Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

3 timer siden, JeanetteH skrev:

Altså Troya har INGEN intimsone. Så for hennes del handler det om at "det man er glad i sitter man på" :P 

Hvis grisungen til Belgerpia er en rasetypisk fralle, så tror jeg kanskje det er en bulldogg-greie, for hun sitter på ting hun er glad i hun også :lol: 

2 timer siden, Lillekrapyl skrev:

Og sånn apropos billig julemat

–Ribbe som er billigere enn hundemat, bygger ikke stolthet til norsk matkultur,det er etter min mening nesten en fornærmelse mot både produsenter og forbrukere, sier Sundqvist.

1 time siden, Monab88 skrev:

Noen som vet om en dyrlege i Akershus som er spesielt flink på øyne?

Kristin Lange på Jessheim skal være flink. Hvis det ikke er akutt, kommer Ernst Otto Ropestad til Sørum og Fetsund veterinærklinikk 4 januar, han skal også være flink :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nye gratis fisker siden karet mitt døde når jeg kjøpte fisk på dyrebutikken - happy :ahappy:

Nå har jeg to maller som farer rundt og rydder og itty bitty babyen som gjemmer seg for de :lol:

 

Også er jeg lei av å vente men det er en hel måned til før jeg har time... klarer nå knapt å reise meg uten at det svimler - jiha! *reise seg sakte* :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Line skrev:

Hjørne gir mye mer plass, og man slipper det teite tomrommet bak buen :aww: 

Same shit, den er hjørne på baksiden og bue der du sitter :D

9 timer siden, Siri skrev:

Husk også at det finnes masse fine sofaer å få kjøpt brukt - man kan spare massevis av penger på det også. Jeg har vel knapt nok noe som helst splitter nytt i heimen - det meste er kjøpt brukt her, men jeg er jo ikke så himla opptatt av interiør heller, så det går liksom helt fint å shoppe på finn :) 

Men jeg orker ikke tanken på å besøke flere private hjem for å prøvesitte sofaer jeg ikke vil ha :P Jeg føler at jeg må kjøpe når jeg har kommet dit, men ikke alt er like godt å sitte i. Også må jeg få båret ut og finne tilhenger og drit, mens Bohus kan levere hos meg :D

8 timer siden, Sbtlita skrev:

Ulykkene står i kø. Iben har muligens ødelagt korsbåndet. Røngten på mandag så krysser fingrene mine for at det bare er en vridning :/ Nå spiser jeg godteri, potetgull, brus og syns fryktelig synd i Iben og lommeboka mi!

Æsj, god bedring til Iben, håper det ikke er så alvorlig.

Jeg er hjemme etter korøvelse fra 1800 til 2315, så råkjørte jeg til Jessheimsenteret som hadde nattåpent, og fikk hentet ut julekort og handlet en del mat. Hjemme kvart på ett, og måtte roe ned kropp og hode i sofaen før jeg kan legge meg. Jeg blir så høy på adrenalin og energi etter korøvelser. Dette var generalprøve før konsertene i helga, og jeg håper at jeg under konsertene ikke mister skjørtet som i dag, og ikke legger inn et heftig nys midt i Deilig er jorden. Skikkelig fnisete på slutten, kanskje ikke så rart med så lang øvelse og sliten kropp. Vi sang Carol of the Bells, hvor min stemme stort sett er Ding Dong Dong, og jeg kunne ikke tenke på annet enn om den sangen har vært brukt som soundtrack på en kondomreklame noen gang.

Når må jeg stå opp i morgen, om jeg skal rekke å bake cookies til å servere på julekonserten, pugge litt tekst som satt løst i dag, bade og føne to hunder, gå tur, shave, farge hår, dusje, gi kostymet antistatisk behandling, kjøpe Adele-billetter og surre litt rundt, før jeg må dra herfra klokka fire? 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker alle lurer på hvordan det går med Asti. Han ligger her med flere pelsløse steder og synes nok verden er litt urettferdig og smertefull. Fjernet tre kuler litt hist og pist, den ene likte ikke veterinæren når den ble delt, så den er sendt inn til analyse i England. Hvorfor sendes de så langt, kan ikke NVH sakene sine?

Ellers er vi nok rimelig glad for at guttevalpen er ferdig med sikkerhetskurs på sørlandet og vi slipper å stå opp så tidlig neste uke. Er ikke bra å ha for god tid på nett, har så mye på hjertet så tidlig da gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, 2ne skrev:

Hvis grisungen til Belgerpia er en rasetypisk fralle, så tror jeg kanskje det er en bulldogg-greie, for hun sitter på ting hun er glad i hun også :lol: 

 

Ja jeg lurer veldig på om det rett og slett er en bulledogg-greie :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Teserere skrev:

Så fin!

Har du vært på Norli :whistle:

 

Ikke vært på Norli, pakken er en eske med rosiner :P Var den eneste esken jeg hadde og pakket inn den for bilde sin skyld. Får vel kanskje pakke den opp igjen før jeg glemmer hva det er :P 

10 timer siden, Siri skrev:

Neida, såååå.... 
12339606_1222676974426176_49996702101882

Amigo joiner den klubben selv om han ikke er blandt oss lengre

Lofsdalen-045-1024x842.jpg

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, SFX skrev:

Men jeg orker ikke tanken på å besøke flere private hjem for å prøvesitte sofaer jeg ikke vil ha :P Jeg føler at jeg må kjøpe når jeg har kommet dit, men ikke alt er like godt å sitte i. Også må jeg få båret ut og finne tilhenger og drit, mens Bohus kan levere hos meg :D

Jeg har muligens vært veldig heldig med de to sofaene jeg har kjøpt på finn - den ene var både uprøvd og usett da jeg fikk den (selger kjørte den hjem til meg til og med), og den andre bare så jeg at var god å sitte i.... og bare måtte ha :lol: 

6 timer siden, SFX skrev:

Jeg blir så høy på adrenalin og energi etter korøvelser.

Å, det der sleit jeg også med den gangen jeg spilte i orkester! Ble skyhøy etter øvelser og sleit med å lande før jeg måtte legge meg. Men det er moro da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
1 time siden, JeanetteH skrev:

Ja jeg lurer veldig på om det rett og slett er en bulledogg-greie :lol:

Det er det......


....og sånn for øvrig - what's With the look? Æ'kke detta normalt?
405430_2299947393194_279458754_n.jpg.d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg kjøpte en kalender for å støtte det lokale musikkorpset, men håper hver dag at jeg ikke vinner dagspremien. Håndkrem, en måneds gratis trim på et treningssenter i en annen del av kommunen, lego osv. :lol:

 

I fjor vant jeg supernintendo med spill i en annen kalender :D Denne pennen er kanskje ikke fullt så kul, men gøy bare det å vinne da! :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Monab88 skrev:

Noen som vet om en dyrlege i Akershus som er spesielt flink på øyne?

Ernst Otto Ropstad er av de høyest utdannede innen øye i Norge i dag. Var på foredrag med ham på EDS som var superspennende. Han reiser endel rundt og øyelyser, men har jo tilholdssted i Oslo/Akerhus. Ellers vil jo alle øyelysere ha utdanning i øyer da, så du kan jo ta utgangspunkt i den lista, ligger vel på vetnett.no ellernoe.

Men mistenker man at noe er galt så må man bestille time til dét da, ikke til øyelysning, ble vi påmint på foredraget :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
12 timer siden, Stine skrev:

Vigdis trer alltid ræva si nedpå en eller annen, samme om det er oss tobeinte eller de firbeinte. Hun elsker kroppskontakt bare :) Hun kan sitte å vippe på foten min når vi sitter å spiser middag f.eks :teehe:

Det høres kjent ut det med å sitte på. 
Bare det at jeg har stor og liten som tror de er papegøyer. Nytter ikke å sitte i sofaen tett inntil, eller ligge i fanget. Neida, sleng ræva med dine 35 kg på skuldera mi og hiv hodet rundt og gi meg klem på motsatt side. Ikke ubehagelig i det hele tatt! :teehe: 
Men da kan jeg være trygg på at de er veldig glad i meg da :wub:

