Perfect Image Skrevet 1. September 2016 Rapporter Share Skrevet 1. September 2016 Sier hadet til Lerke og Simi De har en midlertidig hundegård, den skal egentlig stå i hjørnet der veggen møtes i yttergangen (Jeg er så dårlig på å forklare haha!) men da taket skal legges og det skal stillas der snart så måtte flytte den. Jobb Kort dag. Måtte stoppe på vei hjem å kjøpe lovlig sjokolade... 32! kr for 40 gram. Gad! Det går fremover med snekkerarbeidet Svigerfar var idag på slottspark hagefest, så vi måtte innom svigers og slå på opptaket ( ) svigermor er veeeldig glad i blomster Rydde ute etter snekkerene, og snakke med tuppene mine De har blitt så fine etter at hanen forsvant. Gjort rein hundegårdene. Fornærmede snupper som måtte bli igjen i hundegården. Middag Fylt kyllingfilet med pesto, skivede små tomater fra svigermorshage, mozzarella og bacon utenfor. Vi utnytter tiden etter middagen før det begynner å regne til å leke litt på jordet. J elsker å kaste ball med hundene Bonusbilde bare fordi. Bonusbilde Sliten gutt etter å ha vært ute ganske lenge Vi la oss i storsengen og så på Pan. Tanten til samboer kom innom og vi ble sittende å snakke en stund Fornærmet snupp, Sansa synes dette var under hennes verdighet Men skal frøkna vinne litt i vinter så må vi få av henne all pelsen og begynne å forberede! Enda dritstolt av junioren min som tok BIR i Bø blandt mange andre Collies Hun så ikke akkurat sånn her ut da Ut og trykke litt på korntørka Tresking på gang, lange dager for samboer. Han sov tre timer natt til igår, og enda ikke sovet siden Inatt blir det soving heldigvis, kan ikke presse inatt uansett Han er og forer kuer, så da må jeg trykke. Kuene står ikke langt unna heldigvis, men blir godt å få dem helt hjem etterhvert, savner rautingen Oksen skal nok dra om ikke lenge, det blir trist men han skal ikke på slakt. De er heldige de nye som får han, for makan til snill okse! Håper vi får en godlynt okse som neste avlsokse. Nå unner jeg meg et glass cola zero, og ser på the ugly truth 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. September 2016 Rapporter Share Skrevet 1. September 2016 Herlig Stakkars Lerke som har fått klatresikker hundegård, hun ser dødelig fornærma ut. *fnis* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 1. September 2016 Rapporter Share Skrevet 1. September 2016 Det virker himla herlig å bo så landlig til! Og stakkaren i badekaret da, Rocky har full medfølelse, han måtte også bades her om dagen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 1. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2016 4 minutter siden, Raksha skrev: Herlig Stakkars Lerke som har fått klatresikker hundegård, hun ser dødelig fornærma ut. *fnis* Jepp, du skulle ha hørt klagesangen hennes de første dagene Herlig liten rar hund altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 1. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2016 Akkurat nå, Rocket skrev: Det virker himla herlig å bo så landlig til! Og stakkaren i badekaret da, Rocky har full medfølelse, han måtte også bades her om dagen. Det er grusomt å måtte bade sånn! Imorgen skal Kayleigh (tric) og Stella (bm lang) bades.... If they knew Det er utrolig deilig, blir enda bedre når vi har fått inngjerdet hele hagen til våren, men klager ikke. Fikk ferdig hundegården der de fem jentene står forigårs, og det var også innmari godt Og veldig heldig med så fine jorder, og den andre veien har vi masse fin skog! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 2. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Fine jenten min tørr (og nedrøytet) Alltid villet hatt en skikkelig skygget sobel, med det fargespillet i pelsen. Hadde ikke trodd hun ville bli så mørk så fort så spent Åse hvordan hun er som 3-4 åring 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bie Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Fine voffer! Synes dine ser så moderat pelsa ut i forhold til mange collies jeg ser? Det er ment positivt altså, jeg synes det er kjempepent at de ikke drukner i overmye pels 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 2. