Katharina Skrevet 28. Mai 2016 Rapporter Skrevet 28. Mai 2016 To av hundene mine skal stille ut på søndag. Er det da dumt å ta med en av hundene på lørdag kun for å titte eller at jeg tar med en av de andre hundene mine som ikke skal stille? Lurte på hvis de blir slitne eller lei hvis de skal stille dagen etter? Er ikke lett å vite ? Er det lurt å ta med pga. Sosialiseringa eller er det dumt pga. De kan bli lei og slitne dagen før? Siter
Wilhelmina Skrevet 28. Mai 2016 Rapporter Skrevet 28. Mai 2016 Slitne blir de, men for noen hunder er det en god ting. Min har i alle fall bare godt av en "oppvarmingsdag", da får hun ut litt sprell og er mer sanset og samlet neste dag. 2 Siter
MarieR Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Skrevet 2. Juni 2016 Kommer helt an på hundene vil jeg si, hvor vant de er til miljøet på utstillingsplassen og hvordan de takler det. 2 Siter
Katharina Skrevet 3. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2016 Hundene mine er vant til det og takler det veldig bra. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. Juni 2016 Rapporter Skrevet 3. Juni 2016 13 minutter siden, Katharina skrev: Hundene mine er vant til det og takler det veldig bra. Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du spør. Siter
Zitka Skrevet 3. Juni 2016 Rapporter Skrevet 3. Juni 2016 Jeg pleier som regel ikke å ta med meg flere hunder enn jeg skal stille fordi det skal bli mindre å dra på.. Men for hundene sin del, så hadde jeg like lett tatt de med som ikke.. Jeg forventer såpass at hundene mine skal takle det.. Siter
Katharina Skrevet 3. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2016 8 timer siden, SandyEyeCandy skrev: Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du spør. De kan jo bli slitne psykisk og mentalt selv om de er godt sosialisert. 8 timer siden, Krutsi skrev: Jeg pleier som regel ikke å ta med meg flere hunder enn jeg skal stille fordi det skal bli mindre å dra på.. Men for hundene sin del, så hadde jeg like lett tatt de med som ikke.. Jeg forventer såpass at hundene mine skal takle det.. Den første dagen så skal ingen stille ut. Er ikke noe pes å kun ta med en hund selv om jeg ikke skal stille ut. Kun dag nummer to skal jeg stille ut to av hundene mine så det blir ingen ekstra hunder. Siter
Katharina Skrevet 3. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2016 Jeg skal ta med en av mine fire hundene inn på lørdag selv om jeg ikke skal stille. To av de fire skal stille ut på søndagen. Antar at jeg tar med en av hundene på lørdag som skal stille ut på søndagen. 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.