MonicaT Skrevet 13. September 2016 Rapporter Share Skrevet 13. September 2016 Som tittel sier, hvordan oppbevarer du frukt? Jeg har alltid hatt epler og pærer på benken men leste nå at de helst bør være i kjøleskapet. Så, hva gjør du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. September 2016 Rapporter Share Skrevet 13. September 2016 Det kommer litt an på hvilken frukt det er. Epler og pærer har jeg i kjøleskapet, det samme med appelsiner og lignende. Banan ligger på benken. Plommer og druer er også på benken, men de kunne kanskje også vært i kjøleskapet tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. September 2016 Rapporter Share Skrevet 13. September 2016 Har det ikke i kjøleskapet.. Burde kanskje begynt med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. September 2016 Rapporter Share Skrevet 13. September 2016 Frukt har jeg alltid i romtemperatur, bortsett fra tomater som ligger i kjøleskapet. Så jeg oppbevarer det nok feil Sjeldent jeg kaster frukt som er dårlig da, spiser det fort opp og brune bananer havner i fryseren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 13. September 2016 Rapporter Share Skrevet 13. September 2016 HAr egentlig alt sånt på kjøkkenbenken. Grønnsaker ligger i kjøleskapet dog(med mindre jeg skal bruke de innen en dag eller to maks) for de synes jeg blir så raskt dårlige ellers, men epler, pærer, appelsiner, mandariner, druer, bananer osv ligger på benken og synes det holder seg bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. September 2016 Rapporter Share Skrevet 13. September 2016 Her går det nesten bare i epler og pærer, på sommeren vannmelon og honningmelon og alt er i kjøleskapet. Mye fordi jeg ikke vil ha noe på kjøkkenbenken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 13. September 2016 Rapporter Share Skrevet 13. September 2016 Alt er i kjøleskapet. Kjøkkenet mitt er knøttlite... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. September 2016 Rapporter Share Skrevet 13. September 2016 Ting som ligger i kjøledisk i butikken ligger i kjøleskap her hjemme. Det er vel egentlig bare salater det? Resten ligger i fruktkurv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. September 2016 Rapporter Share Skrevet 13. September 2016 Jeg har fruktskåla på stuebordet jeg. Knøttlite kjøkken her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. September 2016 Rapporter Share Skrevet 14. September 2016 Avacado og tomater på kjøkkenbenken, ellers havner det meste i kjøleskapet da vi har veldig lite kjøkken. Her er forøvrig en oversikt https://www.nrk.no/livsstil/riktig-lagring-av-frukt-og-gront-1.11510688 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 14. September 2016 Rapporter Share Skrevet 14. September 2016 Akkurat i disse dager er alt i kjøleskapet for det blir invasjon av bananfluer av det minste spor av mat som ligger framme. Eller i året har jeg all frukt stående framme. Det blir spist opp fortere når det står synlig og tilgjengelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts