Siljesen Skrevet 27. April 2016 Rapporter Share Skrevet 27. April 2016 Jeg har kjøpt meg hus, som tilfeldigvis har dobbel garasje. Jeg lurte på om jeg skulle legge et slags gulvbelegg eller matter av noe slag på betonggulvet så jeg kan trene der om vinteren. Tenkte å sette opp store speil på den ene veggen så jeg kan jobbe med detaljer og pirk Det jeg lurer på er hva slags underlag som kan egne seg, uten å koste skjorta? Jeg har undersøkt kunstgress, men en jeg traff hadde prøvd det selv og den gled veldig på betonggulv. Jeg er derfor usikker på hva slags materiale som egner seg. Er det noen som har forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 27. April 2016 Rapporter Share Skrevet 27. April 2016 Det første jeg tenkte på er sånt de har på styrkerommet på treningssenteret, ikke at det var til hjelp Edit: noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 27. April 2016 Rapporter Share Skrevet 27. April 2016 Sånne ruller med gummimatter ment til stall og fjøs kan kanskje passet bra? De tynneste er ikke alt for tunge å løfter bort, og de tåler at det står biler parkert oppå og er fine å bare spyle av om det trengs. Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 27. April 2016 Rapporter Share Skrevet 27. April 2016 Må jo få kunstgresset til å ligge i ro på noe måte Kunstgress er jo så digg å trene på, særlig på vinteren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. April 2016 Rapporter Share Skrevet 27. April 2016 Gummimatter med kunstgress oppå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts