Frida og fuglehundene Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2015 09.00 - 10.00 Glemte å ta bilde da vi akkurat hadde stått opp, men vi var omtrent så trøtte da 10.00 - 11.00 Trene med Livegym 11.00 - 12.00 Ut på tur, det var nesten ti minus da vi gikk ut, så gutta fikk på dekken som de kan ha på til/fra der kan løpe løs så musklene holder seg gode og varme 12.00 - 13.00 Vi har fine turområder, som omtrent bare blir brukt av oss og en nabo vi ofte går tur med Bare fordi de er fine 13.00 - 14.00 Plutselig møtte vi naboen, og Bris fikk leke med bestevenninnen sin, Sara, en strihåret vorsteher 14.00 - 15.00 Vi er fortsatt ute på tur 15.00 - 16.00 På vei hjem 16.00 - 17.00 Hengt opp julegardiner siden jeg jobba hele helga og ikke orker å bytte fra advent til jul siden jeg er hos mamma store deler av jula 17.00 - 18.00 Middag, og det er visst to andre som vil ha også (Og ja, Bris bruker å sovne slik ) 18.00 - 19.00 Slappe av, utslitt etter all den friske lufta og 7 dager på rad med jobb/praksis 19.00 - 20.00 Bris ville ligge i fanget. Han har så fin måte å legge seg på, for han virker redd for å tråkke på meg, så han går helt inntil meg, og begynner å legge seg "i lufta" og akkurat da må jeg ta han i mot og løfte han over på meg, hehe 20.00 - 21.00 Isak har også slike grasiøse sovestillinger 21.00 - 22.00 Bris sier det er natta. Første gangen han sa i fra var klokka fem, men jeg synes det er litt tidlig å legge seg da 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2015 For et herlig turområde! Og gutta er jo fine som alltid 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 2. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2015 2 minutter siden, Stine skrev: For et herlig turområde! Og gutta er jo fine som alltid Ja, det er kjempefint! Vi gikk opp på en "topp", eller, det er toppen før toppen, hehe Men det tok jeg ikke med bilde av, der var det strålende sol og tre lykkelige hunder! Det er mil på mil med skog her, og man kan gå og gå hele dagen om man vil det :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2015 Skallesofapute!! Å, den var herlig :-) Hvor fant du den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 2. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2015 2 timer siden, Pixie skrev: Skallesofapute!! Å, den var herlig :-) Hvor fant du den? Kremmerhuset i fjor Men de har på ebay også, venter på noen nå som matcher den nye veggfargen litt bedre :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 3. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2015 Skulle ønske jeg hadde sånne øde turområder rett i nærheten Fine gutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 3. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2015 28 minutter siden, jma skrev: Skulle ønske jeg hadde sånne øde turområder rett i nærheten Fine gutter! Ja, vi er veldig heldige, enda er de bare 1 km fra riksveien også! Finnskogen <3 Hehe Gutta sier takk for komplimenter! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2015 Fineste middagsselskapet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 4. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2015 4 timer siden, LØJ skrev: Fineste middagsselskapet Hihi, ja de er ganske søte når de gjør seg til Spesielt Bris når han glemmer å tigge og sovner i den stillingen, og ryggen blir skikkelig svai og beina svikter, haha :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts