Guest Kåre Lise Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Skrevet 28. Desember 2015 Noen som har sett? Svak for sånt som jeg er syns jeg selvfølgelig den var bra, plotet trekker nok noe ned men Max var jo bare helt fantasisk. Prøver fortrenge at han ikke er en GSD.. Ser desverre ut som den bare er for salg, ikke streaming/leie enn så lenge. Siter
Turb Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Skrevet 28. Desember 2015 Har sett den - fant den på en streamingside på nettet. Veldig fin hund, men plottet var dårlig... Siter
Anette Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Skrevet 28. Desember 2015 Har sett den og syntes den var bra om jeg bare så hunden og ikke fikk med meg så mye vites ikke :lol: Siter
TrasselTrollet Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Skrevet 28. Desember 2015 Såg den och blev djupt besviken... Siter
Kristiin Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Skrevet 28. Desember 2015 Hvor får man sett den? :) Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Skrevet 28. Desember 2015 Google play / iTunes. Jeg måtte kjøpe, fant den aldri til streaming eller leie. Siter
SaraSL Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Skrevet 28. Desember 2015 Du kan se den på streaming Siter
rosinbolle Skrevet 29. Desember 2015 Rapporter Skrevet 29. Desember 2015 Er det ikke en malle/schæferblanding? :) Har lyst til å se den, men kun pga hunden. Regner med at det er en klassisk amerikansk tåreperse full av klisjeer. ;) Siter
Gjest Skrevet 29. Desember 2015 Rapporter Skrevet 29. Desember 2015 Den er tilgjengelig ombord hos SAS hvis du flyr long haul med de Jeg satt og grein på tur hjem fra Hong Kong - lettrørt når det handler om kjærleik til hund? Nææææh Den er full av klisjeer og dårlig plot, men hundefilm = søt og hyggelig allikevel. Siter
Ozzy Skrevet 9. Januar 2016 Rapporter Skrevet 9. Januar 2016 Ligger til leie på Viaplay. Sett den nå, fin film men bare pga Max Siter
Nathalie_ Skrevet 10. Januar 2016 Rapporter Skrevet 10. Januar 2016 Jeg likte filmen, hvis vi ser bort i fra at de hundene som spilte max byttet på alt for ofte Leide den på altibox Siter
Carpediem Skrevet 10. Januar 2016 Rapporter Skrevet 10. Januar 2016 Kjøpte den på cdon, men ser at den er å få lånt i altiboks også. Ikke den beste filmen jeg har sett, og den er forutsigbar. Men helt ok, og tårene sitter løst når jeg så den. Siter
Justisia Skrevet 10. Januar 2016 Rapporter Skrevet 10. Januar 2016 På 29. desember 2015 kl. 13.54.37, rosinbolle skrev: Er det ikke en malle/schæferblanding? Nei, er ren malle. Max ble spilt av fem stykk maller: Carlos (agilityhund), Pax (narkohund), Dude, Jagger og Pilot . Det er en klassisk amerikansk tåreperse full av klisjeer ja. Siter
Recommended Posts