Betty Skrevet 30. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2016 Knagger på soverommet og på badet, og gjestesenga brukes naturlig nok til både rene klær og passe rene klær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 30. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2016 Bretter det sammen og legger det på en stol. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 30. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2016 Jeg har tre stoler.... pluss et speil fra IKEA som står på gulvet med knagger bak. Jeg bruker mye turklær om igjen, men liker ikke å putte det inn i skapet, så her henger det konstant turklær bak det speilet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 31. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2016 Jeg bruker selvsagt turklær om igjen, altså! Tenk så slitt alt hadde blitt om det skulle blitt vaska hver gang det var møkkete, mtp at jeg har EN turjakke og to tynne turbukser. Her går jeg ofte helt skamløst rundt med en fin marinade av gjørme og potespor på beina. Slikt legges i lettere krøllete bretter nederst i hylla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 31. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2016 Har en liten haug på soverommet og en på badet, på gulvet. Turklær og ullgensere har sine egne oppbevaringsplasser (jeg vasker ikke ullgensere i nærheten av like ofte som bomull, de trenger ofte bare å luftes skikkelig). Var mye flinkere til å holde orden i klær når jeg hadde valp/frustrerende unghund i huset forøvrig, er bortskjemt med ei godt voksen frøken for tida, som ikke spiser truser/tskjorter og dreper gensere, så da blir man lat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 31. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2016 de havner over alt, bor hjemme i egen stue og sove rom Som oftest er de på buret eller i senga Stor seng og en person blir tomt så har de i senga Da jeg jobber i fjøs og går i fjøsklær eller i jogge bukse blir det lite mellom møkkete klær Men når jeg bodde for meg selv lå det klær over alt Vaska alt en gang i uka ca Fins ikke orden menneske i meg da :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 31. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2016 På badekareskantene og stellebordet til frøkna får ånden over meg hver helg, da rydder jeg enten på plass tilvake i skapet eller i skittentøyskurven. Vi vasker 4 maskiner hver helg, mørkt og lyst 60/90 grader og mørkt og lyst 40 grader, så i ukedagene kan det godt være litt rotete på badekaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 31. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2016 Over alt har en haug på badet, et par hauger på soverommet. Noen slengt i gangen, noen i senga - tja stort sett over alt Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pippin&Symra Skrevet 1. April 2016 Rapporter Share Skrevet 1. April 2016 Jeg lurer på hvor den haugen er på interiørblogger og visningsbilder? 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 1. April 2016 Rapporter Share Skrevet 1. April 2016 Jeg henger de på henger på klesskapdørene. Finnes nok mer ryddige måter å sortere det på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 1. April 2016 Rapporter Share Skrevet 1. April 2016 1 time siden, Pippin&Symra skrev: Jeg lurer på hvor den haugen er på interiørblogger og visningsbilder? Det står sikkert på samme sted som en hiver rot når en panikkrydder ved uanmeldt besøk. Inni skap og sånt f.eks, eller under ei seng dersom den har laaaangt sengteppe/sengkappe. Eller den boden som ikke er med på bildene, og er låst på visninger. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 1. April 2016 Rapporter Share Skrevet 1. April 2016 3 timer siden, Pippin&Symra skrev: Jeg lurer på hvor den haugen er på interiørblogger og visningsbilder? Photoshop 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. April 2016 Rapporter Share Skrevet 1. April 2016 Det som har hengeplass (bukser, skjørt, kjoler, noen jakker og skjorter) henger jeg tilbake igjen. Tenker det holder seg freshere sånn enn om det ligger i en diger haug på gulvet. Har en sittebenk i vinduskarmen som fungerer som mellomstasjon inntil jeg gidder å henge opp + for de tingene som jeg ikke henger opp (f.eks BH-er og joggebukse). Der ligger det sjelden mer enn 3-4 plagg, så syns det er innafor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. April 2016 Rapporter Share Skrevet 1. April 2016 7 timer siden, Pippin&Symra skrev: Jeg lurer på hvor den haugen er på interiørblogger og visningsbilder? Den flyttes rundt mens det tas bilder, slik at den aldri er med i bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 1. April 2016 Rapporter Share Skrevet 1. April 2016 1 time siden, Raksha skrev: Den flyttes rundt mens det tas bilder, slik at den aldri er med i bildet Nyyydelig vær her i dag, skjønner ikke hva folk klager på - det er dette som er ordentlig vår Så lurer på om jeg skal bygge kaninbur, rydde kjeller, vaske hus, eller gå tur... Først skal jeg lage meg lunsj da. Bonden er sendt til sivilisasjonen på shopping, jeg orket ikke tanken på å gå i butikker, og siden han mått for å hente medisiner, så kan jeg sende ham avgårde med god samvittighet (han har mitt bankkort da *fnis* ). Feil tråd, ass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. April 2016 Rapporter Share Skrevet 1. April 2016 9 minutter siden, SandyEyeCandy skrev: Feil tråd, ass. Oops, men bare halve innlegget da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 1. April 2016 Rapporter Share Skrevet 1. April 2016 Jeg har de på en stol faktisk. Men jeg kan også legge tilbake en genser som er brukt litt en dag men r elike "ren og pen" og uten noen lukt. Har en knagg også, hvor jeg kan henge noe på. Har jeg brukt en bukse en gang uten å være noe særlig ute, og den fortsatt er "ren", så legger jeg den tilbake i skapet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Jeg får ikke til å bruke klær mer enn en gang. Får det vare ikke til. Føler meg skitten da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Jeg har knagger til bukser (har blitt litt sær på bukser etter at jeg fikk stomi, så selv om jeg har flere bukser, så er det f.eks bare 1 bukse jeg syns det er ålreit å bruke på jobb - og siden jeg jobber bare 2 dager i uka, så har jeg ikke veldig dårlig samvittighet eller føler meg veldig skitten av å bruke den ene buksa på jobb 2 uker av slengen uten å vaske den ), gensere blir enten brettet sammen og lagt i skapet igjen, eller bretta sammen og lagt på hyllekommodedingsen som står ved senga mi. Jeg er egentlig ganske ryddig av meg, selv om det ikke alltid ser sånn ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Ble nettopp inspirert av denne tråden til å ta et oppgjør med de 3 stolene! *brette klær* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Jeg har trådskuffer i ett skap hvor de øverste trådskuffene er brukt til sengetøy og håndlklær mens de nederste brukes til klær som ikke er så skitne at de havner i vaskemaskinen. Synes det funker fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Jeg putter det tilbake i skuffen. Føler ikke det er skittent før det er skittent, og hvis det er skittent så havner det i skittentøyskurven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Jeg vasker stort sett alle klær etter én gangs bruk. Med småbarn i hus blir vi møkkete hele gjengen, både av å være i/hente i barnehagen og å spise Men de sjeldne gangene klærne kan brukes igjen, henger jeg dem på knagger på badet. Jeg er superryddig, blir stressa av rot 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts