camillaviborg Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 I slutten av August skal jeg og samboer hente oss en Berner Sennen valp. Vi ble spurt av oppdretter og komme med noen forslag til stamtavlenavn som skal starte med U. Og jeg syntes dette var en veldig vanskelig bokstav så jeg spørr her i ett håp om at noen kanskje har noen fine navn og komme med.Til vanlig skal vi kalle han Darko <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Norsk eller engelsk? Unbreakable Vow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camillaviborg Skrevet 13. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 9 minutter siden, Line skrev: Norsk eller engelsk? Unbreakable Vow Det kommer egentlig på det samme, men jeg er jo veldig glad i engelsk da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 noe som passer sammen med Darko? http://www.pedigreedatabase.com/dog_names.html?letter=u Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camillaviborg Skrevet 13. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 5 minutter siden, Meg skrev: noe som passer sammen med Darko? http://www.pedigreedatabase.com/dog_names.html?letter=u Trenger ikke passe sammen med Darko, for det var vanskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Uri, Uno, Uro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Über, Underdog, Unique, Ultimate, Unforgettable, Urban, Unmasked, Unleashed, Unicorn. Flere av disse kunne passet med Darko bak. Eller bare et tilfeldig navn foran som Uffe eller Unkas Darko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Google "movies on U" eller "songs om U". Det finnes mange sånne sider hvor det er side opp og ned med brukendes stamtavlenavn. Edit: min favvo "Urban Legend" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts