Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Ålesund


Alvira
 Share

Recommended Posts

Hvordan har det gått med folk?

Jeg begynner, siden jeg er superfornøyd!! Jeg har fått en sjampinjong!! :ChristmasTree:Arthur fikk exc, CK, 2bhk og dermed det sinnsykt etterlengtete storcertet! Hurra!!! 

Lykke til alle som ikke har stilt enda :) 

  • Like 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla gikk feilfri agility 3 i går, 2 plass et sekund bak NM vinner 2015 :P Hadde hun vært renraset, hadde det vært cert :cool::cool:

Resten av løpene var jeg også veldig fornøyd med!! Hun var skikkelig ivrig og ga full pinne :P hadde jo til å med problem med å få henne til å sitte på start :o hun ville gå NÅ hun :lol:

2016-05-06 20.17.51.jpg

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med championatet :D

Jeg fikk akkurat det jeg kom for - cacibet! Nå mangler hun bare ett i Sverige(eller et annet land utenom Norge/Danmark) for å bli internasjonal champion!

Hun vant championklassen (4 stk) med ck og ble beste tispe med cacib og til slutt bim :)

20160507_163316.jpg

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Begge hundene har tullet med slalom i agility i helga, noe som var utrolig irriterende da slalom er noe vi kan. Merkelig greie, og ingen forstår helt hvorfor :P 

Terven fikk to 3.plasser, hvorav en av de egentlig skulle vært disk, men dommeren dømte vegring og ikke disk. Settervimsen fikk en 2. og en 3.plass.

I dag ble settervimsen stilt, og han ble beste veteran med flat rød.  

"9 år. Meget god kondisjon, både når det gjelder muskler og tenner. Velskåret hode, utmerket hals, stram kropp, tilstrekkelig vinklet. Beveger seg meget bra. Pels OK for alderen. Meget bra temperament."

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7. mai 2016 at 0:21 PM, Red Merle skrev:

Gratulerer så mye :D:D !!!!!!

 

På 7. mai 2016 at 3:05 PM, SandyEyeCandy skrev:

Hurra, @Alvira, endelig satt den! :D

 

På 7. mai 2016 at 6:21 PM, SFX skrev:

Gratulerer!

 

22 timer siden, Snøfrost skrev:

Gratulerer så mye!

Takk dere!! :):) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio fikk stor certet, ble BIR og champion.
Han fikk super kritikk av Colette Muldoon. 
Cruella ble BIM men bra kritikk hun også. 
Det var moro da dommeren ba meg sette valpen på bordet så hun fikk sett på henne og :)

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justisia skrev:

Mio fikk stor certet, ble BIR og champion.
Han fikk super kritikk av Colette Muldoon. 
Cruella ble BIM men bra kritikk hun også. 
Det var moro da dommeren ba meg sette valpen på bordet så hun fikk sett på henne og :)

Så kult, gratulerer så masse! :) Grattis også til @Monab88 med nærmest uslåelige Nora. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2016 at 11:15 AM, Alvira skrev:

Jeg begynner, siden jeg er superfornøyd!! Jeg har fått en sjampinjong!! :ChristmasTree:Arthur fikk exc, CK, 2bhk og dermed det sinnsykt etterlengtete storcertet! Hurra!!! 

Lykke til alle som ikke har stilt enda :) 

Grattis så mye! Endelig satt den :). Er det ikke en deilig følelse? :D 

På 7.5.2016 at 7:39 PM, Kristiin skrev:

Milla gikk feilfri agility 3 i går, 2 plass et sekund bak NM vinner 2015 :P Hadde hun vært renraset, hadde det vært cert :cool::cool:

Resten av løpene var jeg også veldig fornøyd med!! Hun var skikkelig ivrig og ga full pinne :P hadde jo til å med problem med å få henne til å sitte på start :o hun ville gå NÅ hun :lol:

2016-05-06 20.17.51.jpg

Grattis så med med knalløp!!!! Artig å treffe dere :). Milla er mye briard ja - herregud som hun minte meg om Willy *ler*. Kjempesøte jenter begge to :) 

På 7.5.2016 at 7:51 PM, Monab88 skrev:

Gratulerer med championatet :D

Jeg fikk akkurat det jeg kom for - cacibet! Nå mangler hun bare ett i Sverige(eller et annet land utenom Norge/Danmark) for å bli internasjonal champion!

Hun vant championklassen (4 stk) med ck og ble beste tispe med cacib og til slutt bim :)

20160507_163316.jpg

Grattis, som vanlig, må man vel si *ler*. Hun er så fin, hun der altså :)

11 timer siden, Justisia skrev:

Mio fikk stor certet, ble BIR og champion.
Han fikk super kritikk av Colette Muldoon. 
Cruella ble BIM men bra kritikk hun også. 
Det var moro da dommeren ba meg sette valpen på bordet så hun fikk sett på henne og :)

Grattis :) 

Vi tok også snarturen til Ålesund i helgen - og jeg hadde håpet på CACIBet og en BIM slik at vi kunne reise hjem igjen i rimelig tid. Jeg var rimelig sikker på at hannhunden som var påmeldt skulle ta BIR'et - han er en råflott hund som har kivet med Willy om topplasseringene i mange år. 

Yasmine var flink pike og viste seg sånn passe bra til henne å være, og ble beste tispe med CACIB :D. I BIR og BIM viste hun seg kanskje ikke helt optimalt, men godt nok til at hun dro med seg BIR'et faktisk :D. Jeg var litt paff der og da, men veldig glad - selv om det da kom til å bli en laaaaang dag :). Man liker jo å vinne, må vite... :aww:

I gruppa hadde jeg ikke de helt store forhåpningene. Hun liker jo ikke å stå i oppsamlingsringen med andre hunder tett på seg - da melder hun seg litt ut - men jeg fikk jobbet ganske bra med henne, gikk litt ut av "lineup'en" så hun ikke ble så trykket, også fant jeg ut at hun står mye bedre om jeg stiller henne "motsatt" vei - så i forståelse med hun som stod bak oss, var det greit at jeg snudde henne mot dem. Da stod hun veldig pent faktisk :). Inn i gruppa var hun kanskje litt knyttet i starten, og dommeren hadde ikke tenkt å plukke oss ut for han gikk bare forbi - men så kom han tilbake og plukket oss ut i semifinalen like vel - og etter det tødde hun opp mer og mer og endelig fikk hun vist sitt potensiale i gruppesammenheng også :). Hun løp som om hun hadde fanden i hælene *ler*, og ble belønnet med en 3. BIG :). Det føltes deilig :D

Det ble en bra start på utstillingsåret for vår del, dette, og det var jo kjekt, for fallhøyden var jo ganske stor etter fjorårets suksess liksom :)

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må igjen leve på slekta, og halvbroren til den tjukke svarte ble BIS 4 og så ble halvbroren til pinnedyret enten Bir eller BIM.. 

Så da kan man jo leke med tanken at vi kunne ha gjort det greit hvis vi også stilte på utstilling :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Siri skrev:

Grattis så mye! Endelig satt den :). Er det ikke en deilig følelse? :D 

Grattis så med med knalløp!!!! Artig å treffe dere :). Milla er mye briard ja - herregud som hun minte meg om Willy *ler*. Kjempesøte jenter begge to :) 

Grattis, som vanlig, må man vel si *ler*. Hun er så fin, hun der altså :)

Grattis :) 

Vi tok også snarturen til Ålesund i helgen - og jeg hadde håpet på CACIBet og en BIM slik at vi kunne reise hjem igjen i rimelig tid. Jeg var rimelig sikker på at hannhunden som var påmeldt skulle ta BIR'et - han er en råflott hund som har kivet med Willy om topplasseringene i mange år. 

Yasmine var flink pike og viste seg sånn passe bra til henne å være, og ble beste tispe med CACIB :D. I BIR og BIM viste hun seg kanskje ikke helt optimalt, men godt nok til at hun dro med seg BIR'et faktisk :D. Jeg var litt paff der og da, men veldig glad - selv om det da kom til å bli en laaaaang dag :). Man liker jo å vinne, må vite... :aww:

I gruppa hadde jeg ikke de helt store forhåpningene. Hun liker jo ikke å stå i oppsamlingsringen med andre hunder tett på seg - da melder hun seg litt ut - men jeg fikk jobbet ganske bra med henne, gikk litt ut av "lineup'en" så hun ikke ble så trykket, også fant jeg ut at hun står mye bedre om jeg stiller henne "motsatt" vei - så i forståelse med hun som stod bak oss, var det greit at jeg snudde henne mot dem. Da stod hun veldig pent faktisk :). Inn i gruppa var hun kanskje litt knyttet i starten, og dommeren hadde ikke tenkt å plukke oss ut for han gikk bare forbi - men så kom han tilbake og plukket oss ut i semifinalen like vel - og etter det tødde hun opp mer og mer og endelig fikk hun vist sitt potensiale i gruppesammenheng også :). Hun løp som om hun hadde fanden i hælene *ler*, og ble belønnet med en 3. BIG :). Det føltes deilig :D

Det ble en bra start på utstillingsåret for vår del, dette, og det var jo kjekt, for fallhøyden var jo ganske stor etter fjorårets suksess liksom :)

Tusen takk :D Veldig hyggelig og hilse på deg også :) Å Milla er Milla, kan være litt hard til tider, og intens :P

Gratulerer med big3, så dere så vidt, men dere var i ringen samtidig som pyrren :D

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...