Akkurat nå fikk jeg vite at jeg skal på jobb i morgen! Dele ut smaksprøver på svisker :huh: Liker det ikke en gang, så det er like greit at jeg bare skal dele ut og ikke har lov å spise det selv :D
Hadde det vært snakk om sjokolade hadde jeg hatt et problem tror jeg.... :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
2 timer siden, Margrete skrev:

Tenker alle lurer på hvordan det går med Asti. Han ligger her med flere pelsløse steder og synes nok verden er litt urettferdig og smertefull. Fjernet tre kuler litt hist og pist, den ene likte ikke veterinæren når den ble delt, så den er sendt inn til analyse i England. Hvorfor sendes de så langt, kan ikke NVH sakene sine?

Ellers er vi nok rimelig glad for at guttevalpen er ferdig med sikkerhetskurs på sørlandet og vi slipper å stå opp så tidlig neste uke. Er ikke bra å ha for god tid på nett, har så mye på hjertet så tidlig da gitt.

Åh, håper det er gode nyheter dere får!! Sender deg mange gode tanker og klemmer :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Dette er vel slik man bestemmer seg for underveis i julebordet, eller...? ;)

 

 

Neida, nå skal en kollega ta med gitar og alt, og han skal spille mens jeg synger tidlig på kvelden, rett etter at vi har kommet i gang med å spise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Tinkie skrev:

 

Neida, nå skal en kollega ta med gitar og alt, og han skal spille mens jeg synger tidlig på kvelden, rett etter at vi har kommet i gang med å spise...

Aha, men da går det sikkert helt fint :)

Tror ikke jeg hadde turt, men det blir helt sikkert bra :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Aha, men da går det sikkert helt fint :)

Tror ikke jeg hadde turt, men det blir helt sikkert bra :)

 

ik! :lol:  Nå får jeg plutselig mye mer oppmerksomhet, nå MÅ jo kjolen og håret være on point! Jeg  får bare synge så pent at de ikke merker at jeg har sommerfugler og blomster som mønster på kjolen... :aww: Jeg kan late som om det er sommerfugler i vinterland. Lurt. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tinkie skrev:

ik! :lol:  Nå får jeg plutselig mye mer oppmerksomhet, nå MÅ jo kjolen og håret være on point! Jeg  får bare synge så pent at de ikke merker at jeg har sommerfugler og blomster som mønster på kjolen... :aww: Jeg kan late som om det er sommerfugler i vinterland. Lurt. 

Du kan jo bare synge den sangen, så blir det jo spot on :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

Du kan jo bare synge den sangen, så blir det jo spot on :teehe: 

Det ble erklært at jeg måtte synge Tenn lys, siden det var jul :aww: Veldig glad i den sangen, egentlig, men nå har jeg nynnet på den i to timer og begynner å bli lei... :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tinkie skrev:

Det ble erklært at jeg måtte synge Tenn lys, siden det var jul :aww: Veldig glad i den sangen, egentlig, men nå har jeg nynnet på den i to timer og begynner å bli lei... :lol: 

Hallo, vær nå litt rebell jente :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

Hallo, vær nå litt rebell jente :lol: 

Tror gitaristen min blir litt gretten hvis han plutselig må spille den istedet uten å få beskjed :P men det hadde vært lurt, så hadde jeg sluppet å føle at jeg hadde helt feil type kjole... Uff, jeg begynner jo å få ganske mange kjoler nå, men selvfølgelig ingen som passer til det jeg trenger dem til :lol:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MonicaT skrev:

Ikke vært på Norli, pakken er en eske med rosiner :P Var den eneste esken jeg hadde og pakket inn den for bilde sin skyld. Får vel kanskje pakke den opp igjen før jeg glemmer hva det er :P 

Amigo joiner den klubben selv om han ikke er blandt oss lengre

Lofsdalen-045-1024x842.jpg

 

Ah bare samme papir som de har på norli da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...