Piglet Skrevet 8. Mai 2019 Rapporter Skrevet 8. Mai 2019 37 minutter siden, Anooni skrev: Da er det bare å skaffe, er det ikke? ? Tusen takk ? Hadde det ikke vært for at hun jeg har nå skal få lov til å være alenehund så. Siter
Anooni Skrevet 12. November 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2019 Her har det skjedd en god del. Ninja fikk valper i sommer, 5 friske, herlige små ❤️Her skulle ei tispe egentlig ut på fôravtale, hjem var klart, men pga personlige årsaker måtte de melde pass. Og da klarte ikke hjertet å begynne og lete etter noe nytt. Første kullet og alt det der. Så hun ble igjen hjemme ? Valpene er blitt 5 mnd nå. Jeg har stilt Miyagi på 2 valpeshow hvor resultatene har vært 2 x BIR, 1 x BIG1, 1 x BIS3. Veldig stolt oppdretter og eier ❤️ Ninja er i fantastisk form, mammadrakt som begynner å vokse ut mer og mer. Men ganske naken fremdeles. Noor er det som vanlig med. Neytiri er still going strong mtp senene. Hun ble også røntget for litt siden, med en ganske sur C på ene siden ? Hell i uhell er at hun mest sannsynlig ikke vil plages noe med det, og det er selvfølgelig det aller viktigste ❤️ Pr i dag er hun ihvertfall i super form, aktiv og verdens gladeste kosegris ? 4 Siter
Anooni Skrevet 12. November 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2019 29 minutter siden, Sona skrev: For en fin bukett du har!? Tusen takk ? Siter
PixinaCollie Skrevet 13. November 2019 Rapporter Skrevet 13. November 2019 Så surt med C! Den buketten din er så vanvittig vakker. ? Men jeg synes du må jevne ut med fargene. ?? Siter
Anooni Skrevet 13. November 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 13. November 2019 4 timer siden, LinsorCollie skrev: Så surt med C! Den buketten din er så vanvittig vakker. ? Men jeg synes du må jevne ut med fargene. ?? Tusen takk ? Jeg bør faktisk egentlig det ?? 1 Siter
HeleneFS Skrevet 13. November 2019 Rapporter Skrevet 13. November 2019 Alltid hatt en soft spot for sheltier i hjertet mitt, de er kjempefine alle sammen ❤️ Gratulerer med første kennelkull og supre resultater på avkommet. Hun er skikkelig lekker! Siter
Anooni Skrevet 13. November 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 13. November 2019 1 time siden, HeleneFS skrev: Alltid hatt en soft spot for sheltier i hjertet mitt, de er kjempefine alle sammen ❤️ Gratulerer med første kennelkull og supre resultater på avkommet. Hun er skikkelig lekker! Sheltie er utrolig fine de og! Alle disse er collie ? Tusen takk, veldig stas med første kull og få vist frem eget oppdrett ? 1 time siden, trill skrev: Flott gjeng altså! Tusen takk ? Siter
HeleneFS Skrevet 13. November 2019 Rapporter Skrevet 13. November 2019 1 time siden, Anooni skrev: Sheltie er utrolig fine de og! Alle disse er collie ? Tusen takk, veldig stas med første kull og få vist frem eget oppdrett ? Tusen takk ? Haha hva i all verden, hvorfor leste jeg sheltie?!! Beklager det, men Collie er også fine da ❤️ ? 1 Siter
Anooni Skrevet 12. Desember 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Desember 2019 Så stolt! Hennes 4. valpeshow og hun blir BIR, BIG 1 og BIS 4! ? 4 valpeshow har til nå resultert i 4 x BIR, 2 x BIG, 1 x BIG 4, 1 x BIS 3 og 1 x BIS 4 Hun blir jr på mars, vi får se om vi finner oss ett valpeshow til før den tid (vi har mange å velge i, men jeg orker ikke dra på alt ?) for "oppvarming/friskning" ? Nå blir det ihvertfall en jule/vinterferie! Vi har jo startet skisesongen, og fra i fjor til i år har jeg doblet flokken ? Neytiri var for liten første året sitt, og skadet i fjor, så dette er hennes første skisesong. Miyagi er også bare 6 mnd, så pga de to litt urutinerte blir det skiTURER med fokus på å lære de kommandoene vi bruker. De løper jo løse, så de bestemmer litt tempo selv 1 Siter
Anooni Skrevet 5. Februar 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2020 Miyagi er blitt 8 mnd! ❤️ Som tiden flyr! Utvikler seg veldig fint, synes jeg ? 3 Siter
Anooni Skrevet 5. Februar 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2020 7 timer siden, trill skrev: Så nydelig! Tusen takk ? Siter
Anooni Skrevet 11. April 2021 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2021 Lenge siden jeg har orket å oppdatere noe som helst her. I juni måtte jeg ta det tøffe valget og si farvel til Neytiri, bare 2,5 år gammel ? Kroppen hennes orket ikke mer etter alt hun hadde vært igjennom. Verdens snilleste, morsomste, stødigste lille blå. Jeg savner henne enormt mye hver eneste dag! De tre andre går det heldigvis bare bra med. Yngstemor, Miyagi, blir 2 år om ett par måneder, tiden har gått så raskt! Synes hun har vokst seg til en flott ung dame, veldig lik sin mor med god arbeidsmoral og veldig selvsikker på alt av miljø. Vært litt forsiktig mtp enkelte mannfolk, men hun har landet veldig etter at hun fikk løpetid, så det var nok en fase bare, heldigvis Over og under; Miyagi 20 mnd ❤️ Over og under; Noor, 6 år ❤️ Over og under; Ninja, 7år om en måned ❤️ 2 Siter
Recommended Posts