Gå til innhold
Hundesonen.no

Sele som ikke vrir seg, til tur


Poter
 Share

Recommended Posts

Måtte titte innom Minipina for å se de forskjellige modellene ettersom Lyn har tenkt å få seg sele etterhvert, heihå for noen priser [emoji52]

Bikkja mi har makulert selen to ganger nå og det har bare vært å sende den inn til rep.

Ufattelig god sele. Jeg har seriøst prøvd alle seler som er laget det er å få tak i i Vestfold fylke og ikke en satt mer enn litt ok på min hund. Nå har jeg en sele som sitter som et skudd og kommer til å holde like lenge som bikkja (hvis hun ikke eter den igjen). Anbefaler minipina og kommer alltid til å ha en sånn sele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte 800,- (inkl frakt og moms) for selen til Mirai, da sydde hun den i tillegg om fordi vi hadde målt den litt for stor, uten at det kostet noe mer. Syns det er like fint å gi pengene til noen som gir god service og er interessert, fremfor et stort selskap hvor selen uansett koster ganske mye :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er merkelig, men jeg tar det som en selvfølge at selen holder og at man får omsying om nødvendig når man bestiller på mål :) En 1000-lapp for en tursele er dyrt. Både om man ser på store merker og andre tilvirkere, til eksempel kjøpte jeg en kombinome på mål med ekstra tilpassing for under halvparten til Keo inkludert frakt, også omsydd.

For all del, trolig er godt alternativ til hva TS er ute etter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...