Gå til innhold
Hundesonen.no

Ubrukte og demovarer selges - Back on Track + Ruffwear


Anette
 Share

Recommended Posts

Hei. Har endel ubrukte og demovarer som vi selger unna. Mye er bestilt inn til kunder, ikke hentet eller feil størrelse - se kommentar på hvert bilde. 

All inntekt går rett til fondet for at jeg får operasjon i barcelona . Kjøper betaler frakt om det ikke evnt hentes i forbindelse med romjulutstillingen ol. 

 

Ruffwear kjøledekken - Størrelse medium (bryst størrelse 69-81cm) - nypris 599 - selges for 300! helt ubrukt - kjøpt inn til kunde og ikke hentet

5675dc18a9a62_2015-12-1923.13.06.thumb.j

Ruffwear Approach kløv - størrelse medium (bryst størrelse 69-81cm) - nypris 1149 - selges for 700! helt ubrukt - kjøpt inn til kunde og ikke hentet

5675dc473f0d1_2015-12-1923.12.41.thumb.j

Back on track hasebandasje til framben størrelse small. Har to stk - Nypris 200 - selges for 100! Helt ubrukt - kjøpt inn til kunde og var feil størrelse. - SOLGT

 

Back on track nettingdekken størrelse 49 - nypris 660 - selges for 500! Kun prøvd på - kjøpt inn til kunde og prøvd på.  SOLGT

 

Back on track knebeskyttelse - størrelse medium (39-43 cm omkrets) - Nypris 320 - selges for 250! Fikk for mange - SOLGT 

 

Back on track ryggstøtte  ny variant - størrelse medium (75-100cm) - Nypris 559 - selges for 300! Fikk for mange - SOLGT

 

Back on track fleecebandasjer - 2 pk - har 2 stk! Nypris 559 - selges for 300! Feilbestilt for kunde.

5675d9c0cae34_2015-12-1923.11.30.thumb.j

Gresshoppa fleecesokker med såler - størrelse small - 2 pakker helt nye! passet Lani i størrelse - Nypris 375 per pakke - selges for 300 per pakke. - en pakke igjen!

56708f8c49bbb_2015-12-1522.57.28.thumb.j

Gresshoppa foret dress i størrelse 45 og 50 - bare prøvd på! - Nypris 979 - selges for 499! 
"
Comfort varemdekken fra Gresshoppa er foret med fleecefor og har softshell ytterst som gjør den varm, vind og vanntett. Sterk og klar farge gjør hunden din godt synelig i terrenget. Med glidelås på ryggen, vil denne tettsittende dressen dekke magen godt. Den tette passformen gjør at kvist og lyng til å kommer inn under dressen eller at den henger seg opp i vegitajsonen. Målene er oppgitt som rygglengde fra nakke til halefeste. "

56708f8f8c701_2015-12-1522.57.46.thumb.j

33058_Gresshoppa_Comfort_varmedekken_sof

Endret av Anette
oppdatert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anette skrev:

 

Back on track hasebandasje til framben størrelse small. Har to stk - Nypris 200 - selges for 100! Helt ubrukt - kjøpt inn til kunde og var feil størrelse.

 

Tror du disse passer str Harly? 

Isåfall vil jeg gjerne kjøpe de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anette skrev:

 

Back on track hasebandasje til framben størrelse small. Har to stk - Nypris 200 - selges for 100! Helt ubrukt - kjøpt inn til kunde og var feil størrelse.

 

Tror du disse passer str Harly? 

Isåfall vil jeg gjerne kjøpe de [emoji4]

Om du ser på bildene i posten over så tror jeg det. Festet den normalt på også på maks (uten overlapp) og da får t fingeren imellom. Harly har vel ikke såååå store ben.

Valpis er snart lani size i poter, ikke helt i benstamme [emoji14]

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anette skrev:

Om du ser på bildene i posten over så tror jeg det. Festet den normalt på også på maks (uten overlapp) og da får t fingeren imellom. Harly har vel ikke såååå store ben.

Valpis er snart lani size i poter, ikke helt i benstamme emoji14.png

 

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

 

 

Ups, fikk ikke med meg den posten! Da passer de helt sikkert, vi tar de! :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anette skrev:

Passet lani helt greit, valpis druknet i den. om det gir en referanse :) 

Hmm tror aldri jeg så hvor stor Lani ver, men husker størrelsen Issi, er de ca like store? Mener Jatzy er litt større en hva Issi var. Yoshi er jo hest i forhold, med 61 cm i høyden. Er veldig interressert i den kløven dersom den evnt hadde passet. Du skal ikke til vestfold i jula da? ;) Så kunne vi prøvd den på osv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anette skrev: Passet lani helt greit, valpis druknet i den. om det gir en referanse [emoji4] 

Hmm tror aldri jeg så hvor stor Lani ver, men husker størrelsen Issi, er de ca like store? Mener Jatzy er litt større en hva Issi var. Yoshi er jo hest i forhold, med 61 cm i høyden. Er veldig interressert i den kløven dersom den evnt hadde passet. Du skal ikke til vestfold i jula da? [emoji6] Så kunne vi prøvd den på osv.

 

Issi var mindre enn lani. Så kan nok hende den passer yatzy. Møter mamma på juleaften evnt. Men skal ikke ned selv :)

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Belgerpia skrev:

Gresshoppa - er det dress med bein og vil det minste passe puddel?

Er dress med bein, og snøring i bunnen av bena også. Vet ikke størrelsene på puddlene dine men minste jeg har liggende er rygglengde 45 :)

På valpis ble den for snau og nå har hun vokst helt ut :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...