Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundemassør i Oslo eller Lillestrøm


Recommended Posts

Min kjære trollbolle skal straks i gang med nye 6 mnd på trocoxil (en smertestillende depotmedisin), og jeg vil også gjerne at hun skal få tilleggsbehandling mer eller mindre jevnlig i form av massasje. Jeg har fått en del tips på Facebook, men det viser at de enten har lagt ned, er ferdige for sommeren, har fått barn, eller strengt tatt ikke bor i Oslo.

Jeg har ikke bil, og jeg vil helst ikke slippe å drasse med meg Aiko mer enn 30 min på kollektivt for å bli massert (da vi jo uansett får lengre reisevei pga gange til og fra buss/tog).

Er det noen av dere som har erfaring med en flink massør som faktisk holder til i Oslo eller Lillestrøm (det er "byen" det er snakk om, ikke Fetsund, Skedsmokorset eller Nannestad) som dere kan anbefale verdens snilleste shibafrøken med vond kropp pga mye avlasting? :heart: Jeg begynner på videreutdanning på HiOA campus Kjeller til høsten, og tenker at jeg kan bo hos mamma eller mimmi med jentene i de dagene, og kan derfor få massert Aiko samtidig. Men aller helst gjerne en som bor i nærheten. Merk at jeg ikke er interessert i kiropraktorer eller laserbehandlere, kun massører.

Takker for alle tips og råd. :) Aiko hilser i kjent stil:

13248422_10156972084000301_8873552040300

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lanis hundefysio er kjempeflink og hyggelig, og kommer gjerne hjem til deg også. Som navnet sier, fysioterapeut, men masserer også. Hun behandlet noen stive muskler hos Odin i fjor vinter, og etter det har han vært sprek som en unghund igjen! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, simira skrev:

Lanis hundefysio er kjempeflink og hyggelig, og kommer gjerne hjem til deg også. Som navnet sier, fysioterapeut, men masserer også. Hun behandlet noen stive muskler hos Odin i fjor vinter, og etter det har han vært sprek som en unghund igjen! :)

Hun har jeg gått på blodsporkurs med, og hun hadde tilogmed erfaring med sånne rygger som Aiko sin fra tida i Danmark! Supert tips, tusen takk!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg leiter fortsatt. Er det NOEN hundemassører eller fysioterapeuter som ikke nylig har fått unger, lagt ned bedrifta eller flytta til indre Hadeland som kan kna på en deilig shiba, mon tro? :aww: Jeg må nok belage meg på å bruke et par timer på reise til og fra med flere kollektivbytter, og det synes jeg helt ærlig at er litt drøyt, og da blir det jo til at hun ikke får noe massasje, da. Heldigvis har hun god hjelp i medisinen sin. :heart:

Blir helt oppgitt, jeg. :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...