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Ja, nå har jentene sommerpels da men alle mine er ganske moderate. Skal jo være funksjonelt også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Misunnelig på livet ditt! Ser ut som om dere har det superbra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 1 time siden, Perfect Image skrev: Ja, nå har jentene sommerpels da men alle mine er ganske moderate. Skal jo være funksjonelt også Stella er helt enig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Flott EFIT, og stakkar miserable hund som ble vasket Er noen som får seg en runde her også snart, og de ser helt likedan ut i uttrykket 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Åh, de hundene Fin efit! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Hundeparadis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 2. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Misunnelig på livet ditt! Ser ut som om dere har det superbra [emoji4] Takk! Vi har det veldig bra her, og er en så god følelse å ha funnet veien man ønsker å gå i livet Føler jeg har funnet det her, og fått en slags indre ro av det. 1 time siden, Perfect Image skrev: Ja, nå har jentene sommerpels da men alle mine er ganske moderate. Skal jo være funksjonelt også [emoji4] Stella er helt enig Stella skal nå i badet og er svært misfornøyd med den såkalte ferien Flott EFIT, og stakkar miserable hund som ble vasket Er noen som får seg en runde her også snart, og de ser helt likedan ut i uttrykket [emoji14] Haha ja utrolig hvor fornærmet de kan se ut [emoji14] Åh, de hundene Fin efit! Hundeparadis [emoji813] Takk :flower: :flower: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Herlige bilder! Og lundehunder kommer seg dit de vil. Bare vent, det er ikke lenge til hun skjønner at resten av hundene kan funke som rampe for henne Shensi var ikke mulig å holde innesperra, hun fant en måte uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 2. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Akkurat nå, Sanne skrev: Herlige bilder! Og lundehunder kommer seg dit de vil. Bare vent, det er ikke lenge til hun skjønner at resten av hundene kan funke som rampe for henne Shensi var ikke mulig å holde innesperra, hun fant en måte uansett Hehe, hun er en særdeles myyyk sjel og de andre hundene liker ikke å bli klatret på så hun har stor respekt for dem Det går helt fint å legge seg inntil dem, det synes de er greit men ikke klatre på dem! Teite lille hunden min, prøver jo bare å holde henne i livet og borte fra veien BLI DER INNE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Akkurat nå, Perfect Image skrev: Hehe, hun er en særdeles myyyk sjel og de andre hundene liker ikke å bli klatret på så hun har stor respekt for dem Det går helt fint å legge seg inntil dem, det synes de er greit men ikke klatre på dem! Teite lille hunden min, prøver jo bare å holde henne i livet og borte fra veien BLI DER INNE haha, like greit at hun har respekt for dem da, så kanskje det faktisk funker nå Det er til tider irriterende hvor lett de klatrer rundt altså Små houdini-hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 2. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 9 minutter siden, Sanne skrev: haha, like greit at hun har respekt for dem da, så kanskje det faktisk funker nå Det er til tider irriterende hvor lett de klatrer rundt altså Små houdini-hunder! Ja virkelig!! Hun har gitt meg mye grå hår altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 9 minutter siden, Perfect Image skrev: Ja virkelig!! Hun har gitt meg mye grå hår altså Høres ut som lundehund ja De er skjønne da, på sin egen lille teite måte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Så fine hunder Under NM for en mnd siden hadde fam Housken fra Rogaland med en blue merle valp fra deg? Kan det stemme ? Stor flott ellevill jente , vanvittig utadvendt og helt vill. Et fyrverkeri av en hund også så peen <3 Fame het den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 2. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 2 timer siden, yurij skrev: Så fine hunder Under NM for en mnd siden hadde fam Housken fra Rogaland med en blue merle valp fra deg? Kan det stemme ? Stor flott ellevill jente , vanvittig utadvendt og helt vill. Et fyrverkeri av en hund også så peen <3 Fame het den Jaa, det stemmer Hun er fra siste kullet mitt, første kullet mitt i andre generasjon så de tre i det kullet er veldig spesielle for meg. Veldig fornøyd med dem alle sammen, utadvendte kule valper så håper det holder seg sånn fremover med dem Gøy å høre forresten, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts