Monab88 Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Skrevet 23. Januar 2016 Hvordan har det gått med folket? Vi fikk full pott! Nora ble BIR, Jäger BIM og PyttPytt 2. beste hannhund 17 Siter
Siri Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Skrevet 23. Januar 2016 Grattis så mye med superduper start på året . 2 Siter
Shlush Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Skrevet 23. Januar 2016 Phoenix debuterte som junior og slo til med BIR :-) står og venter på gruppa nå. Gøy 18 Siter
Guest Jonna Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Skrevet 23. Januar 2016 Murphy BIR valp Skessa- Excellent Talli - BIM og BIR veteran (Talli ser svak ut i ryggen, men for tiden er hun faktisk overtrent i bakparten og den er "overdimmoensjonert... sykt men sant.) Siter
Belgerdama Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Skrevet 23. Januar 2016 Gratulerer så mye til alle Siter
Snøfrost Skrevet 23. Januar 2016 Rapporter Skrevet 23. Januar 2016 Gratulerer så mye til alle med flotte resultater! Siter
Monab88 Skrevet 24. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 Vi er ganske fornøyde i dag også 25 påmeldte bernere (10 av de championer), Nora ble beste tispe og BIM, Jäger ble 2 beste hannhund og PyttPytt ble 3 beste hannhund Stilte også en bernervalp som ble BIR av 10 valper! BIR og BIM bilde av Jäger og Nora fra i går, tatt av JeanetteH 12 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 24. Januar 2016 Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 Utstillingshunden min er tilbake og var helt fantastisk morsom å stille på lørdag! Vant championklassen og blei slått av en flott veterantispe på 8 år i beste tispeklasse. Vår kjære Raiden (som alltid føler han bør være kjæreste til knertis, hehe) blei BIR og tok sitt første cert! Min morsomste opplevelse på utstilling noensinne fant også sted: Dommeren tok pause, jeg ropte "alle inn!!!" og brått var det nærmest som en shiba flashmob fant sted, der vår røde brigade på 5 shibaer storma ringen, styrtøvde i 4 minutter, og storma ut igjen da jeg så dommeren komme. Jeg var også "innkaster" i de tre første oppsamlingsringene, og løp for å hente både aussien, berneren og en av de små terrierne. 10 Siter
Stine Skrevet 24. Januar 2016 Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 Tuva ble nr 1 i champion og 3 beste tispe Det burde hun ikke blitt Jeg har ihvertfall lært at man går ikke 13 km på ski før en utstilling, makan til daff bikkje a gitt Så mange unge og freshe staffer det er så kommer gamla som daffer rundt i ringen og plasserer seg For første gang fikk vi på kritikken at hun mangler pels bak, ehm bikkja er fullstendig nedrøyta og ser ut som en elg bakfra 8 Siter
Guest Jonna Skrevet 24. Januar 2016 Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 BIR på Murphy i dag også. Og for første gang kjente jeg litt på skuffelsen av å ikke bli plassert i gruppen med henne Jeg syns liksom hun er bedre enn det. Men sånn er det nå Siter
Toril Skrevet 24. Januar 2016 Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 Gratulerer masse til alle ihop!!! Siter
Monikawt Skrevet 24. Januar 2016 Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 Gratulerer så mye alle sammen! var der i dag for å se, og så både @JeanetteH, @Monab88 og så tror jeg jeg så @Stine føler meg som en stalker akkurat nå.. 2 Siter
Shlush Skrevet 24. Januar 2016 Rapporter Skrevet 24. Januar 2016 Stilte Phoenix i dag og med flat rød som resultat :-) Nico ble BIM i dalmisringen :-) 6 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Skrevet 25. Januar 2016 14 timer siden, JeanetteH skrev: BIR på Murphy i dag også. Og for første gang kjente jeg litt på skuffelsen av å ikke bli plassert i gruppen med henne Jeg syns liksom hun er bedre enn det. Men sånn er det nå Så dere i gruppa akkurat idet dere kom løpende rundt, og ja, hun er LEKKER! (Og så stor plutselig! ) På 23.1.2016 at 3:09 PM, Shlush skrev: Phoenix debuterte som junior og slo til med BIR :-) står og venter på gruppa nå. Gøy Sto utenfor oppsamlingsringen med BIR shiba og så dere komme inn. Kjente ikke igjen hunden, og nå skjønner jeg hvorfor, men tenkte at han var flott! Siter
Caroline Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Skrevet 25. Januar 2016 Moira fikk med seg 2 x cert og 2 x BIR, og er dermed fullcertet på småcert Bildet er tatt av JeanetteH 2 Siter
Shlush Skrevet 25. Januar 2016 Rapporter Skrevet 25. Januar 2016 1 time siden, SandyEyeCandy skrev: Så dere i gruppa akkurat idet dere kom løpende rundt, og ja, hun er LEKKER! (Og så stor plutselig! ) Sto utenfor oppsamlingsringen med BIR shiba og så dere komme inn. Kjente ikke igjen hunden, og nå skjønner jeg hvorfor, men tenkte at han var flott! Så gøy :-) Litt synd han ikke ble plassert i gruppa da, det hadde vært gøy. Men men :-) og litt kjipt at han ikke fikk certet pga brukskravet, men kommer flere muligheter. 1 Siter
Recommended Posts