salve og dråper og det ble fort bedre og var vel helt bra etter en uke eller så. Usikker på hvor forskjellig øynene til hund og menneske er iforhold til slik skade, men jeg hadde ihvertfall lite vondt etter at jeg kom igang med salve og slikt. Siter
Lillekrapyl Skrevet 5. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2016 Wachtelhunden har hatt skader på ene øyet etter et ublidt møte med en grein Fikk to sår på øyet. Ble øyedråper og salve. Kan fremdeles se merkene etter sårene. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.