Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Ettersom at jeg på et eller annet merkelig vis hadde fått for meg at den 1. oktober i går, blir det litt juks for vår EFIT denne gang :P

Gårdagen startet kl 11 med at Lyn ville ha magekos før vi trasket morgenturen. En helt vanlig start på dagen for hennes del altså :ahappy:
14518437_10154423867992597_892303948_n.j

Brunch på altanen til måkejamring :aww:
14543601_10154423867972597_354453075_n.j

Så hoppet vi i bilen til trening, som passasjer er det tillatt å fange litt baller og rare dyr på vei ;)
14569641_10154423868627597_1460572581_n.

Kl 14 var vi på vei til jordet, Lyn er fult klar over hvilken vei sauene er :sheep:
14542805_10154423867977597_1209009569_n.

Trening i gang, dagens prosjekt: fløyta! Lyn gikk finfint så lenge jeg klarte å plystre riktig. Målet var å kunne gå over mesteparten til fløyta selv om vi bare har hatt to små økter tidligere, det målet ble absolutt nådd, kun et lite snippe stemmekommandoer ble utdelt :ahappy:
14543522_10154423868292597_2076157121_n.

Fortsatt på trening. Fikset gjerde og vann, så bartedyret fikk seg litt kos. Stakkaren er jo den eneste som ikke får jobbe :lol:
14542745_10154423868447597_1739523377_n.

Lunsjtid for de på to bein (og de firbeinte som kan å tigge...)
14528409_10154423868307597_1222957704_n.
14527611_10154423868477597_1753778412_n.
14569078_10154423868482597_574874757_n.j

Så sullet vi alle sammen etter å ha gjenforent den siste gruppen med resten i skogen, Lyn sier ikke nei takk til å bli med.
14518686_10154423868312597_932386564_n.j

På vei hjem mot bilen igjen med en stk fornøyd snertenstjert :ahappy:
14556065_10154423868037597_693354089_n.j

Litt surring, handling og kjøring seinere fikk frøkna seg en spasertur hjemme, med påfølgende massasje og stretching.
14508552_10154423868542597_2142949404_n.

Kl 20 var det tid for fredagstaco :ahappy:
14568965_10154423868567597_1568232946_n.

Så tittet vi alt for mange episoder av The Flash :D
14555547_10154423868577597_1514667345_n.

... frem til noen klarte dette mesterstykket uten å si ifra, alt på TV-skjermen så jo normalt ut
14518741_10154423868652597_169706067_n.j

Kl 23 tuslet vi en gooooood kveldstur før vi fant loppekassa. Surfet YouTube og tittet på potensielle friere(s foreldre) for frøken snertenstjert fra årets International Supreme, alltid spennende! :ahappy:
14550571_10154423868657597_131504356_o.j

  • Like 7
Skrevet
19 timer siden, tutle skrev:

Så koselig dag (-minus uhellet med tven da) :ahappy: Bare greit du blandet, for interessant å se innholdsrike dager :) 

Veldig greit, for gårsdagen ble tilbringt i en tom svømmehall :lol:

 

8 timer siden, LØJ skrev:

Trodde det først var kunst men så var det visst tv'n :icon_redface::D

Ufrivillig kunst? Heldigvis lever den knuste PCen, bare å hive bildet over på TVen slikt det var ved uhellet. Hell i uhell :lol:

 

7 timer siden, Snøfrost skrev:

Moro å se litt bilder fra hverdagen deres. 

Takk for det :ahappy:

 

7 timer siden, Debbie skrev:

Så koselig og aktiv dag. Men hvor der den blonde herremannen?

Gulingen er på ferie i Narvik hos familien som ønsket seg han der, kommer hjem til neste EFIT :ahappy:

  • Like 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...