Lillekrapyl Skrevet 15. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2017 6 timer siden, Wilhelmina skrev: Da har jeg forsvart bacheloroppgaven. Gikk inn med en (sterk) B, kom ut med en A Og nå er det sommerferie! Gratulerer! Knallbra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 15. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2017 Da er eksamen tatt, og det gikk sånn tjah. Fikk litt oppgaver jeg ikke var så happy for tror jeg står da, så da er år nr. 2 av 3 ferdig. Selv om jeg vel får vente med feiringa til karakteren foreligger. Oppkjøringa ble litt dårligere, og kortere, enn tiltenkt. Men får jeg en grei nok karakter tar jeg nok ikke faget opp igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 15. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2017 For en gjeng dere er, grattis med fantastiske resultater! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 "Vi viser til din søknad om opptak til masterprogrammet i sosialantropologi og har gleden av å kunne tilby deg studieplass på programmet fra høstsemesteret 2017." 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 1 hour ago, Wilhelmina said: "Vi viser til din søknad om opptak til masterprogrammet i sosialantropologi og har gleden av å kunne tilby deg studieplass på programmet fra høstsemesteret 2017." Sos.ant! Gratulerer så mye 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 8 timer siden, Mari skrev: Sos.ant! Gratulerer så mye Haha Vi hadde avslutningsfest på fredag og tre av lærerne våre kom. De ble med på quiz og var faktisk med på festen til et godt stykke ut på kvelden, det var veldig hyggelig Før de gikk takket de for seg og tiden med oss og kunne fortelle at våre bachelorresultater var historiske, og det gausskurven var sprengt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 Forsvarte masteren min idag og fikk B Kjempefornøyd!! Jeg greide valp og masteroppgave i løpet av dette skoleåret,og det var målet, og jeg klarte det! Var litt i tvil etter valpen kom på hvordan i alle dager jeg skulle få til masteren, men det gikk seg til! 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 Just now, Orca said: Forsvarte masteren min idag og fikk B Kjempefornøyd!! Jeg greide valp og masteroppgave i løpet av dette skoleåret,og det var målet, og jeg klarte det! Var litt i tvil etter valpen kom på hvordan i alle dager jeg skulle få til masteren, men det gikk seg til! Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev: Gratulerer så mye! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 Har hatt sommerferie en mnd nå ca, og har overlevd mitt første år på universitetet. Første semester gikk helt midt på treet, og andre semester gikk... vel, for å si det sånn så leste jeg rævva av meg kvelden før eksamen og håpet på å stå i fagene mine. Lykken ble stor da jeg så at jeg fikk B i Exphil, min første B! At jeg strøk i kvantitativ metode snakker vi ikke om... Fra høsten av! Da skal jeg være stjerneelev! Eller i hvert fall ikke prøve å lese alt pensum uka før eksamen. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2017 7 timer siden, Orca skrev: Forsvarte masteren min idag og fikk B Kjempefornøyd!! Jeg greide valp og masteroppgave i løpet av dette skoleåret,og det var målet, og jeg klarte det! Var litt i tvil etter valpen kom på hvordan i alle dager jeg skulle få til masteren, men det gikk seg til! Grattis! Well done 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2017 Da er jeg lektor... 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofieAurora Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2017 Da jeg fikk legeerklæring på at jeg har dyskalkuli (mattedysleksi) så trodde jeg at jeg kunne komme inn på Høyskolen Kristiania på Bachelor i Ernæring. Det viste seg å ikke være riktig da jeg må ha fullt vitnemål og bestått i alle fag. Hadde de bare visst at jeg har tatt eksamen i matte 7 ganger... Nåvel. Jeg har hatt et friår etter VGS og skal nå til høsten gå på samme VGS og ta opp matte 1P (for ørtende gang) og psykologi (for gøy). Håper på at det skal gå fint nå da! Enn så lenge så har jeg ferie til august hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2017 On 06/22/2017 at 0:33 AM, Th3a said: Lykken ble stor da jeg så at jeg fikk B i Exphil, min første B! Gratulerer så mye! Det var samme karakter her, jeg tok dog Exphil som enkeltemne og trodde ikke det skulle gå så bra. Jeg fikk også B i Exphil! Gratulerer til alle andre også! