Caroline Skrevet 30. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2016 27 dager siden første paring. Tredje dagen på rad med dårlig matlyst, og jeg tror ikke hun klarer å snike seg unna at fasongen er litt forandra. Dette er vel første gang i hennes liv at hun er bredere enn Tibra over ryggen sett ovenfra. Dette ble tatt for 18 dager siden Og i dag 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 31. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2016 Hun er så vakker! Jeg gleder meg til å se små gjetervalper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 31. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2016 Takk, vi gleder oss veldig vi også. Jeg veide henne på tirsdag, men det var på en annen klinikk enn der jeg veide henne til startvekt, så jeg stoler ikke helt på tallene, da de ofte viser veldig ulikt. Hun var ihvertfall 20,2 kg da, så får jeg heller dra på samme sted neste gang for å veie. I dag er det 4 uker/28 dager siden første paring, så da er det tid for å måle igjen også. Vi startet med 55 cm som utgangspunkt, og i dag måler hun 59 cm rundt midjen. Må jo skryte litt av den vordende moren som fikk enda en årspremie i går på årsmøtet til den lokale hundeklubben (LOHK), nemlig årets brukshund, spor Hun ble også årets brukshund i ASKN (aussieklubben), og året før ble hun årets utstillingshund. 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 31. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2016 Nyyydeliiii Aussie. De er så fine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 7. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2016 5 uker siden første paring - 62 cm i midjeomkrets Vanskelig å få fram magen på bilder, men det er tydelig både i utseende og atferd at hun er drektig, og hun som er så gira på å jobbe blir faktisk innmari fort sliten om dagen. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 7. April 2016 Rapporter Share Skrevet 7. April 2016 Akkurat nå, Caroline skrev: 5 uker siden første paring - 62 cm i midjeomkrets Som Marilyn Monroe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 7. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2016 Akkurat nå, Turb skrev: Som Marilyn Monroe Var det hennes midjeomkrets? Tonks og jeg har snart samme, haha! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 12. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2016 Gravida var på vekta i går, og den viste at hun har gått opp nøyaktig 2 kg på de to siste ukene, og jeg har fortsatt ikke gjort noen endringer i fôrmengden. Neste måledag er først på torsdag, men jeg tok en snikmåling i dag, som viser 4 cm økning fra forrige torsdag. Det begynner allerede å bli fullt, så jeg må si jeg er spent på fasiten! Bilde fra søndag, litt bedre enn det forrige. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. April 2016 Rapporter Share Skrevet 12. April 2016 Tenk disse her, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2016 Fikk endelig gjort ferdig denne (tilgi FB-kvaliteten), for i dag fikk jeg resultater fra DNA-testene til Tonks. Deilig at hun er fri for HC/HSF4, for da er valpene genetisk fri for det 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2016 6 uker, dvs. fortsatt 3 igjen Midjeomkrets: 68 cm Har prøvd å øke på maten, men hun vil ikke ha mer enn hun pleier å få, og jeg har måttet kjøpe vom for å få henne til å spise i det hele tatt. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 18. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2016 2 uker og 2 dager igjen! FIkk veid henne igjen i dag, og hun veier nå 23,8 kg. 1.6 kg opp fra forrige mandag, og totalt nesten 4,5 kg økning... Hun ser seriøst ut som ei kule, og nå har hun fått innvilget permisjon, for det er ikke mye trøkk igjen på trening. Bare turer nå fram til termin. Nytt bilde kommer på onsdag når det er 2 uker til termin 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. April 2016 Rapporter Share Skrevet 18. April 2016 Herregud så stor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 Hun må jo ha hundre valper! Minst! Tjukka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 Skikkelig tjukkeboll!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2016 7 uker/49 dager siden første date. Nå synes hun det meste er tungt, og har fått innvilget permisjon fra alt som heter trening og lange turer. Mageomkrets: 73,5 cm. 1 uke etter paring vs i dag 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 21. April 2016 Rapporter Share Skrevet 21. April 2016 Hun ser ganske stor ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2016 Hun ser enorm ut når man ser henne live. Synes ikke like godt på bilder Stakkar liten, hun som har vært slank og sprek hele livet, det er uvant for henne at alt er så tungt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. April 2016 Rapporter Share Skrevet 21. April 2016 Haha tjukka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 25. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2016 Dagens vekt: 25 kg Det er omtrent 5,5 kg mer enn hun veier normalt. Vi er på dag 53, så da er det bare 10 dager igjen! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. April 2016 Rapporter Share Skrevet 26. April 2016 Hun er så søt og bollete! Ser litt lost ut, stakkars. "Hvordan blei det sånn her? Orker. Ikke. Gå..." Og med den lille halen som vipper sånn glad opp bak. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 26. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2016 7 minutter siden, SandyEyeCandy skrev: Hun er så søt og bollete! Ser litt lost ut, stakkars. "Hvordan blei det sånn her? Orker. Ikke. Gå..." Og med den lille halen som vipper sånn glad opp bak. Det er litt sånn hun oppfører seg også, men plutselig glimter hun til og får lyst til å gjøre ett eller annet, f.eks. plukke opp en apport og avlevere, eller litt hals, som hun fikk lov til å demonstrere på gårsdagens trening. Det synes hun er stas, og da orker hun, men ikke så innmari lenge, akkurat Ikke akkurat fantastisk kvalitet, men her er bolla fra i går (for de som ikke følger oss på Instagram). 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 28. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2016 Dagens bolle. Hun har nå tatt igjen både Marilyn Monroe og meg i midjeomkrets med god margin, og måler 79 cm rundt magen, mot 55 ei uke etter paring. Hun har mista nesten all pelsen under magen, så det ser nok ikke så ekstremt ut som det ville gjort med pels på. Det spreller ihvertfall godt inni der, og nå klarer jeg nesten ikke vente på å få møte de som bor inni der De neste dagene skal vi bygge rede, og hun skal få en siste spabehandling, så hun ser litt fresh ut, og jeg slipper å plage henne med kloklipp og poteklipp den første uka med valpene. 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 28. April 2016 Rapporter Share Skrevet 28. April 2016 Det är så spännande! Fine lille Tonksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. April 2016 Rapporter Share Skrevet 28. April 2016 Hhahaahhahaha, hun blir mer og mer corgi! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts