Hundebasillen Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Jobber i en dyrebutikk, og nå har vi fått inn noe som heter MoorLiquid myrsaft fra Lupo San. Vet det skal hjelpe på både magesjau og opptak av diverse. Men jeg prøvde å finne noen som hadde erfaring med bruk av dette, å det viste seg å være vanskelig. Er det noen her som har prøvd å bruke myrsaft til hund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Høres mest ut som humbug for min del... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Myrsaft som skal hjelpe på magesjau? For å få det da, eller? For myrvann pleier da ikke å være det sunneste vannet man drikker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundebasillen Skrevet 10. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Nei det var det jeg og tenkte. Vært borti det før? har pratet med 1 kunde som mener at det funker kjempebra, men hun virket ikke som hun hadde så mye peiling generelt om hund, så blir skeptisk selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Myrvann klarer vel bikkjene å drikke sjøl [emoji14] 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Vi har sånt gratis i skogen, vi, og min hund klare å både drikke det, og bade i det, helt selv? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Jeg tenker som de andre, men det betyr jo ikke at produktet ikke virker nødvendigvis. Jeg ser på innholdsfortegnelsen at det er jo mye stoffer oppi der, om de har kommet fra myra alle sammen eller ikke vet jeg ikke, men så lenge de er der så kan det jo godt hende at produktet har en viss effekt på noen ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Wild guess: de har leire på boks? Leire hjelper jo ved magesjau...ish. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Kjøp kulltabletter og canicur/zolac. Like bra, dokumenter og antageligvis billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene_S Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Herrefred og bevare Leste på nettsiden til produsenten (måtte oversette fra tysk, husker lite fra skolen, gitt). Makan til hippie! Her skal verden reddes ved hjelp av sølevann. Jæjæ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Hmmm, kanskje dette er grunnen til at bikkja elsker sånt møkkavann? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Er det noen som vent hva rent faktisk er i pakka? Jeg ble fryktelig nysgjerrig nå Er det VANN-vann? Eller noe tørt materiale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Ingredients: Pure water from the moors, fennels. Det er et pulver.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 http://m.zooplus.co.uk/detailsInfo/shop/dogs/dog_health/luposan/liquid/13178#description Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene_S Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 18 minutter siden, Lillekrapyl skrev: Ingredients: Pure water from the moors, fennels. Det er et pulver.. For ikke å glemme: Additives:Nutritional dietary additives:Silica 6.70%, iron 1.14%, aluminium 0.12%, calcium 5.50% magnesium 0.40%, phosphate 0.22%, ether extract 1.27%, water insoluble nitrogen 0.75%, highly water soluble proteins 1.35%, poorly water soluble proteins 4.20%, not present as sulfate sulfur 0.43%, carbonic acid 2.58%, oils and resins 19%, Water-soluble organic substances 8.21%, humic acid 13.10%, Humic substances present 4%, Humin and lignin 13.90%, sodium 0.35%, hemicellulose 1.65%, cellulose 2.95%. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Ja.. Nei, hva skal en si. Høres ikke ut som noe jeg ville brukt penger på :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Så... vann med fennikel? Har sett at fennikel kan hjelpe på magetrøbbel hos mennesker, men skulle jeg prøvd det selv hadde jeg definitivt kjøpt en fennikkel fersk i butikken. Sikkert MYE billigere også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene_S Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 2 minutter siden, Pixie skrev: Så... vann med fennikel? Har sett at fennikel kan hjelpe på magetrøbbel hos mennesker, men skulle jeg prøvd det selv hadde jeg definitivt kjøpt en fennikkel fersk i butikken. Sikkert MYE billigere også Evt henta litt vann i en sølepytt og blanda med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 5 timer siden, Lillekrapyl skrev: Ingredients: Pure water from the moors, fennels. Det er et pulver.. Hvordan kan et pulver være "pure water"? Vannsalt? Brent vann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 12 minutter siden, Kangerlussuaq skrev: Hvordan kan et pulver være "pure water"? Vannsalt? Brent vann? Vann og pulver? Trodde alternativbevegelsen hadde problemer med aluminium, gjelds tydeligvis ikke for egen vinning, eller greit å ha i dyra alt går i grisen?Naturlig aluminium? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2015 11 timer siden, Joachim skrev: Vann og pulver? Trodde alternativbevegelsen hadde problemer med aluminium, gjelds tydeligvis ikke for egen vinning, eller greit å ha i dyra alt går i grisen?Naturlig aluminium? Så det kommer med pulver og vannflaske? Nå er jo vitenskapen også noe i mot aluminium, men nei, det finnes ikke Al i myrer så hvorfor de har det i pakken med det rare i vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 11. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2015 6 minutter siden, Kangerlussuaq skrev: Så det kommer med pulver og vannflaske? Nå er jo vitenskapen også noe i mot aluminium, men nei, det finnes ikke Al i myrer så hvorfor de har det i pakken med det rare i vet jeg ikke... Det med pulver dukket vel opp i forbindelse med noen som skrev over: Ingredients: Pure water from the moors, fennels. Det er et pulver.. Best kanskje å gå til kilden, myra selv.. http://www.luposan.de/nahrungsergaenzungsmittel_fuer_hunde/moorliquid/ Så tolker jeg det til 99% myrgugge, tørket (redusert) til en fuktighet på 80%. Compositiondried 99% liquid Moor, 1% and ground fennel Ingredients Crude protein 1%, crude fat 0.26% Crude fiber 4%, crude ash 0,4%, moisture 80% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 11. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2015 18 timer siden, Pixie skrev: Så... vann med fennikel? Har sett at fennikel kan hjelpe på magetrøbbel hos mennesker, men skulle jeg prøvd det selv hadde jeg definitivt kjøpt en fennikkel fersk i butikken. Sikkert MYE billigere også Fenikkel er supert mot magetrøbbel ja. Det finnes i kapsler, eller kan kokes som te (ikke godt, men fungerer). :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts