Pixie Skrevet 17. Juni 2016 Rapporter Skrevet 17. Juni 2016 Noen som kan hjelpe? Finner flere burvifter som er enkle å feste på gitterbur, men har ikke sett noen som kan passe på de runde tykke spilene på Proline-buret vårt. Anyone? Eller må jeg bare prøve å få stripsa fast en "vanlig" vifte? Siter
Sprettballen Skrevet 17. Juni 2016 Rapporter Skrevet 17. Juni 2016 Jeg har forstått det sånn at du bare kan stripse på "vanlige" burvifter også? Det kommer jeg til å gjøre hvert fall. Siter
Wilhelmina Skrevet 17. Juni 2016 Rapporter Skrevet 17. Juni 2016 Jeg har stripsa fast en vanlig vifte, fungerer helt utmerket Siter
Siljus Skrevet 17. Juni 2016 Rapporter Skrevet 17. Juni 2016 Vi kjøpte en sånn blå burvifte, og selger forklarte oss at det beste var å stripse fast vifta i passende "stolpe" når det gjaldt Herkules-bur. Har ikke funnet noen som passer uten strips så vi stripser nok fast til neste sommer. Siter
Recommended Posts