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2017 4 hours ago, Line said: Da er jeg lektor... Grattis! Det må være en sjuk følelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2017 3 hours ago, SofieAurora said: Da jeg fikk legeerklæring på at jeg har dyskalkuli (mattedysleksi) så trodde jeg at jeg kunne komme inn på Høyskolen Kristiania på Bachelor i Ernæring. Det viste seg å ikke være riktig da jeg må ha fullt vitnemål og bestått i alle fag. Hadde de bare visst at jeg har tatt eksamen i matte 7 ganger... Nåvel. Jeg har hatt et friår etter VGS og skal nå til høsten gå på samme VGS og ta opp matte 1P (for ørtende gang) og psykologi (for gøy). Håper på at det skal gå fint nå da! Enn så lenge så har jeg ferie til august hihi Jeg er mattelærer, jeg kan tutore deg litt hvis du vil... Also - JEG ER MATTELÆRER Jeg fikk en D og en B i siste fag, så det blir til sammen C. Da har jeg ikke gode nok karakterer til å ta master, men jeg har alle studiepoengene jeg trenger! Jeg er herved adjunkt med tilleggsutdanning, og jeg trenger aldri å ta en eneste eksamen igjen hvis jeg ikke vil! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2017 2 minutter siden, Mari skrev: Grattis! Det må være en sjuk følelse Det var en himla lettelse, spesielt etter vanskelighetene jeg føler jeg har hatt med veiledningen. Jeg er i alle fall veldig glad for at jeg ikke hørte på veileder og utsatte! Ikke noen toppkarakter, men en C er da respektabelt nok det 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2017 Just now, Line said: Det var en himla lettelse, spesielt etter vanskelighetene jeg føler jeg har hatt med veiledningen. Jeg er i alle fall veldig glad for at jeg ikke hørte på veileder og utsatte! Ikke noen toppkarakter, men en C er da respektabelt nok det Herregud, ja! En C er ingen dårlig karakter i det hele tatt Grattis til deg også, @Tinkie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2017 Akkurat nå, Mari skrev: Herregud, ja! En C er ingen dårlig karakter i det hele tatt Jeg er nok litt bortskjemt, så for meg er C greit men ikke noe jeg jubler over sånn egentlig... Så da prøver jeg å minne meg selv på at jeg tross alt har hatt mer enn full jobb på grunn av sykemeldinger og flytting av skolen, jeg har slitt en del med helsa, fått noen motivasjonstrøkker på jobb, bytte av veileder, og ikke verdens beste dialog med veileder jeg hadde mesteparten av tiden. Da har jeg ikke lov til å være misfornøyd altså 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofieAurora Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2017 3 timer siden, Tinkie skrev: Jeg er mattelærer, jeg kan tutore deg litt hvis du vil... Skal si ifra om jeg trenger noe ekstra hjelp! Skal gå et helt skoleår på Ski med lærer, men skal si ifra. Tusen takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 27. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2017 Ble en C på bacheloroppgaven. Veldig godt fornøyd med det. Med to små babyer og søvnmangel er det ikke så lett å få tid alltid. Så nå er jeg bare spent på hvor jeg skal i praksis til høsten! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 28. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 Haff! Nå syns jeg PPU skal legge ut karakterene snart! Var tre uker siden første innlevering på mandag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 1 hour ago, Krelise said: Haff! Nå syns jeg PPU skal legge ut karakterene snart! Var tre uker siden første innlevering på mandag. Hvis du ikke klarer å vente, stikk på instituttet og sjekk sensurlista. På mitt institutt kan det gå mange dager etter sensuren er lagt ut på instituttet til de kommer opp i Studentweb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 5 hours ago, Mari said: Hvis du ikke klarer å vente, stikk på instituttet og sjekk sensurlista. På mitt institutt kan det gå mange dager etter sensuren er lagt ut på instituttet til de kommer opp i Studentweb. Hvor i all verden er det du studerer?!? Det å henge opp lister med sensur før ting publiseres i StudentWeb er SÅ 2003! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 28. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 Det ble lagt ut endelig. Fikk A i geografididaktikk og B i engelskdidaktikk Fornøyd får jeg vel si 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts