Lola Pagola Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Hadde fri, og tenkte jeg skulle være med på EFIT for en gangs skyld, men mistet motivasjon utover dagen og det ble bare slurv Driver med ett bilde om dagen i ett år da, så tilgir meg selv. 10 Casper vil inn og ha frokost etter å ha tisset i 2 sek. 11 Leser at Baltikum er tilbake, etter å ha vært borte tydeligvis. Drikker kakao. 12 Casper merker at det skal skje noe, og venter foran døra. 13 ut på tur med to venner og 4 hunder. Viktig å kjøre hver sin bil snakker om å reise til Baltikum i nærmeste fremtid. Obligatorisk gruppebilde. 14 hjemme fra tur, registrer at jeg snart må gjøre noe med rustflekken på min elskede bil. Som egentlig ikke er så stor enda, den bare renner. 15 soner. Bortsett fra at det står klokken 19 på dataen, så her har jeg jo gått surr. Aner ikke hva jeg gjorde klokken 14. Aner ikke om noen av disse bildene er i riktig rekkefølge nå faktisk 16 og utover. Glemmer å ta bilder men skjer ikke noe som er verdt dokumentering uansett. 20+ går en liten tur, snakker i telefon hele veien så da ble det ikke noe bilde. 21 ser på en av mine favorittfilmer, Mars attacks! Netflix og ikke noe chill utover kvelden. 12 Siter
Cloudberry Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Så koselig og søt Casper var på siste bildet Siter
LØJ Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Kjempe lekre sort-hvitt bilder!! Og selvfølgelig fiiineste prikkedyret Siter
Toril Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Spiller ingen rolle om rekkefølgen ikke stemmer når hoved motivet er så flott!! Siter
Tekopp Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Fine Casper ? Og Tallinn er et fint sted å reise til i noen dager. Bitteliten hovedstad dog. Sent fra min SM-G903F via Tapatalk Siter
MegaMarie Skrevet 3. Februar 2016 Rapporter Skrevet 3. Februar 2016 Veldig fine bilder Likte spesielt kakao og lese avisen bildet! Og jeg fikk lyst på kakao, så kos å drikke det på morgenen! Slår meg aldri inn å drikke kakao utenom på skitur på vinteren og på kalde høstkvelder. Siter
Recommended Posts