Elize Skrevet 3. April 2016 Rapporter Skrevet 3. April 2016 Hvilke ferdig slanke-godbiter finnes det? De må være myke. Vi har hittil brukt Frolic, men han legger så lett på seg. Siter
Guest lijenta Skrevet 3. April 2016 Rapporter Skrevet 3. April 2016 Royal Canine har noen. Matbutikken har agurk. Siter
Perfect Image Skrevet 3. April 2016 Rapporter Skrevet 3. April 2016 Tørk kyllingfilet. Sent fra min SM-G870F via Tapatalk Siter
Elize Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2016 Akkurat nå, lijenta skrev: Akkurat nå, lijenta skrev: Det er noe galt med siteringen når jeg bruker mobil her på forumet. Men uansett; Skal sjekke ut RC. Agurk egner seg for vår del dårlig som treningsgodbiter. Siter
Elize Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2016 Takk for tips om å tørke kylling selv, men er nå på jakt etter ferdige godbiter. Siter
Elize Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2016 Klarte ikke å finne noen myke godbiter fra RC, kun norn harde low fat godbiter vi har prøvd tidligere. Siter
Guest lijenta Skrevet 3. April 2016 Rapporter Skrevet 3. April 2016 Men hvorfor kan du ikke lage dem selv? Kylling er jo magert magre godbiter kjenner jeg ikke til siden jeg aldri har hatt behv for det. Kanskje lær deg og hunden til å bruke lek som belønning isteden Siter
Tekopp Skrevet 3. April 2016 Rapporter Skrevet 3. April 2016 Kjøp en liten sekk med slankefor fra royal canin? Liker ikke hunden det er det smaksgaranti. Sent fra min SM-G903F via Tapatalk Siter
Elize Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2016 Akkurat nå, lijenta skrev: Men hvorfor kan du ikke lage dem selv? Kylling er jo magert magre godbiter kjenner jeg ikke til siden jeg aldri har hatt behv for det. Kanskje lær deg og hunden til å bruke lek som belønning isteden Jeg har laget godbiter et utall gang tidligere, men litt lei og vil nå se om det finnes noen ferdige godbiter på markedet. Han er desverre ikke en hund som motiveres av lek, han er mer matmotivert. Siter
bardmand Skrevet 3. April 2016 Rapporter Skrevet 3. April 2016 Disse, kanskje? De har dem på Kiwi, bl.a., og mine hunder synes de er veldig gode. Kjøper gjerne sånne "strips, venison flavour", de er myke og lette å dele. https://www.purina.no/hunder/vare-merker/adventuros Siter
Elize Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2016 29 minutter siden, Tekopp skrev: Kjøp en liten sekk med slankefor fra royal canin? Liker ikke hunden det er det smaksgaranti. Sent fra min SM-G903F via Tapatalk Viste ikke at de hadde smaksgaranti, da skal det absolutt prøves ut. Siter
Elize Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2016 26 minutter siden, Pixie skrev: Frysetørka fisk ? Såg spennende ut, men usikker på om jeg vil at lommene mine skal stinke fisk. Siter
Elize Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2016 26 minutter siden, bardmand skrev: Disse, kanskje? De har dem på Kiwi, bl.a., og mine hunder synes de er veldig gode. Kjøper gjerne sånne "strips, venison flavour", de er myke og lette å dele. https://www.purina.no/hunder/vare-merker/adventuros Dette skal jeg sjekke ut om de har på nærbutikken vår. Siter
Elize Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2016 20 minutter siden, Pixie skrev: Dr. Clauders kanskje? De hadde jeg glemt av, de har jo noen sånne godbiter. Siter
Recommended Posts