IdaC Skrevet 7. Mai 2016 Rapporter Skrevet 7. Mai 2016 noen som vet om en bra app til Iphone, for å holde kontroll på spor hvor de er gått og hvor hunden har sporet? Siter
Kristina Skrevet 7. Mai 2016 Rapporter Skrevet 7. Mai 2016 Jeg har Android og bruker TrackingDog eller Norgeskart Siter
Jeas_89 Skrevet 7. Mai 2016 Rapporter Skrevet 7. Mai 2016 @Kristina Finnes det en gratis utgave av TrackingDog? Eller er den verdt pengene? Jeg er håpløs på å huske hvor jeg legger sporene henn Siter
IdaC Skrevet 7. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2016 15 minutter siden, Kristina skrev: Jeg har Android og bruker TrackingDog eller Norgeskart er den trackingdog på tysk eller noe? fant bare en som var på et helt uforståelig Siter
Bellare Skrevet 7. Mai 2016 Rapporter Skrevet 7. Mai 2016 Ååh, ein slik app hadde vert supert for meg som glømmer å merke undervegs, og er fullstendig lost når eg skal gå sporet med bikkja dagen etterpå Siter
Wilhelmina Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Skrevet 8. Mai 2016 9 timer siden, Artemis skrev: Jeg har iPhone og bruker Dog Track. Samme her, kjempefornøyd Siter
Sofie & Aska Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Skrevet 8. Mai 2016 Jeg bruker dog track og er fornøyd Siter
Kristina Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Skrevet 8. Mai 2016 20 timer siden, Jeas_89 skrev: @Kristina Finnes det en gratis utgave av TrackingDog? Eller er den verdt pengene? Jeg er håpløs på å huske hvor jeg legger sporene henn Ikke som jeg vet. Det fungerer like bra med sporloggingsfunksjonen i Norges kart appen. Begge fungerer desverre dårlig i tett skog. Siter
Kristiin Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Skrevet 8. Mai 2016 Dere som tracker. Må ikke hunden gåmed tracking for å se hvordan den går i forhold til sporet? Siter
Sofie & Aska Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 Det er uansett en slingring på 1-3 meter avhengig av hvor god dekning du har på telefonen, så helt 100 % nøyaktig vil det ikke bli uansett. Siter
Sofie & Aska Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 Det her er screetshot fra appen. Spor på 1,5 km. Du ser tydelig at vi har rota en bestemt plass, selv om gps-en har slingring på noen meter. 1 Siter
Carpediem Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 Jeg bruker tracking dog sin, og det er den jeg er mest fornøyd med så langt av de jeg har prøvd. Siter
Belgerdama Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Skrevet 26. Mai 2016 Skal ha en av disse, men siden de koster en del så lurer jeg på om dere liker Dog trasker eller Tracking dog best Siter
Anette Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Skrevet 26. Mai 2016 Jeg synes alle appene suger Har mytracks, Tracks/spor og trackingdog. Ser ut som en av oss er fulle iallefal! Også går jeg sporet etterpå og vi går klokkerent og plukker pinner men det ser ut som jeg har vært på fylla. Altså...ALLE pinner blemed hjem, og vi gikk ikke på fylla 1 Siter
Belgerdama Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Skrevet 26. Mai 2016 3 minutter siden, Anette skrev: Jeg synes alle appene suger Har mytracks, Tracks/spor og trackingdog. Ser ut som en av oss er fulle iallefal! Også går jeg sporet etterpå og vi går klokkerent og plukker pinner men det ser ut som jeg har vært på fylla. Altså...ALLE pinner blemed hjem, og vi gikk ikke på fylla Beklager altså men Regner ikke med at dere gikk i fylla nei Siter
Siri Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Skrevet 26. Mai 2016 5 minutter siden, Anette skrev: Jeg synes alle appene suger Har mytracks, Tracks/spor og trackingdog. Ser ut som en av oss er fulle iallefal! Også går jeg sporet etterpå og vi går klokkerent og plukker pinner men det ser ut som jeg har vært på fylla. Altså...ALLE pinner blemed hjem, og vi gikk ikke på fylla Akkurat det der opplevde jeg med DogTracks også... ser nesten ut som om appen legger til noen ekstra kruseduller i vinkler også *ler*. Jeg tror unøyaktigheten skyldes at man går i skogen og GPS'en på mobilen ikke er så himla nøyaktig kanskje? 3 Siter
Belgerdama Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Skrevet 26. Mai 2016 Tenker da, er det verdt å kjøpe? Mekler skal man gjøre som de gamle gutta og legge opp merker?? Siter
Turb Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Skrevet 26. Mai 2016 Akkurat nå, Belgerdama skrev: Tenker da, er det verdt å kjøpe? Mekler skal man gjøre som de gamle gutta og legge opp merker?? Det jeg synes er så praktisk med appen er at jeg kan se på sporet når jeg skal tilbake til bilen, da finner jeg igjen bilen min og krysser ikke over sporet uplanlagt 3 Siter
Anette Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Skrevet 26. Mai 2016 1 time siden, Siri skrev: Akkurat det der opplevde jeg med DogTracks også... ser nesten ut som om appen legger til noen ekstra kruseduller i vinkler også *ler*. Jeg tror unøyaktigheten skyldes at man går i skogen og GPS'en på mobilen ikke er så himla nøyaktig kanskje? Ja,det er jo det. Såpass at jeg vurderer å investere i en garmin etterhvert.... 44 minutter siden, Belgerdama skrev: Tenker da, er det verdt å kjøpe? Mekler skal man gjøre som de gamle gutta og legge opp merker?? Vel om jeg går med app eller uten merker jeg bare start og slutt, jeg liker mer å kunne loggføre og holde oversikt over hva jeg driver med Siter
Gjest Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Skrevet 26. Mai 2016 Problemet med disse appene er at GPS-en de er utstyrt med ikke er nøyaktig nok og blir forstyrret av feks høye bygninger og trær ol. Derfor kan det se ut som om man har gått spor med både hund og eier på fylla... Siter
Siri Skrevet 27. Mai 2016 Rapporter Skrevet 27. Mai 2016 7 timer siden, Anette skrev: Ja,det er jo det. Såpass at jeg vurderer å investere i en garmin etterhvert.... Jeg bruker bare Garmin'en min når jeg legger spor - den andre blir alt for unøyaktig. Garmin er jo heller ikke 100% men den takler tett skog mye bedre i hvert fall Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 27. Mai 2016 Rapporter Skrevet 27. Mai 2016 *slettet* Det var skrevet før- Siter
Sofie & Aska Skrevet 28. Mai 2016 Rapporter Skrevet 28. Mai 2016 Jeg har aldri opplevd at Gps-en er så unøyaktid som hos dere over her faktisk. Siter
Margrete Skrevet 28. Mai 2016 Rapporter Skrevet 28. Mai 2016 Ser på facebook at @jaktlykke sin virker da svært nøyaktig Så jeg kjøpte Dog Track i går jeg. Siter
Recommended Posts